Naispuolinen työkaveri ketä olen vokotellut jo useamman kuukauden kertoi sitten olevansa naimisissa
Just joo.. Ei käytä sormusta niin en tiennyt. Tänään kasuaalisti mainitsi sen erään keskustelun yhteydessä. Olen häneen esimiesasemassa joten varmasti on "taktisesti" jättänyt kertomatta.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen minkälainen on työpaikka, jossa tuollainen taktikointi kannattaa..
Eiköhän jokainen nainen silloin tällöin hieman vilauta reittä työpaikalla oman asemansa parantamiseksi.
Isket alaisia työpaikalla, saat pakit ja tilität katkerana kun ei olla heti selvitetty saatavuustilannetta. Anna mun nauraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen minkälainen on työpaikka, jossa tuollainen taktikointi kannattaa..
Eiköhän jokainen nainen silloin tällöin hieman vilauta reittä työpaikalla oman asemansa parantamiseksi.
Mun asema on hankittu olemalla reilu työkaveri ja tekemällä työt kunnolla. Miespuoliset työkaverit katsoisivat lähinnä kuin sekopäätä, jos rupeaisin kuvainnollisesti "vilauttamaan reittä".
Vierailija kirjoitti:
Isket alaisia työpaikalla, saat pakit ja tilität katkerana kun ei olla heti selvitetty saatavuustilannetta. Anna mun nauraa!
No nyt meni jollain työpaikka flirtillä tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun asema on hankittu olemalla reilu työkaveri ja tekemällä työt kunnolla. Miespuoliset työkaverit katsoisivat lähinnä kuin sekopäätä, jos rupeaisin kuvainnollisesti "vilauttamaan reittä".
Näinhän kaikki naiset ajattelevat. Mutta alitajuntaisesti vilauttavat rintavakoa kikatellen.