Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako voit juoda niin ettei sinusta huomaa että olet juonut?

Vierailija
16.08.2019 |

Mulla 3 annosta on rajana. N25/44kg

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys: alkoholin haistaa, vaikka käytös olisi selvän oloista. Jo yksi viinilasillinen haisee hengityksestä. Jos ei ole itse nauttinut pisaraakaan.

Jaa. Mulla on kai aika huono hajuaisti, joten aika pahalle saa haista ennen kuin itse huomaan. Lasillista viiniä en todellakaan.

Poltatko?

Vierailija
22/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys: alkoholin haistaa, vaikka käytös olisi selvän oloista. Jo yksi viinilasillinen haisee hengityksestä. Jos ei ole itse nauttinut pisaraakaan.

Kysyikö ap alkoholista jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoda mitä? Mitä tuossa edes kysytään? Objekti puuttuu lauseesta.

Vierailija
24/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin juoda itseni yli kahden promillen humalaan, eikä sitä minusta huomaa mitenkään. Puhe ei sammalla- Alkoholistin geenit olen perinyt. En silti juo kuin korkeintaan 3 kertaa kuukaudessa yhtenä iltana. En tunne ketään toista samanlaista. Aion kuitenkin tehdä itsemurhan joskus 50-60 viimeistään juuri alkoholilla. Tällä maailmalla ei ole minulle mitään. Olen silti onnellinen.

Vierailija
25/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon.

Välillä omasta mielestä olen hyvässä humalassa ja jengi vaan ihmettelee, että miten mä jaksan selvinpäin hillua mukana. Etenkin kun mä vielä juonkin vaan vettä ja viides valkkari-spritzeri menossa.

Vierailija
26/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 0,3 annosta mulla? Eli kolmannes nelosolutpullo tms. No, ehkä 6cl viiniä, eli 0,5 annosta.

Vierailija
27/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari annosta, nyt olen juonut pullon viiniä (6 annosta?) ja sen lyllä huomaa...

Vierailija
28/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholista puhutaan niin aika helkkarin paljon. Pullollisen viiniä tai kymmenkunta olutta. Hieman tietysti riippuu juomistahdista, jos noi tunnin sisään tempasee niin sit saattaa huomata. Jos juomiseen kuluttaa pari-kolme tuntia niin ei näy eikä tunnu missään.

Olen kaveripiirissäni legenda koska teinivuosina kävi kerran niin että erehdyttiin ottamaan pienet päiväkännit. Mun piti mennä kotiin päivälliselle klo 17. Ei siihen aikaan ollut kännyköitä et olis voinut laittaa vaikka viestin että syön kaverilla, oli pakko mennä himaan. Olin juonut yli puoli pulloa viiniä eikä vanhemmat huomanneet mitään.

Mulla on melkoisen kova viinapää.

Vierailija
29/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti nopeudesta, mutta normitahtia varmaan ainaki 6. On tullu hieman harjoteltua...

Vierailija
30/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, sitten muutun niin paljon (huonoon suuntaan)

Vierailija
31/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme litraa olutta. Jos menee yli niin alkaa jo näkyä käytöksessä, kuulua puheessa ja silmät menee viirulle.

Vierailija
32/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viinipulloa helpostil Juu tiedän ei naurata, mutta näin vain totuus on 

Vierailija
33/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, yksikin annos yleensä kihahtaa jo ja joskus jo puolikas, vaikka olen tukevan kokoinen 160/58 nainen ja juonut aika paljon.

Vierailija
34/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te kuvittelette, että ei huomaa. Oikeasti sellaista ihmistä ei olekaan, joka voisi juoda esim. pullon viiniä muutamaan tuntiin ilman, että muut huomaisivat hänen nauttineen reilummin alkoholia. 

Vierailija
35/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään siideriä, musta huomaa heti. Saattaa johtua siitä en juo juuri koskaan, en pidä humaltumisen tunteesta ja mulle tulee huono olo aika pienestä määrästä alkoholia.

Vierailija
36/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että yksikin juoma näkyy selvästi (mun omasta mielestä). Välillä taas tuntuu ettei juotuani puol viinipänikkää näy ollenkaan (mun omasta mielestä).

Vierailija
37/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu että yksikin juoma näkyy selvästi (mun omasta mielestä). Välillä taas tuntuu ettei juotuani puol viinipänikkää näy ollenkaan (mun omasta mielestä).

Tässä ns oikea vastaus. Omasta mielestä on aivan eri asia kuin joku läheinen, joka huomaa aikas heti.

Vierailija
38/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan sammaltaa jo puolikkaasta siideristä.

Vierailija
39/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut huomaa varmasti jo yhden annoksen jälkeen muutoksen (pirtsakampi ja puheliaampi). Tuntemattomat ihmiset huomaa ehkä 4-5 jälkeen. Ja toisaalta voin olla kunnon lärvit mutta silti käyttäytyä todella järkevästi toisin kuin jotkut tutut...

N/56kg

Vierailija
40/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te kuvittelette, että ei huomaa. Oikeasti sellaista ihmistä ei olekaan, joka voisi juoda esim. pullon viiniä muutamaan tuntiin ilman, että muut huomaisivat hänen nauttineen reilummin alkoholia. 

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Tunnistan puhelimesta jo yhden oluen jälkeen, että on nautittu annos alkoholia. Itselläni varmasti sama, mutta jo toisen annoksen jälkeen viimeistään kuulee, että jotain on juotu.

Johtunee siitä, että olen alkoholistivanhempien lapsi, joten puhelimessa piti aina päätellä, missä vaiheessa ollaan. Ero oli selkeä nollan ja yhden välillä, vaikka puhelimessa muuta valehdeltiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme