Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksatko verkkokauppaostokset yleensä laskulla, osamaksulla vai heti?

Vierailija
16.08.2019 |

Millaisia tuotteita olette ostaneet osamaksulla tai laskulla?
Tietokoneen ostin osamaksulla, maksoin ajallaan pois.

Muuten maksan aina heti verkkopankkitunnuksilla tilauksen, tai postiennakolla tarvittaessa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan aina heti, poislukien vaateostokset.

Vaatteet maksan kun olen kotona sovittanut ja todennut että pidän ne. Helpompi näin, kun ei tarvitse rahojen palauttelua odotella erikseen, sen kun palauttaa vain vaatteet ja jättää laskun maksamatta.

Luottokortilla, raha palutuu kortille usein ennen laskua, tai sitten se palutuu ennen seuraavan kuun laskua. Mulla on aikaa odotella.

Vierailija
22/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aikalailla kaiken Klarnan tilillä, jos sitä maksumahdollisuutta ei ole niin jätän yleensä ostamatta tai ostan toisesta kaupasta. 

Kaikki kerääntyy samalle laskulle, kuun lopussa maksan vain ne mitä olen pitänyt. Ja ostotiedot on valmiina omalla koneella, eli se on vain muutama napinpainallus niin ostos on tehty. En mielellään syötä korttitietojani joka paikkaan, vaikka kyllä minulla se luottokorttikin on. 

Ja minä ostan melkein kaikki netistä (tai kirpparilta) kun saa halvemmalla; vaatteet, kengät, lelut, huonekalut ym. Ruuankin, sen tosin maksan vielä käteisellä noutaessa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin aina laskulla, jos ei tule laskutuslisiä. Kun on ollut näitä tapauksia, että firmoja menee konkkaan yms. niin aina mahdollisuuksien mukaan maksan vasta sitten kun olen päättänyt pitää tilaamani tuotteen. Eikä tarvi ootella palautusrahoja tilille!

Vierailija
24/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskulla aina jos se mahdollisuus on.

25/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aina heti, koska en halua saada laskuja.

Vierailija
26/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina luottokortilla (jonka maksan heti ilman korkoa) tai Paypalilla. Ostajan turvan takia näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi