Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuolinen työkaveri ketä olen vokotellut jo useamman kuukauden kertoi sitten olevansa naimisissa

Vierailija
16.08.2019 |

Just joo.. Ei käytä sormusta niin en tiennyt. Tänään kasuaalisti mainitsi sen erään keskustelun yhteydessä. Olen häneen esimiesasemassa joten varmasti on "taktisesti" jättänyt kertomatta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen minkälainen on työpaikka, jossa tuollainen taktikointi kannattaa..

Vierailija
2/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen minkälainen on työpaikka, jossa tuollainen taktikointi kannattaa..

Eiköhän jokainen nainen silloin tällöin hieman vilauta reittä työpaikalla oman asemansa parantamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isket alaisia työpaikalla, saat pakit ja tilität katkerana kun ei olla heti selvitetty saatavuustilannetta. Anna mun nauraa!

Vierailija
4/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen nainen silloin tällöin hieman vilauta reittä työpaikalla oman asemansa parantamiseksi.

Mun asema on hankittu olemalla reilu työkaveri ja tekemällä työt kunnolla. Miespuoliset työkaverit katsoisivat lähinnä kuin sekopäätä, jos rupeaisin kuvainnollisesti "vilauttamaan reittä".

Vierailija
5/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isket alaisia työpaikalla, saat pakit ja tilität katkerana kun ei olla heti selvitetty saatavuustilannetta. Anna mun nauraa!

No nyt meni jollain työpaikka flirtillä tunteisiin.

Vierailija
6/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun asema on hankittu olemalla reilu työkaveri ja tekemällä työt kunnolla. Miespuoliset työkaverit katsoisivat lähinnä kuin sekopäätä, jos rupeaisin kuvainnollisesti "vilauttamaan reittä".

Näinhän kaikki naiset ajattelevat. Mutta alitajuntaisesti vilauttavat rintavakoa kikatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan