Oletteko koskaan kuunnelleet Symphony X:ää?
Linkatkaa mielestänne bändin paras biisi. Mä aloitan.
Kommentit (22)
Minulla katosi arvostus suomalaisiin kun Symphony esiintyi 45 minuuttia Tampereella jota kukaan ei noterannu, vaan mökä alkoi heti kun Stratovarius tuli stagelle heidän jälkeen. On suorastaan pyhäinhäväistys, jos Symphony X lämppää näitä powermetallihomoja. Pthui!
Ei oikein sinfoniamusiikki nappaa.
Tykkään uudemmasta Symphonysta. Neoklassinen kuolemanvärssylaulanta on kaameaa. Sairaan kovia riffejä Romeo kyllä edelleenkin väsää.
SYMPHONY X - Nevermore
Vierailija kirjoitti:
Hirveän kuuloista!!
No pääasia että herättää tunteita, kuten musiikilla on tapana tehdä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään uudemmasta Symphonysta. Neoklassinen kuolemanvärssylaulanta on kaameaa. Sairaan kovia riffejä Romeo kyllä edelleenkin väsää.
SYMPHONY X - Nevermore
Tää kyllä tykittää kieltämättä aika kivasti, mut kuunteles tää ruotsalaisten vastaisku "taivasmusiikille".
Scar Symmetry - Neohuman
Vierailija kirjoitti:
Minulla katosi arvostus suomalaisiin kun Symphony esiintyi 45 minuuttia Tampereella jota kukaan ei noterannu, vaan mökä alkoi heti kun Stratovarius tuli stagelle heidän jälkeen. On suorastaan pyhäinhäväistys, jos Symphony X lämppää näitä powermetallihomoja. Pthui!
No Stratolla oli aika kova kotikenttäetu. Symphony X ei ole kauheen tunnettu epämuusikoiden piireissä.
Kyl mä mieluummin Symphony Xää kuuntelen kuiin jotain somihomorokkia ja Peppu Epänormaaleja. Hyi.
En ole kyllä jostain syystä tullut kuunnelleeksi, mutta nuo kaksi linkatua kappaletta meni kyllä heti omalle soittolistalle - hyviä biisejä! Linkatkaahan lisää samantyylisiä nopeatempoisia biisejä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä jostain syystä tullut kuunnelleeksi, mutta nuo kaksi linkatua kappaletta meni kyllä heti omalle soittolistalle - hyviä biisejä! Linkatkaahan lisää samantyylisiä nopeatempoisia biisejä.
Symphony X - The Accolade
90-luvun musaskene oli uskomatonta aikaa.
SYMPHONY X - Set The World On Fire
Stratosta tuli hetki kuuneltavampaa kun Tolkki lähti veke. Sävelsi ihan hirveetä shittiä. Kupiainen on kurko. Sitä humppakomppia en ole koskaan ymmärtänyt. Ihan karmeaa.
Stratovarius - Deep Unknown
Ainoa kuunneltava Stratonbiisi. Pieniä Symphony Xläisten kyrvänimuja on havaittavissa, muttei päästä lähellekään Romen menoa. Kullinluikautus valtameressä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein sinfoniamusiikki nappaa.
Symphony on Neoklassista fuusiometallia.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän kuuloista!!
En ihmettele yhtään jos imet jotain Kate Perryn renkutuspimppiä. O o o oooh! Roaring! Whore!!!
Ei huonoa ollenkaan vaikka melodeathia enimmäkseen kuuntelen
On kyllä niin kurkobändi ettei voi mitenkään pelkästään yhtä parasta valita. Tällaista musaa ei suomalaiset eikä hölöpäiset sävellä ikinä.