Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitsinko miehen kutsun väärin? Apua kaivataan.

Vierailija
16.08.2019 |

Tapasin kertaalleen drinkkien merkeissä miehen, ikäiseni noin 38 v. Ei suomalainen, koulutettu eurooppalainen. Hän pyysi nyt seuraaville treffeille illalliselle ja sen jälkeen keskustelemaan kahville kotiinsa. Mun mielestä tämä on aika intiimiä, toi keskustelemaan ja kahvittelemaan illallisen päätteeksi on mun mielestä sama kuin seksikutsu/velvoite. Huomautin tästä ja sanoin että haluan edetä rauhallisesti, mutta asia johti loukkaantumiseen. Tulkitsinko tuon kahvittelu&keskustelu kutsun teidän mielestä oikein? Lisään vielä että kahvilassa tuo olisi ok, mutta ei toisen kotona tokalla treffeillä...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
2/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mun mielestä ole seksikutsu tai velvoite. En yhtään ihmettele, että mies loukkaantui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähtee jonkun vieraan miehen kotiin? 

Vierailija
4/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä välilihaa nyt vähän raottaa!

5/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffettelette ja keskustelette siellä illallispaikassa.

Vierailija
6/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ollut seksikutsu niin kyllä joka mies sen nyt tajuaa että siltä se kuulostaa.

Minäkin olisin sanonut miehelle ettei nyt hötkyillä mutta nähdään toki uudestaan

Vierailija
7/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa.

Itse ajattelin kanssa turvallisuusasiaa. Enhän minä oikeasti häntä tunne. Tiedän vain mitä hän on itsestään kertonut.

Ajattelen, että jos oikeasti mies on kiinnostunut, ymmärtää hitaasti etenemisen toiveen...

Vierailija
8/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikutsuhan tuo oli, ja "loukkaantui" koska tajusi ettei saa sulta

Vierailija
9/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa.

Itse ajattelin kanssa turvallisuusasiaa. Enhän minä oikeasti häntä tunne. Tiedän vain mitä hän on itsestään kertonut.

Ajattelen, että jos oikeasti mies on kiinnostunut, ymmärtää hitaasti etenemisen toiveen...

Totta.

Vierailija
10/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut suoraan, että et uskalla tulla vieraan miehen kotiin. Kyllä miehen pitäisi se ymmärtää.

Vierailija
11/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, jos tuosta loukkaantuu ei ole kovinkaan fiksu. Jos ei käy normaalit tapaamiset alkuun, ei ole arvoisesi.

Vierailija
12/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää kommenteista!

Joskus sitä ajattelee, että on vuosien ja eron myötä kyynistynyt eikä tulkitse oikein. Ihanaa kun kerroitte mielipiteenne.

Vierailija
13/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että toisen luo voi mennä kahville ihan ilman seksiäkin? Yleistä aika monessa maassa.

Vierailija
14/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat enoja

Vierailija
15/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että toisen luo voi mennä kahville ilman seksiäkin. Mutta mielestäni se ei ole yleistä kovinkaan monessa maassa. Aika monessa isossa kaupungissa ihmiset asuu pienissä kämpissä, eikä siellä ole tapana hengailla kenenkään kotona. Ystäviäkin nähdään lähes aina ravintoloissa/kahviloissa.

En ole ap, mutta halusin kommentoida.

Vierailija
16/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myyntityö perustuu samaan loukkaantumisen oletukseen. Jos myyjä on tehnyt eteesi töitä, esitellyt tuotteita ja jutellut mukavia ja tehnyt hintatarjouksen on sinulla pikkuhiljaa moraalinen velvollisuus ostaa. Tai myyjä "suuttuu".

Vierailija
17/17 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska tuo vertaus myyntityöhön. Töölössä Runebergin kadulla on pieni ihan kiva vaateliike jossa ei voi käydä kun se myyjä tuntuu loukkaantuvan jos ei osta mitään😊