Inhottavaa, kun on ihastunut johonkin ja alusvaatteet päällä
katsoo itseään peilistä ja tajuaa, että ihastus ei todellakaan haluaisi nähdä sua vähissä vaatteissa tai muutenkaan voisi pitää sua viehättävänä. Ihastuneena sitä haaveilee jostain hellistä hetkistä sen ihanan kanssa ja kuvittelee välillä, että se ihanakin voisi haluta jotain. Kunnes taas peili tai valokuva karkottaa harhat.
Kommentit (9)
Tämähän on kuin mun kirjoittama. Mulla ihan samanlainen itsetunto. Kroppa on kamalassa kunnossa, kun ruoka maistuu vaan liikkuminen ei. Olen nyt haaveillut aivan liian kauan rakkaudesta ja nyt sitten löytänytkin sellaisen, vaan mitä liikkuu päässäni nyt - olenko miehelle tarpeeksi hyvä, ajatteleekohan todellisuudessa minusta samoin kuin minä itse ajattelen itsestäni. En koe olevani hänelle riittävän hyvä. Toivottavasti ainakaan en itse omalla käytökselläni pilaa tätä juttua. On vaan vaikea nauttia mistään hyvästä, jos itse kokee olevansa ihan sukka.
Olipa kerrankin otsikko joka lupasi jotain omituista, mutta viesti olikin ihan järkevä!
Nyt naiset ihan oikeasti! Odotatteko itse, että sieltä vaatteiden alta kuoriutuu joku täydellisen vartalon omaava lihaskimppuadonis, vai oletteko valmiita hyväksymään, että miehellä voi olla vähän mahaa ja muutenkin olla ihan vain ihmisen näköinen? Miksi kuvittelette, että miehet odottaisi teidän näyttävän joltakin muulta kuin olette?
Joo, minustakin on inhottavaa olla ihastuneena alusvaatteet päällä. Siksi heitänkin heti kommandoksi kun alkaa tuntua perhosia vatsassa!
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset ihan oikeasti! Odotatteko itse, että sieltä vaatteiden alta kuoriutuu joku täydellisen vartalon omaava lihaskimppuadonis, vai oletteko valmiita hyväksymään, että miehellä voi olla vähän mahaa ja muutenkin olla ihan vain ihmisen näköinen? Miksi kuvittelette, että miehet odottaisi teidän näyttävän joltakin muulta kuin olette?
Myönnän, että odotan. Viimeisin sek-sikumppanini on hyvin hoikka ja litteävatsainen neljääkymppiä lähestyvä mies ja kyllä tykkään. Tosi monilla on nykyään pyöreä vatsa eikä se nyt vaan ole kovin sexy. Aiemmin ajattelin ettei mahan koolla ole väliä, mutta kyllä sillä on. Kalukin pääsee ihan eri tavalla oikeuksiinsa. Ja litteävatsaisilla miehillä on usein myös hyvä pylly ja vahva hyvännäköinen selkä - kukapa nainen ei tykkäisi?
Tehkää asialle jotain. Ruikutus ei asiaa muuta.
Miten voit tietää. Oma vartaloni ei mikään missimuttainen ole. Kolmen lapsen ja raskausarpien jälkeen Bmi 29. Silti nyt seurustelen pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, ja minuun on ihastunut minua 6 vuotta nuorempi mies.