Montako voit juoda niin ettei sinusta huomaa että olet juonut?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Hassu kysymys: alkoholin haistaa, vaikka käytös olisi selvän oloista. Jo yksi viinilasillinen haisee hengityksestä. Jos ei ole itse nauttinut pisaraakaan.
Kysyikö ap alkoholista jotain?
juoda mitä? Mitä tuossa edes kysytään? Objekti puuttuu lauseesta.
Voin juoda itseni yli kahden promillen humalaan, eikä sitä minusta huomaa mitenkään. Puhe ei sammalla- Alkoholistin geenit olen perinyt. En silti juo kuin korkeintaan 3 kertaa kuukaudessa yhtenä iltana. En tunne ketään toista samanlaista. Aion kuitenkin tehdä itsemurhan joskus 50-60 viimeistään juuri alkoholilla. Tällä maailmalla ei ole minulle mitään. Olen silti onnellinen.
Aika paljon.
Välillä omasta mielestä olen hyvässä humalassa ja jengi vaan ihmettelee, että miten mä jaksan selvinpäin hillua mukana. Etenkin kun mä vielä juonkin vaan vettä ja viides valkkari-spritzeri menossa.
Ehkä 0,3 annosta mulla? Eli kolmannes nelosolutpullo tms. No, ehkä 6cl viiniä, eli 0,5 annosta.
Pari annosta, nyt olen juonut pullon viiniä (6 annosta?) ja sen lyllä huomaa...
Jos alkoholista puhutaan niin aika helkkarin paljon. Pullollisen viiniä tai kymmenkunta olutta. Hieman tietysti riippuu juomistahdista, jos noi tunnin sisään tempasee niin sit saattaa huomata. Jos juomiseen kuluttaa pari-kolme tuntia niin ei näy eikä tunnu missään.
Olen kaveripiirissäni legenda koska teinivuosina kävi kerran niin että erehdyttiin ottamaan pienet päiväkännit. Mun piti mennä kotiin päivälliselle klo 17. Ei siihen aikaan ollut kännyköitä et olis voinut laittaa vaikka viestin että syön kaverilla, oli pakko mennä himaan. Olin juonut yli puoli pulloa viiniä eikä vanhemmat huomanneet mitään.
Mulla on melkoisen kova viinapää.
Riippuu tietysti nopeudesta, mutta normitahtia varmaan ainaki 6. On tullu hieman harjoteltua...
Yhden, sitten muutun niin paljon (huonoon suuntaan)
Kolme litraa olutta. Jos menee yli niin alkaa jo näkyä käytöksessä, kuulua puheessa ja silmät menee viirulle.
Kaksi viinipulloa helpostil Juu tiedän ei naurata, mutta näin vain totuus on
En yhtään, yksikin annos yleensä kihahtaa jo ja joskus jo puolikas, vaikka olen tukevan kokoinen 160/58 nainen ja juonut aika paljon.
Niinhän te kuvittelette, että ei huomaa. Oikeasti sellaista ihmistä ei olekaan, joka voisi juoda esim. pullon viiniä muutamaan tuntiin ilman, että muut huomaisivat hänen nauttineen reilummin alkoholia.
En yhtäkään siideriä, musta huomaa heti. Saattaa johtua siitä en juo juuri koskaan, en pidä humaltumisen tunteesta ja mulle tulee huono olo aika pienestä määrästä alkoholia.
Välillä tuntuu että yksikin juoma näkyy selvästi (mun omasta mielestä). Välillä taas tuntuu ettei juotuani puol viinipänikkää näy ollenkaan (mun omasta mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu että yksikin juoma näkyy selvästi (mun omasta mielestä). Välillä taas tuntuu ettei juotuani puol viinipänikkää näy ollenkaan (mun omasta mielestä).
Tässä ns oikea vastaus. Omasta mielestä on aivan eri asia kuin joku läheinen, joka huomaa aikas heti.
Alan sammaltaa jo puolikkaasta siideristä.
Tutut huomaa varmasti jo yhden annoksen jälkeen muutoksen (pirtsakampi ja puheliaampi). Tuntemattomat ihmiset huomaa ehkä 4-5 jälkeen. Ja toisaalta voin olla kunnon lärvit mutta silti käyttäytyä todella järkevästi toisin kuin jotkut tutut...
N/56kg
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te kuvittelette, että ei huomaa. Oikeasti sellaista ihmistä ei olekaan, joka voisi juoda esim. pullon viiniä muutamaan tuntiin ilman, että muut huomaisivat hänen nauttineen reilummin alkoholia.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Tunnistan puhelimesta jo yhden oluen jälkeen, että on nautittu annos alkoholia. Itselläni varmasti sama, mutta jo toisen annoksen jälkeen viimeistään kuulee, että jotain on juotu.
Johtunee siitä, että olen alkoholistivanhempien lapsi, joten puhelimessa piti aina päätellä, missä vaiheessa ollaan. Ero oli selkeä nollan ja yhden välillä, vaikka puhelimessa muuta valehdeltiin.
Poltatko?