Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis lähteä tapailemani miehen mökille, mutta koen olevani hänelle liian ruma

Vierailija
16.08.2019 |

Haluaisin mennä iloisin mielin, mutta en vaan tiedä. Kai pelkään että hän ei mökkireissun jälkeen halua enää tavata. Olen kuitenkin itse ihastunut häneen. En halua saada siipeeni, kun olo ei muutenkaan ole kaikkein paras mahdollinen. Tekisi mieli sanoa hänelle että hän on liian hyvä minulle, mutta pidän hänestä liikaa ja tiedän että tulen kaipaamaan häntä, mikäli emme enää näkisi :(

Olisko teillä jotain ehdotuksia miten tämän ongelman voisi ratkaista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet ollaan seksuaalisisia olentoja. Ei hätää.

Vierailija
2/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Se murhaa sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aliarvioit miehen arvostelukyvyn? Et siis kunnioita miestä lainkaan vaan luulet tietäväsi asiat paremmin kuin hän? Aliarvioit siis miehen täysin, etkä siis sovi hänellä laisinkaan. Jätä hänet paremaan itsentunnon naiselle. 

Vierailija
4/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, se ei pelaa, joka pelkää. Yleensä naiset ovat turhan itsekriittisiä. Olen pitänyt itseäni aina tavallisen näköisenä ja vielä rumemmanpuoleisena, mutta siitä huolimatta elämässäni on ollut pitkiä ja komeita miehiä. Miehet eivät ole lainkaan niin kriittisiä, turhaan pelkäät. Hyvää mökkilomaa!

Vierailija
5/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto tai jätä äijä muille naisille, joilla on parempi itsetunto. 

Vierailija
6/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat ajatukset itsestäni erään miehen suhteen. U.lien tasoteorian mukaan minä olen liian ruma hänelle (hän minun silmissäni hyvännäköinen) ja hän taas liian köyhä ja tyhmä minulle (olen rikkaampi ja älykkäämpi). Mutta mutta.... pitäisi kai vaan uskaltaa ja jos tulee pettymys, kohdata se pystypäin.

Vierailija
7/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tuosta äijästä kiinni, jos on mahdollista, ja lopeta tuo hemmetin itsesääli. Pistää ihan vihaksi tuo saamattomuus. 

Vierailija
8/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene jos nyt jo tuntuu pahalta.

Jos mies on kiinnostunut hän odottaa. Älä tee mitään mikä tuntuu ikävältä tai epävarmalta.

Vierailija
9/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koen olevani hänelle liian ruma". Sinä siis kerjäät täällä hyväksyntää. Okei, olen kanssasi samaa mieltä. Jos olet päättänyt, että olet hänelle liian ruma, niin sitten taatusti olet. Pysy kotona, ja mieluiten paperipussi päässä.

Vierailija
10/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin huono itsetunto, niin jätä kaikki mieskontaktit sikseen.

Tuollaisella itsetunnolla tulee aina saamaan siipeensä. Arvosta itseäsi, jos et, niin ei sitä muutkaan tee.

Nokka taivasta kohden ja tsemiä!

Vierailija
11/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies jotenkin vihjannut, että et ole unelmiensa nainen ja näette muuten vaan? Onko mökki jossain huitsinnevadassa, pääseekö pois, jos tulee katumapäälle?

Vierailija
12/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mökillä olla kauniita. Mökillä ollaan ilman meikkiä tukka ponnarilla ja puristamattomat lökävaatteet päällä. Kylmällä villapaita ja sukat.

Vierailija
13/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake it till you make it jne. Huijaa itseäsi ja kerro itsellesi, että olet kaunis ja ihana. Ajattele, että se mies palaa halusta olla juuri sinun kanssa, koska oot niin mahtava tyyppi. Mene sinne mökille, keskity kaikkeen kivaan ja etenkin siihen mieheen, johon olet ihastunut. (Ja vaikka olisi teoreettisesti mahdollista, ettette näkisi enää tuon jälkeen, voi tuo mökkireissu olla elämäsi hienoin ja ikimuistettavin mökkireissu.)

Vierailija
14/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vastaajista suurimmalla osalla ei ole mitään isompaa ulkonäkövirhettä tyyliin nainen, jolla on  Hjalliksen ulkonäkö, joka annetaan anteeksi miehelle mutta nainen nyt vaan on heikomman näköinen kun vertaa muihin naisiin. 

Vierailija
15/15 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät.

Ei kyntömies vakoaan valitse ja ronkelit runkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi