Sain selville että miesystävän kaverin häihin on kutsuttu myös avecit, mutta minulle valehdeltiin, koska "en omista edes mekkoa ja korkkareita"
Törmäsimme yhteen tuttavapariskuntaan ja nainen jutteli minulle tulevista häistä ja näytti kuvasta minkä mekon aikoo laittaa. Ihmettelin tietysti että eihän sinne aveceja ole kutsuttu. Nainen meni vaivaantuneeksi ja mumisi että on käsittänyt jotain väärin. Kyselin sen jälkeen muiltakin tuttavilta ja toden totta, avecit on kutsuttu. Sanoin tästä miehelle, joka sanoi "No ethän sä omista edes mekkoa ja korkkareita niin mä ajattelen ettet halua tulla"
En voi taannoisen murtuman takia käyttää korkokenkiä ja mekkoja en omista, mutta ihan siistejä asukokonaisuuksia muuten kyllä. Ei tee enää mieli tuppautua jos toinen häpeää olemustani.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
sikamiesyhynyhyyhyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
ja mammat nielee. paitsi miehiltään.
Oli keksitty juttu tai ei, mistäköhän kuvittelet johtuvan, että isolla osalla lukijoita ei tuota minkäänlaisia ongelmia uskoa näitä todeksi? Ei ole tullut mieleen, että nämä vastaavat monen tyypin omakohtaisia kokemuksia niin hyvin ettei uskominen ole lainkaan vaikeaa? Et sinä tuolla provon huutelulla lainkaan todista sitä, että tällainen käyttäytyminen olisi jotenkin ennenkuulumatonta, ainoastaan sen ettet sinä, oletettavasti miehenä, joko koe tällaista tai et ainakaan näe että siinä olisi jotain väärää, ja että suhtaudut alentuvasti ja vihamielisesti naisiin. Tarjoat siis oikeasti vain itse yhden lisäesimerkin kus*päämiehestä, joka näitäkin temppuja harrastaa.
En itse häpeäisi kumppanin tyylitöntä pukeutumista sinänsä, pelkäisin lähinnä, että hän itse joutuisi häpeämään.