Miten kestätte sen nolouden kun työpaikan vessassa joku tulee samaan koppiin juuri kun olitte kakkosella?
Itse muistan jokaisen henkilön joka on tullut. Enkä unohda ikinä.
Kommentit (21)
Heeeeeiii, eikö teillä ole mukana pientä parfyymipulloa tilanteen varalta? Pari suihkausta ilmaan ja kakan haju on eliminoitu:)
Mitä sitten? Ei ole minun ongelmani. Pitäisikö minun paskoa housuuni, jotta muut saisivat nauttia raikkaasta vessasta?
Vierailija kirjoitti:
En kestäisi. Lähden pois vasta sitten kun tiedän ettei siellä ole kukaan.
Onko siinä ovisilmä vai mistä tiedät? Miksei muuten ovisilmiä.laiteta noihin koppien oviin? Olis paljon kivempaa tulla ulos kun tietää ettei siellä kukaan ole heti tulossa haistelemaan tuotoksiani 593
Niin, ne toisethan eivät itse koskaan käy kakalla. Ihmettelevät varmasti miten joku voi sellaista tehdä, pitävät tosi outona.
Ei hetkauta mitenkään. Kerrankin olin pas**lla, niin joku kommentoi toiselle vessakäyttäjälle, että taitaa olla viereissä kopissa täysintunto meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei hetkauta mitenkään. Kerrankin olin pas**lla, niin joku kommentoi toiselle vessakäyttäjälle, että taitaa olla viereissä kopissa täysintunto meneillään.
Oot sä niin raffi.
Miksi ne samaan koppiin tunkee, outo työpaikka...
Joskus on kyllä ollut niin paha p askan haju kopissa että on pitänyt u-käännös tehdä.
Miksi ovissa ei ole minkäänlaista lukkoa, salpaa, säppeä?
Oottepas te heikkoja ja häveliäitä.
Meillä on onneksi käsidesiä niin voi löyhytellä sitä ympäriinsä.
Sanoisin jotain kuten "toivottavasti sinulla on tulitikkuja mukana".
Laitan aina oven kiinni ja salpaan niin kukaan ei tule samaan eriöön ulostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Heeeeeiii, eikö teillä ole mukana pientä parfyymipulloa tilanteen varalta? Pari suihkausta ilmaan ja kakan haju on eliminoitu:)
Se paskan ja parfyymin sekoitus vasta onkin tosi mahtava haju.
Meillä on töissä vessassa hajunpoistosuihketta, joka myös toimii hetkessä. Suosittelen.
Tästä on jo aikaa, vaan tulipa mieleeni tuosta jutusta. Meillä oli töissä kaksi vessaa ja kävin todella autuaasti kunnon jöötillä. No, työkaveri änkesi juuri samaan vessaan, kun olin juuri käynyt ja varoitin, että viereinen on puhdas hajuista. Tuli kakoen sieltä ja tuumi, että olipa pahanhajuinen. Sanoin hänelle, että milloin olet ruusuntuoksuisia paskoja haistellut????
Onhan se aika töykeetä, kun mammat käy vessassa. Siitä muistu mieleen et miten kukaan voi pitää stringejä viehättävinä? Paskan hajuista narua? Sit viel lihavan mamman hiki. Jestas sentään.
Yleensä koppien ovissa on lukot, suosittelen laittamaan lukkoon niin toiset eivät pääse samaan koppiin kanssasi.
En kestäisi. Lähden pois vasta sitten kun tiedän ettei siellä ole kukaan.