Lähetin eilen ihastukselleni krapulaselfien
Vastauksena tuli "god damn girl. Ur eyes r something else. God damn u fine"
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, emigraatio avioliiton verukkeella on miehellä ajatuksissa.
Siinä tapauksessa varmasti yrittäisi jotain muuta kuin minua, kun tietää etten tahdo naimisiin. :) ja todennäköisemmin minä muutan hänen luokseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko mies Dubaista?
Ei.
Ap
Aa, kyseessä on jenkki..pitipä arvata. Kokemusta on. Puhuvat niin paljon p*skaa ja tuollainen ylenpalttinen kehuminen kuuluu jenkki kulttuuriin. Muistan miten aikoinaan jenkki poikaystävä lopetti jokaisen puhelun " I love you" - lauseella, ja aina olin "the most beautiful and clever girl I've ever met".. in that moment joo, sen huomasin myöhemmin. Oli meinaan moni muukin yhtä kaunis ja fiksu noin niinku miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia. Kiitos.
Nää vastaukset täällä trolleja on. Mitä helkuttia oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on mustaan munaan ratkennut ja myöhemmin katunut.
Mieluummin täyspäinen musta kuin typerä palstarasisti.
Ap
Haha! No ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aa, kyseessä on jenkki..pitipä arvata. Kokemusta on. Puhuvat niin paljon p*skaa ja tuollainen ylenpalttinen kehuminen kuuluu jenkki kulttuuriin. Muistan miten aikoinaan jenkki poikaystävä lopetti jokaisen puhelun " I love you" - lauseella, ja aina olin "the most beautiful and clever girl I've ever met".. in that moment joo, sen huomasin myöhemmin. Oli meinaan moni muukin yhtä kaunis ja fiksu noin niinku miehen mielestä.
Ei ole kyllä jenkkikään kyseessä, eikä sillä sinänsä ole väliä.
Ap
Ihanaa, että muitakin! Itse tekstasin Ja meni muutama puolituhmiin kuvakin (😎) yhdelle pohjoismaiselle, joka haluu tulla juomaan viiniä mun kans....
Toivottavasti ei oltu samaan mieheen yhteydessä :) mistä bongasit omasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap osaako ihastuksesi puhua suomea? Kauanko olette tunteneet?
Ollaan tunnettu puolisen vuotta. Eikä tosiaan puhu suomea, eikä edes asu suomessa. Tavattiin yhteisen kaverin kautta ja aloimme pitämään sitten yhteyttä.
ApKaverillani oli sama tilanne saksalaisen miehen kanssa, nyt olleet 9 vuotta yhdessä kaukosuhteessa. Onko teillä kuinka pitkä välimatka toisiinne? Skype toiminut kaukosuhteissa olevilla ystävilläni 🙂
Semmonen 12 tunnin lentomatka. Whatsappilla on tullut soiteltua videopuheluita. Viimeksi eilen illalla. :)
Ap
Oho siinäpä matkaa kerrakseen, toisaalta samainen matka-aika kului toverillani kun oli suhteessa Lapissa asuvan pojan kanssa ollessaan itse helsinkiläinen ja lopulta päätyivät muuttamaan avoliittoon puoleen väliin matkaa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mokkapalallekko lähetit?
Mitä väliä? Tärkeempää millanen ihminen kyseessä on.
Ap
Siis lähetit. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mokkapalallekko lähetit?
Mitä väliä? Tärkeempää millanen ihminen kyseessä on.
ApSiis lähetit. :D
Edelleen... Mitä väliä? Oletko jotenkin heikkolahjainen, kun et vastaa kysymykseen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia. Kiitos.
Nää vastaukset täällä trolleja on. Mitä helkuttia oikeesti?
Pakkohan mun on olla trolli. Eihän se ole mitenkään mahdollista, että suomalainen nainen ihastuisi tummaihoiseen ulkomaalaiseen. Ei ole edes mahdollista, että voisin tutustua sellaiseen.
Ap
Onko mies Dubaista?