Onko tämä mies töissä kiinnostunut vai mitä tämä on?
Työpaikkaamme tuli jokin aika sitten uusi työntekijä. Huomasin usein hänen katsovan minua ja aloin katsella häntä itsekin. Mies vaikuttaa suloiselta ja kiltiltä. Kerran kahvitauolla menin rohkeasti esittäytymään. Yllätyin itsekin rohkeudestani, sillä yleensä en uskalla jutella miehille ensimmäisenä.
Tämän jälkeen juttelimme enemmän ja eräänä päivänä mies tuli istumaan viereeni (olemme avokonttorissa). Tämän jälkeen olemme istuneet vierekkäin ja jutelleet kaikenlaista töistä vapaa-aikaan. Mies siis aloittaa usein keskustelun ja hymyilee.
Mutta kun on kotiinlähdön aika, hän lähtee hirmu nopeasti niin että vaikka olen yrittänyt lähteä samaa matkaa, on mies jo kadonnut. Aina suunnittelen pyytäväni häntä ulos, kun olemme lähdössä töistä, sillä en halua nolostuttaa häntä pyytämällä ulos niin, että joku ulkopuolinen voisi kuulla.
Huoh.. taas yksinäinen viikonloppu ja mietin tätä miestä :(
Kommentit (29)
Ujo tyyppi, joka haluaa puhua jonkun kanssa. Olet hänelle se joku.
Kauanko olette olleet samassa työpaikassa? Pyytäisin itsekin ulos kiinnostavaa tyyppiä, mutta en ihan heti. Kokeile pientä flirttiä työn lomassa ja seuraa miten tyyppi reagoi. Älä ole kuitenkaan liian innokas ahdistelija.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet samassa työpaikassa? Pyytäisin itsekin ulos kiinnostavaa tyyppiä, mutta en ihan heti. Kokeile pientä flirttiä työn lomassa ja seuraa miten tyyppi reagoi. Älä ole kuitenkaan liian innokas ahdistelija.
Ei flirtti toimi ujon ihmisen kanssa. Sun pitää mennä sen luokse ja sanoa tule tänään mun luokse kahville. Ei mihinkään yleisille paikoille vähään aikaan. Pitää olla neutraali tila. Kahviloissa liikaa hälyä ja muita ihmisiä ei pysty rentoutumaan. Tulkaa naiset rohkeesti hakemaan tai menkää baariin hakemaan oma jännä miehenne ja ihmetelkää kun kaikki menee päin peetä!
Juttu luistaa, mutta eihän se tosiaan tarkoita mitään... :/ minäkin epätoivoisena aina luulen paaaaljon enemmän kuin tosiasiassa onkaan. Noh, ehkä meillä joskus tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Ujo tyyppi, joka haluaa puhua jonkun kanssa. Olet hänelle se joku.
Miksi pitää olla ujo jutellakseen työkaverille?
Vierailija kirjoitti:
Mies on tyytyväinen ja iloinen, kun löytänyt mukavan ihmisen uudessa työympäristössään.
Miksi kummassa naiset kääntää jo pelkän ystävällisen juttelunkin jo ihastumiseksi ja kohta yhdessä asumiseksi.
Mies on todennäköisesti varattu, tyttöystävä jossain tai avovaimo ja sinä olet valmis ehdottelemaan tapaamisia
Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää, eli mies varmasti ehdottaa tapaamista, jos hän haluaa tutustua sinuun myös työpaikan ulkopuolella.
Niin just... Kyllä mies tekee aloitteen jos on kiinnostunut, NAINEN: ÄLÄ VAIN ROHKAISTU TEKEMÄÄN ALOITETTA.
...ja hetken kuluttua miehet valittelevat jossakin toisessa ketjussa että kun NAISET EI TEE KOSKAAN ALOITTEITA ja mies joutuu aina tekemään aloitteen ja minä en kyllä ainakaan tee aloitetta vaan naiset saa itse lähestyä jos kiinnostaa.
Lopputulos: kaikki tuijottavat älypuhelimiaan omissa poteroissaan eikä kukaan uskalla lähestyä toisiaan tässä todellisessa maailmassa. Sad but true.
Aloittajalle sanoisin, että mies voi olla kiinnostunut tai sitten ei, mistäpä sen tietää... ainakaan jos kumpikaan ei tee aloitetta. :)
Se on surullista kun kuvittelee jotakin.
T. Omakohtainen kokemus :(
Mulla kans samantyylinen tilanne töissä. Olen itse se uusi työntekijä ja tutustuin tosi kivaan tyyppiin. Välillä tuntuu että flirttiä on ja välillä sitten taas, no, en tiedä. Jännittää itse tehdä aloitetta jos olenkin tulkinnut tilanteen väärin. Enkä myöskään halua että toinen ahdistuisi. Olisipa nämä kuviot selkeämpiä.
Yli-innokkuus ei varsinaisesti auta asiaa, vaan haiskahtaa vahvasti epätoivoiselta.