Kysy kommunistilta mitä vain
Aiheeseen liittyvää tietenkin. Voin vastailla muihinkin, toki.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meni NL:ssa niinku omasta mielestä?
Joku sata vuotta sitten tuhottu valtio ei sinänsä liity aiheeseen, mutta kuten sanoin, voin vastata aiheen vierestäkin. Kaikki tuntemani neuvostoliittolaiset palaisivat mielellään vanhaan systeemiin. koska heillä asiat olivat silloin huomattavasti paremmin.
Luulisi kommunistin tietävän milloin NL hajosi.
Ajattelepa itse, homoseksuaalina, että joku kysyisi sinulta, milloin Jammu-setä syntyi. Kysymyksesi kuulostaa korviini samalta. Neuvostoliitto ja kommunismi eivät liity toisiinsa. Oletko milloin viimeksi lukenut muutakin, kuin Ilta-Sanomia. Joku historiankirja olisi hyvä lukea.
Neuvostoliitto oli sosialistinen liittovaltio, jossa ylin valta oli Neuvostoliiton kommunistisella puolueella.
Eiköhän ne ihan vähän liity toisiinsa.
Ruotsikin on kuningaskunta, mutta harvoin olen nähnyt mitään kruunupäitä missään. Semantiikka on eri asia, kuin käytäntä. Sanoinhan sinuakin äsken homoseksuaaliksi, niin menetkö nyt heti homostelemaan.
Hah. Nyt löytyi joku muodin vuoksi kommunismiin hurahtanut pikkutyttö, jolla ei ole aavistustakaan aatteensa verisestä menneisyydestä :D
:) Viimeksi kun avasin teeveen, niin kaikki sota- ja verityöt oli tehty kapitalistisissa maissa. Siitä on kyllä jo vuosia, että voit olla oikeassa. Laita linkkejä.
Pohjois-korea ja kiina on pelkkää fun and games, ketään ei tapeta, ketään ei kiduteta, kukaan ei näe nälkää?
Oletko nähnyt leipäjonoja esimerkiksi kapitalistisessa Suomessa? Ja jos, niin miksi. Kapitalisminhan piti tarjota mannaa kaikille. Mites meni noin niinku omasta mielestä. Oletkos muuten kuullut vaikkapa vanhusten kohtelusta täällä kapitalistisessa Suomessa. Jnejne. Löytyyhän noita esimerkkejä puolin jos toisin. Hienoa, että sait kuitenkin itse äänestää meille näin upean järjestelmän. Ja kaupassa on kaksikymmentä eri muromerkkiä. Vapaus. Kiitos sinulle.
Niinpä, paremmassa koreassa ei ole leipäjonoja. Eipä ole leipääkään, mutta se on sivuseikka.
Suomessa ei leipäjonoiöle olisi edes tarvetta jos vaan ihmiset viitsisivät hoitaa itse asiansa.
Hyviä kysymyksiä tullut. Kiitos kaikille. Koetan vastailla kykyjeni mukaan kaikille tarpeiden mukaisesti. Jatketaan.
Onko kommunisteja muka vielä olemassa?
Miksi käytätte nykyään nimeä "Vihreät" puolueestanne?
Missä ovat vanhat kunnon telaketjukommunistit? Vallankumous tarvitsee koulutettuja sotilaita. Ei mitään siiviilipalveluksen suorittaneita prekapettereitä.
Kansallissosialismi ei ole kaunis aate, mutta ei sitä silti tulisi kieltää. Kukin hailailkoon sydämensä kyllyydestä.