Nainen, kuinka vanhalla autolla ajelet?
Olen siis keski-ikäinen sinkkumies ja mulla on vm2000 Megane. Kilsoja tullut mittariin noin 310000km.
Onhan se jo iäkäs mutta koska arvonalennusta ei enää juurikaan tule, arvo siis joitakin satasia niin mikäs tässä sillä ajellessa kun se kerran toimii.
Kertokaa palstan mammat että onko teillä ehkä vielä vanhempaa kalustoa käytössänne.
Vai ajatteko paljon uudemmilla autoilla kuin minä?
Halpaa ajoa on mulla, kilometri maksaa 0,20€. Tämä siis reilu 6 vuoden ajalta laskettu.
Jos olisin hankkinut paljon tuoreemman auton niin kilsa saattaisi maksaa uudemmalla ehkä 0,27€.
Kommentit (26)
2011. Olisi ollut varaa uudempaankin, mutta en halunnut laittaa kaikkia rahoja autoon.
Vuoden 2012 katumaasturi. Ajettu 20 000. Hirveän harvoin ajetaan kun julkisilla pääsee helpommin.
Ap, sä et ainakaan autoa tarvitse itsetunnon kohottajaksi. Iso plussa!
Harrasteauto vuosimallia -60 V8:lla, kulutusta en ole uskaltanut edes laskea, mutta kaiken tuntuu syövän mitä tankkiin laittaa. Käyttöautona Toyota Supra - 97, kulutus noin 11 litraa sadalle kilometrille. Menopelit ei taloudellisemmasta päästä mutta autot ovatkin harrastukseni joten niihin on kiva panostaa myös rahallisesti.
-N22
2015 ja 75 000 km ajettu. Kyllä vielä ainakin pari vuotta ajattelin tuolla pärjätä, mahdollisesti pidempäänkin.