Kauhea huuto rahojen makuuttamisesta tilillä
Uhataan talletusverolla. Nyt kaikki laittakaa rahanne romahtaviin osakkeisiin, jotta nykyiset omistajat saavat ajoissa rahansa pois.
Kommentit (17)
Yksinkertainen yhtälö varallisuuden pitämiseksi oikeissa käsissä. Jostain on imettävä.
Hei investoikaa kaikki vuoden sisällä romahtaviin osakkeisiin!
Kun Trumppa ja Xi saavat kauppasodan kohta loppumaan, alkaa osakemarkkinoilla sellainen RALLI ettei ole toista nähty. Aateehoo joka ikinen päivä!
mistähän tuo AP tuon "talletusveron" keksinyt. Taas mistään mitään tajuamaton öyhöttää.
Juu, ihan kuin rikollinen olisi kun pitää säästöjä pankkitilillä. Itselleni tilisäästöt tuo nimenomaan turvaa. Rahastoja ja osakkeita mulla on myös, mutta niiden arvo heiluu tosi paljon enkä voi laskea niitten varaan mitään. Nytkin salkku 5 % miinuksella.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan kuin rikollinen olisi kun pitää säästöjä pankkitilillä. Itselleni tilisäästöt tuo nimenomaan turvaa. Rahastoja ja osakkeita mulla on myös, mutta niiden arvo heiluu tosi paljon enkä voi laskea niitten varaan mitään. Nytkin salkku 5 % miinuksella.
Minulle taas ei tuo tilillä makaava raha paljon mitään turvaa. Enemmän turvaa tulee viikottain tulevista osingoista kun koko pääoma sitä kautta kasvaa, tai voi hätätapauksessa niillä maksaa laskuja.
Vierailija kirjoitti:
juuri nyt taas minun salkkuni on 2,26% plussalla eiliseen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan kohta uudestaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mitään, mun osakemuovikassi on n.32% miinuksella. Ja puhutaan kymppitonneista....
Vttu kun vtuttaa niin stanasti kuunnella (lukea) noita länkytyksiä että makuutatte rahojanne tileillä. NYT ei missään nimessä saa hussuttaa rahojaan, systeemiromahdus on aivan nurkan takana. Se, että onko siitä käteisestä edes siinä hyötyä, on toinen juttu. Mutta haittaa siitä ei ainakaan ole.
Pankit ei tienaa millään kun korot maassa niin pakko alkaa imemään käänteistä korkoa asiakkaiden tileiltä. Eli kohta maksetaan siitä, että pidetään rahoja tileillä. Mikään pankki ei ole vaan uskaltanut vielä toteuttaa sitä, koska on selvä että asiakkaat häipyy toisiin pankkeihin. Paitsi ne tynnyrissä elävät joita ei asiat niin kauheasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
mistähän tuo AP tuon "talletusveron" keksinyt. Taas mistään mitään tajuamaton öyhöttää.
Miinuskorko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan kohta uudestaan 😂
Just katsoin 2.38% nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinuskorko
Korko ja vero ovat aivan eri asioita. Mars peruskouluun takaisin.
Saman huomasin kun lehteä luin aamulla.
Olen niin pienituloinen ettei minulla ole sijoituksia eikä varsinaisista säästöistäkään voi oikein puhua, mutta siinä vaiheessa jos omien rahojen säilömisestä pitää alkaa maksamaan, nostan kaiken jatkossa käteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Saman huomasin kun lehteä luin aamulla.
Olen niin pienituloinen ettei minulla ole sijoituksia eikä varsinaisista säästöistäkään voi oikein puhua, mutta siinä vaiheessa jos omien rahojen säilömisestä pitää alkaa maksamaan, nostan kaiken jatkossa käteiseksi.
siinä sitten juoksemaan ympäri maailmaan maksaen käteisellä laskujasi....
Missään nimessä vapaa raha ei saa ostaa kohta halpenevia osakkeita ja kiinteistöjä, vaan rahat tulee käyttää nyt.