Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen itse minimalisti mutta mies on armoton maksimalisti!

Vierailija
16.08.2019 |

En halua erota, mutta parisuhteestamme ei kuitenka tule mitään kun mies ei jousta enkä myöskään saa muutettua miestä. Meillä on jatkuvasti riitaa siitä pitääkö tavaroita olla mahdollisimman vähän tai kuten mies ilmaiseen "sopivan paljon" tai "kotoisasti." ja kun vielä toissakesänä aloin konmarittamaan on riitaa ollut entistä enemmän kun olen heittänyt tavaraa pois ja mies on suuttunut siitä etten lainkaan kysy enkä keskustele hänen kanssaan ensin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai sä toisen tavaroita kysymättä pois heitä!!! 4/5.

Vierailija
2/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit heittää pois kaikki omat tavarasi, muttet koskea mihen tavaroihin. Kumpikin elää tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asuessa on paljon tavaroita, jotka eivät ole "sinun" tai "minun". Useimmat huonekalut, kodintekstiilit, astiat, kodinkoneet ja elektroniikka esimerkiksi ovat kaikkien samassa taloudessa asuvien käytössä. Jos minimalistin mielestä ei tarvita lainkaan sohvatyynyjä, mutta maksimalistille ne tuovat iloa, säästetäänkö ne? Jos minimalisti ei kaipaa kahvinkeitintä, saako sen heittää pois, vaikka se olisi kumppanille tärkeä?

Jos minimalisti karsii omat tavaransa, on olemassa riski, että maksimalisti täyttää niiltä vapautuvan tilan omilla tai tällaisilla yhteisillä tavaroilla.

Vierailija
4/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kahden suhde on tuomittu tuhoon, ei tule millään toimimaan enkä usko että vaikka kuinka yrittäisit niin et pysty muuttamaan ja muokkaamaan toista haluamasi laiseksi ja varmaan tässä tapauksessa muuttamaan mies minimalistiksi.

Vierailija
5/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärille.

Vierailija
6/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon enemmän miehellä on tavaroita kuin sinulla? Päättäkää %-osuus ja jakakaa siivoamisen määrä suhteessa tavaroihin. Eli sinulle esim 10 min aikaa siivoamiseen, kun mies joutuu siivoamaan 90 min?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä