Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaan poisto masentaa, nolottaa ja ahdistaa

Vierailija
17.08.2019 |

Tunnen itseni rumaksi epäonnistujaksi, kun ei ole edes varaa hankkia implanttia. Kolo näkyy vain hiukan ulospäin. Silti tuntuu pahalta :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän implantti ole edes kallis,alat nyt vaan laittamaan rahaa jemmaan! Karsit kaikkee joutavaa pois ostoslistalta niin se on äkkiä kasassa. 

Vierailija
2/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on luottotiedot kunnossa, voit sopia maksuaikataulukosta hammasklinikan kanssa.

Vierailija
4/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Oon stressissä purrut unissani 2 hammasta rikki. En ikinä pysty hyväksymään asiaa.

Vierailija
5/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolo ei edes näy juurikaan niin eihän sitä edes huomaa. Hampaan poistoon oli varmasti hyvä syy.

Vierailija
6/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika monta hammasta jouduttu poistamaan ja olen 45v. Tekarit varmaan kohta saan.

Vierailija
7/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on poistettu kolme hammasta, ja olen vielä nuori.

Mun hampaat menee nopeasti huonoon kuntoon vaikka syön ihan terveellisesti ja juon vain vettä tai teetä, mut mulla on kaikenlaisia elämänhallinnanongelmia enkä oikeestaan ees välitä itestä tai kiinnosta sinänsä kuolenko vaikka huomenna vai en, niin ne kai siellä sit vaikuttaa.

Olisihan se kiva jos olisi kauniit hampaat, mutta ei ole.

Joskus voisin pistää kuoret etuhampaisiin, jos saisin aikaiseksi.

Vierailija
8/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele vaihtoehdoista hammaslääkärisi kanssa. Implantin asemasta voi sopia kuitulujitteinen kevytsilta tai joustava yhden hampaan proteesi.

Joustava proteesi noin 300€ eli varteenotettava vaihtoehto jos keräät rahaa implanttiin vähitellen.

Vierailija
9/10 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hitto ärsyttää juurihoidettu tulehtui ei mitään tehtävissä poistivat sen takaa masentaa se homma 31 vasta saas nähdä montako on 60-70 kympisenä ahdistaa.

Vierailija
10/10 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele vaihtoehdoista hammaslääkärisi kanssa. Implantin asemasta voi sopia kuitulujitteinen kevytsilta tai joustava yhden hampaan proteesi.

Joustava proteesi noin 300€ eli varteenotettava vaihtoehto jos keräät rahaa implanttiin vähitellen.

Kiitos tästä vinkistä! En ollut kuullutkaan joustavasta proteesista. Ei AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi