Sain selville että miesystävän kaverin häihin on kutsuttu myös avecit, mutta minulle valehdeltiin, koska "en omista edes mekkoa ja korkkareita"
Törmäsimme yhteen tuttavapariskuntaan ja nainen jutteli minulle tulevista häistä ja näytti kuvasta minkä mekon aikoo laittaa. Ihmettelin tietysti että eihän sinne aveceja ole kutsuttu. Nainen meni vaivaantuneeksi ja mumisi että on käsittänyt jotain väärin. Kyselin sen jälkeen muiltakin tuttavilta ja toden totta, avecit on kutsuttu. Sanoin tästä miehelle, joka sanoi "No ethän sä omista edes mekkoa ja korkkareita niin mä ajattelen ettet halua tulla"
En voi taannoisen murtuman takia käyttää korkokenkiä ja mekkoja en omista, mutta ihan siistejä asukokonaisuuksia muuten kyllä. Ei tee enää mieli tuppautua jos toinen häpeää olemustani.
Kommentit (22)
No en menisi ollenkaan jos sinne täytyy olla joku tietynlainen mekko ja korkokengät.
Tuliko miEleen että poikaystäväsi häpeäisi sinua jotenkin tai ei jostain muusta syystä halua sinua sinne paikalle?
Siellä on vieraana joku nainen, johon mies on ihastunut. En itse haluaisi olla miehen kanssa, joka häpeää minua. Joka tapauksessa kumpikin syy olisi minulle syy erota.
sikamiesyhynyhyyhyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
ja mammat nielee. paitsi miehiltään.
Hän ei halua sinua paikalle muusta syystä, mekon ja korkkarit hän keksi syyksi hätäpäissään. Ehkä hän ei nauti ystäviensä kanssa juhlimisesta niin, että sinä olet paikalla. Jos olet tavallaan ulkopuolinen, kokee hän velvollisuudekseen viihdyttää sinua, jolloin hänen oma hauskanpitonsa kärsii. Tämä on aika yleistä. Minun puolisoni ei ole vuosia kestäneen suhteemme aikana ystävystynyt minun kavereitteni kanssa - ovat aika eri henkisiä ihmisiä - joten menen mieluummin juhliin ja illanviettoihin ilman häntä. Jos hän on mukana, joudun koko ajan huolehtimaan hänen viihtymisestään, ja tämä stressaa minua.
Voi myös olla, että olet miehesi mielestä sellainen tyyppi, joka muuten vain pilaa hänen tai muiden juhlafiiliksen. Jotkut nyt vain toimivat juhlissa tunnelman latistajina ihan huomaamattaankin.
Mikset omista sellaisia vaatteita, että miehesi ei tarvitse sinua hävetä niin paljon,
ettei halua ottaa mukaan häihin.
Ei kengillä murtuman takia, olisi niin väliä ollut, mutta kyllä naisella pitää olla
yksi niin hyvä kesämekko, jolla häihin voi mennä.
Osta kunnon kuteet, ja valita vasta sitten.
Anteeksi nyt kun töksäytän suoraan, mutta miehesi häpeää sinua. Miksi haluaisit olla sellaisen ihmisen kanssa?
Paksut tytöt ja mopot ovat samanlaisia; niitä on kiva ajaa mutta en toivo kavereideni näkevän.
Olisko tästä kyse, sinä peikkomuori?
Kyllä vaatteilla on merkitystä nykyisin.
Minun mieheni päätti, minkä mekoistani voin laittaa suurille syntymäpäiville.
Miehet eivät ole tyhmiä eivätkä sokeita, he eivät halua nolostua juhlissa, naisensa tyylittömän ja huonon pukeutumisen takia.
Onko vastaava aloitus ollut täällä ennenkin? Muistelen niin. Eli ap olisi kopioitu provo.
Päätelmäksi jäi viime ketjussa, että miehellä on toinen nainen siellä häissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko vastaava aloitus ollut täällä ennenkin? Muistelen niin. Eli ap olisi kopioitu provo.
Näitähän on täällä jatkuvasti vähän eri versioina. Yleensä mies tietää tasan tarkkaan mitä kavereiden naisystävät pukee päälleen ja häpeää sitten ap:tä kun ap:lla ei ole mekkoa tai korkkareita.
Jätä se sika. Tähän mieheen ei kannata tuhlata yhtään enempää aikaa ja vaivaa.
Eiku oli aiemmin joku et mies ois halunnu et vaimo pukee korkkarit ja mekon. Oli vihjaillut että hänen (miehen) serkku ja siskokin pukee. Vaimo, eli ketjun aloittaja oli sitä mieltä että menee jossain housuissa tms.
Kyllä pitäisi mekko laittaa juhliin, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitähän on täällä jatkuvasti vähän eri versioina. Yleensä mies tietää tasan tarkkaan mitä kavereiden naisystävät pukee päälleen ja häpeää sitten ap:tä kun ap:lla ei ole mekkoa tai korkkareita.
Joo. Me heteromiehet usein oikein uppoudumme pohtimaan noita naisten pukeutumisasioita niin että ajan kulkukin unohtuu.
Muslimit havaitsivat jo kauan sitten että miesten aikaa säästyy kun puetaan kaikki naiset jätesäkkiin. Ei tarvitse miesten sitten miettiä mitä rouva ja kavereiden rouvat pukevat häihin päälle. Ehtii työasiat hoitaa kunnolla.
Jos olet ylipainoinen niin ymmärrän miestäsi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ylipainoinen niin ymmärrän miestäsi täysin.
Häh? Eikös ylipainoisten juuri "kuuluisi" pukeutua mahdollisimman peittävästi ja "näkymättömästi" eikä mihinkään mekkoon ja korkokenkiin, jos mies on tuollainen pelle että häpeää kumppaniaan?
Voi myös olla sairaalloisen mustasukkainen eikä halua tutustuttaa sinua kavereihinsa
Kyllä tässä on nyt muu ongelma taustalla. Juotko? Ensimmäisenä tulee mieleen että alkoholistit huomaavat yleensä noin kun kutsut tapahtumiin vähenevät ja loppuvat lopulta kokonaan. Jos käytät joitain lääkkeitä voi alkoholinsietokykysi olla alentunut, unilääkkeen kanssa voi olla sietämätöntä seuraa jo yhden pullon jälkeen vaikka olisi tottunut huomattavasti suurempiin annoksiin. Mietithän miten jalkasi murtui? Ehkä samantuttavapiirin Vappu-lounaalla?
Ehdotan että nyt räväytät ja hankit sievän mekon ja ilmestyt juhliin rakkaasi käsipuolessa. Kerrankin selvänä!
Just. 0/5