Ritan ja Akin tyttö saa tänään nimen. Mitä veikkaat nimeksi?
Kommentit (218)
Princess Elisabeth Susanne Akita
Joku överi joka ei sovi tippaakaan arkiseen Manniseen.
Tyyliin Afrodite tms.
Ja taas NAINEN on vaihtanut nimensä yksipuolisesti. Missä tasa-arvo? :D Missä on TASA-ARVO? Miesten on aivan turha ruikuttaa että feministit ei aja heidän asiaansa, kun miehet ei itse pyri tekemään sortavien tapojen tasa-arvoistamisen eteen mitään. Tyttöjä ei haluta SUKUNIMEN takia, ihme että Aki ei ole jo jättänyt tätä arvotonta, noloa Ritaa. Rita kantaa sen nimeä, jonka mällit hän ottaa naamalleen ja sisälleen. Huh miten noloa. YHtään mikään laki ei estä MIESTÄ OTTAMASTA YHDISTELMÄÄ, SEN SIJAAN NAISEN NIMEN ANTAMINEN ON ____LAITONTA_____ VALTAOSASSA MAAILMAA.
Taas nähdään miten reiluja miehet on. Ja ihan turha toitottaa vapautta valita, kun jos naisen nimen valitsee on kaikki sitä vastaan. Ja edelleen, se naisen nimen antaminen on LAITONTA valtaosassa maailmaa. Itse pidän huolen että omassa perheessäni poikaa nöyryytetään ja pidetään arvottomana, niin kauan kun sukunimet menee miesten mukaan. Ja on oikein että pojat syrjäytyvät, päättävät elämänsä itse. Nekin on vapaita valintoja. Jotta miehet saadaan samaan asemaan, on miehiä pakotettava syrjätymään ja sitten hehkutettava miten he itse valitsevat.
Ja oikeasti, Manninen??? Ihan kamala junttinimi. Mikä järki on SUKUPUOLITTAA sukunimiä, kun tyttöjä abortoidaan systemaattisesti sen takia? Jäätävä luuska ja rätti tämä Rita Nänninen.
Missä miehen yhdistelmä? Eikö mies halua käyttää VAPAUTTAAN ottamaan naisen nimi? Miksi miehet ei käytä koskaan vapauttaan naisen eteen? :) Ette kai väitä, että miehiä kiinnostaa vain oma napa ja valta? Ihan törkeän itsekästä tunkea tyttölapselle naisia vihaavan isän nimi. Aki on sovinistien sovinisti, uhkaili Janitaa väkivallalla temppareissa.
Ja tyttökakara tulee vaihtamaan nimensä avioituessaan, eli miksi se isän nimi on pakko antaa? Mikä ihmeen pakkomielle teillä on? Isän ja aviomiehen nimen takia TYTTÖJÄ EI OLE SUOMESSAKAAN HALUTTU. Kukaan ei tuomitse tavan vihaa ja syrjivyyttä, vaan kikatatte vain miten sen saa valita. :´´´´D Naisen nimeä ei saa valita lähes missään maassa, eikä se silti ketään kiinnosta.
On täysin ok ajaa ihmisiä ottamaan naisen sukunimi väkisin, onhan miehenkin sukunimen dominointi syntynyt PAKOTTAMALLA SIIHEN LAILLA.
Miehenne vihaavat teitä kun eivät tee mitään eteenne. :) ;) Ja Akihan puhui tästä akastaan verraten autoon :´´´´D HHAHAH. Rita taitaa olla esine.
Iltalehdessä luki nimenä Lyyli kuvatekstissä Putinin vieressä, eikös se nimi sitten ole vai onko jostain työnimestä ollut kyse?
Yhtä voimakas nimi kuin Putin-koiralla..
Vierailija kirjoitti:
Yhtä voimakas nimi kuin Putin-koiralla..
Rasputin
Ratikka. Hyvä yhdistelmä äidin ja isän nimestä.
Nette Teodora
Netta Merita
Nea Merita
Lyyli Akina
Tyyni Lyydi
Tyyni Lydia
Lyydi Tyyne
Lyyti Johanna
Voimakas nimi voisi olla nyt vaikka Minna joka tarkoittaa taistelijaa, Minna tosin olisi varmaan liian tylsä joten jokin muunnos siitä... Mina?