En ole koskaan iskenyt naista
En oikeastaan ole edes jutellut niiden kanssa. Ovat minulle kuin vieraan sivilisaation edustajia. Etäisiä, mahdoton samaistua heihin. Eivät oma-aloitteisesti hakeudu seuraan, ja se on toki aivan ookoo. Ei ole pakko.
Seksiä toki on tehnyt mieli koko elämäni ajan, mutta olen sen verran pystynyt skarppaamaan etten sentään huo-riin ole lähtenyt. Baareissa on tullut käytyä enemmän kuin viitsii muistella, mutta kun ei tee aloitteita vaan keskittyy nauttimaan siitä juomastaan niin eihän sieltäkään mitään ole mukaan tarttunut, ja sekin on oikeastaan ihan helvetin jees. Olen reflektoinut että ehkä en ole mitenkään parisuhdeorientoitunut kaveri, en löydä sellaisia fiiliksiä sisältäni. En osaa kaivata naista sen kummemmin, en tosin miehiäkään. Kavereita ei juuri ole.
Ajattelin vain jakaa tämän kanssanne näin perjantai-illan kunniaksi.
Kommentit (2)
Ongelmasi ydin on tuossa, että luulet naisia erilaisiksi ihmisiksi kuin miehet ovat, oikein "erilaisen sivilisaatiln edustajiksi, joihin on mahdoton samaistua".
Kun (jos) joskus tajuat, että naiset ovat ihan samsnlaisia ihmisoä kuin miehetkin, opit juttelemaan heille normaalisti. Kannattaisi harjoitella sitä nyt. Mene juttrlemaan jollekin ystävällisen näköiselle naiselle kuin juttelisit miespuoliselle kaverille.
En mäkään, jutellut kyllä ja vähempi määrä parisuhteitakin olisi minun puolesta riittänyt. Ei minusta naisia tarvitse iskeä, se on täysin pinnallista baarikulttuuria.