Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DONNA BEBIINA

Vierailija
17.08.2019 |

No?

Kommentit (634)

Vierailija
461/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano kun yhden sanan HÄVETKÄÄ!!!

Vierailija
462/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella millaisia koulukiusaajia näiden ilkeiden av-mammojen lapsista tuleekaan. 

Kotona annetaan todella huonot mallit tulevaisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Lasta tulee hävettämään aina todistustenjaossa. Bebiina, mikä ihmeen nimi se on? Tulee mieleen beba tai baboon eli paviaani...

Voi baboon tosiaan! 😂

Vierailija
464/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebiina, libressiina ja pampersiina.

Vierailija
465/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella millaisia koulukiusaajia näiden ilkeiden av-mammojen lapsista tuleekaan. 

Kotona annetaan todella huonot mallit tulevaisuuteen. 

Eli sinustako on hienoa, että lapsesta tulee julkisuuden henkilö jo ennen syntymää ja siitä eteenpäin ilman että hän on voinut siihen mitenkään vaikuttaa. Siinäkö on hieno malli tulevaisuuteen, jakaa kaiken yksityisyytensä ja rahastaa sillä. Ja jos nyt kommentoin tuota ala-arvoista heittoa koulukiusaajan kasvattamisesta. Eihän tässä ole lapseen kohdistettu, hän ei ole nimeään valinnut, vaan arvostelu kohdistuu vanhempiin jotka erikoisuuden tavoittelussaan jälleen kerran eivät ota huomioon lapsen etua. Sorry mutta näin tämä vain on

Vierailija
466/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi? Miksi saa sanoa kaikesta ihkupöhkyihanaa, mutta ei, että ei pidä nimestä? Miksi pitäisi hävetä sitä, että on eri mieltä nimen kauneudesta?

Vierailija
467/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi? Miksi saa sanoa kaikesta ihkupöhkyihanaa, mutta ei, että ei pidä nimestä? Miksi pitäisi hävetä sitä, että on eri mieltä nimen kauneudesta?

Mutta tarviiko sitä ääneen sanoa?  Fiksu ihminen pitää tällaiset mielipiteet omana tietoaan. 

Vierailija
468/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että nämä mammat kasvattavat tulevia koulukiusaajia kerta eivät näe mitään väärää ala-arvoisissa kommenteissaan. Entä kun joskus tämä Donna lukee itse näitä teidän ilkeitä kommentteja nimestään. Yrittäkää asettua vaikkapa hänen asemaansa.

Vierailija
469/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Bebiina ei lopulta ole niin kamala nimi. Varsinkin kun tulee Akin äidiltä.

Donna ei itselle ole mieleinen, mutta kuten sanottu jokainen vanhempi valitsee lapselleen parhaan nimen. Donna Bebiina ei soinnu mielestäni hyvin yhteen. Nimethän ovat makuasioita.

Ja kyllä mielestäni mielipiteen saa asiallisesti kertoa, koska Aki ja Rita ovat lapsensa syntymästä lähtien julkisuuteen tuoneet.

Vierailija
470/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että nämä mammat kasvattavat tulevia koulukiusaajia kerta eivät näe mitään väärää ala-arvoisissa kommenteissaan. Entä kun joskus tämä Donna lukee itse näitä teidän ilkeitä kommentteja nimestään. Yrittäkää asettua vaikkapa hänen asemaansa.

Donna surffaa jo netissä täyttä häkää. Oppi lukemaan eilen.

Vierailija
471/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanien nimi

Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö Ritan perhe ole? Ainakin osa perheestä edelleen? Jostain olen tämmöisen mielikuvan saanut.

Vierailija
472/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tarviiko sitä ääneen sanoa?  Fiksu ihminen pitää tällaiset mielipiteet omana tietoaan. 

Tarvitsee sanoa ihan ääneen. Sellaisesta maailmasta ei tule yhtään mitään, jossa vain kehuminen on sallittua.

Vierailija
473/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kyllä mielestäni mielipiteen saa asiallisesti kertoa, koska Aki ja Rita ovat lapsensa syntymästä lähtien julkisuuteen tuoneet."

Hah, vai että on porukka täällä mukamas asiallisesti ilmaissut mielipiteensä nimestä. Et voi olla tosissasi?

Vierailija
474/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Nimestäni kiusattiin koko peruskoulun ajan, mitä sitten?

Vierailija
475/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donna surffaa jo netissä täyttä häkää. Oppi lukemaan eilen.

Tiesitkö että netissä kaikki säilyy ikuisesti. Etpä tainnut.

Vierailija
476/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoja häiritsee, kun joku tosiaankin keksi vähän paremman nimen kuin heidän lastensa kuluneet tunisanimet. Lisäksi toinen nimi tulee suoraan suvusta perinteitä kunnioittaen.

Vierailija
477/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Nimestäni kiusattiin koko peruskoulun ajan, mitä sitten?

Ai nimeäsi haukuttiin myös netissä?

Vierailija
478/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donna on kyllä ihan kiva nimi. Mutta Bebiina??? Ei hel*etti😂

Ensinnäkin, anteeksi vanhemmille jos tätä palstaa luette, ei varmasti ole mukavaa luettavaa. Sitten asiaan :

Kiva nimi? Suomessa? No ei toimi.

Toisesta nimestä en nyt viitsi mitään edes sanoa

Vierailija
479/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee sanoa ihan ääneen. Sellaisesta maailmasta ei tule yhtään mitään, jossa vain kehuminen on sallittua.

Mitä tuollaisen asian ääneen sanominen hyödyttää ketään? Noilla sanoilla kasvatetaan vain koulukiusaajia. Miksi ei vain voi hyväksyä erilaisuutta? 

Vierailija
480/634 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja kyllä mielestäni mielipiteen saa asiallisesti kertoa, koska Aki ja Rita ovat lapsensa syntymästä lähtien julkisuuteen tuoneet."

Hah, vai että on porukka täällä mukamas asiallisesti ilmaissut mielipiteensä nimestä. Et voi olla tosissasi?

Onko sinulla joku hätänä? Mielestäni ilmaisin itse mielipiteeni asiallisesti.

En ole lukenut koko keskustelu, mutta varmasti on niitä joilla on mennyt yli. Ja yli on menty myös puolustelun osalta.