Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin oudon äänen metsässä

Vierailija
17.08.2019 |

Olin eilen poimimassa mustikoita, kun kuulin yhtäkkiä yläpuolelta, oletan että puusta, oudon tylpän ja korkeahkon äänen. Ääni jotenkin naksahti tai paukahti, oli siis lyhytkestoinen. Parhaiten sitä kuvaa sana tylppä. Heti sen jälkeen maahan lensi tai tipahti jotain kaksi kappaletta. Ensin tuli mieleen, että joku yritti heittää minua jollakin, mutta ei siellä ollut ketään enkä nähnyt mitään lintua tai oravaa tms. Enkä varsinaisesti nähnyt niitä maahan tippuvia juttuja.

Vähän ennen tuon äänen kuulumista minusta tuntui, että metsässä oli joku, mutta en kyllä nähnyt mitään.

Tämä nyt vaivaa mieltä. Mikä ihme se ääni voisi olla? Onko vastaavia kokemuksia?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kappaleita tippui maahan? Heittikö orava kävyllä?

Vierailija
2/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu sulle ärisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne kappaleet oli?

Olisikohan oksa rasahtanut tai katkennut puussa?

Vierailija
4/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusta katkesi oksia

Vierailija
5/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksia tippui, onneksi ei suuria ja sun päälle

Vierailija
6/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nähnyt niitä kappaleita enkä sen kummemmin viitsinyt alkaa etsimään. Minäkin mietin oksan katkeamisen olevan syynä siihen, mutta se ääni oli niin kummallinen. Jos oksa katkeaa, niin sehän naksahtaa tai räksähtää. Mutta se kuulemani ääni oli jotenkin ” instrumentaalinen”. Vähän kurkimainen.

Vierailija
7/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puut narisee kuin viulu joskus

Vierailija
8/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sen näkee että luonto on vaarallinen. Jos selviät myrkytyksiltä etkä joudu villieläinten kitaan niin oksa tippuu päähän. Telkkarissa on oikein hyviä luonto-ohjelmia, suosittelen.

Vierailija
9/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä metsässä oli ihan varmasti "joku". Aika monta silmäparia tutkiskeli sinua kun poimit niitä marjoja. Metsässä et ole koskaan yksin.

Vierailija
10/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt oli? Kuulu ääni j jotain tippu puusta. Niin??

Vierailija
11/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili istui puussa ja heitti sinua oksalla tarkoituksena kolkata ja syödä suihinsa.

Vierailija
12/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksa katkeaa metsässä ja tästä joku (kaupunkilainen) tekee aloituksen.

Vierailija
13/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko tuo vaivaa sinun mieltä? Jospa ostat ensi kerralla ne marjat torilta.

Vierailija
14/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rungot ovat jännityksessä toisiaan vasten tuulessa. Sitten joku pettää ja tavaraa tulee alas.

Vierailija
15/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua heitti joskus orava sienellä päähän. Sitten se heilutti villisti häntäänsä ja säksätti. Näytti tosi pelottavalta:)

Vierailija
16/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuhan metsässä kaikenlaisia ääniä varmasti ja sekin on totta, että vaikken siellä ketään tai mitään nähnyt, niin varmasti oli silmäpareja katselemassa ja tarkkailemassa ja ohikulkumatkalla ja vaikka mitä.

Olen ollut marjoja poimimassa kymmeniä kertoja ja ihan muuten vain käynyt metsässä kymmeniä kertoja, enkä ole ikinä kuullut sellaista ääntä. Siksi se vaivaa minua. En keksi, enkä todennäköisesti ikinä saakaan tietää varmasti, mikä sen äänen päästi. Puut vinkuu ja paukahtelee ja muuta, mutta minusta se ääni ei voinut kuulua puusta. No en varma voi tietenkään olla.

Vierailija
17/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis minusta se ääni ei ollut puun aiheuttama.

Vierailija
18/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Predatori. sillä on sellanen näkymättömyyspuku, se huikkas sulle ja hyppäs puusta maahan.

Vierailija
19/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää vaikuttaa siltä kuin olisi kohdannut metsässä hiiviön, jotta me saisimme jotain jännitystä tylsään elämäämme.

Vierailija
20/47 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yrittää vaikuttaa siltä kuin olisi kohdannut metsässä hiiviön, jotta me saisimme jotain jännitystä tylsään elämäämme.

En suinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi