Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Stefano ! Sääliksi käy jo etukäteen ne morsiot , jotka häneen lankeavat. Kivikova tyyppi. Huh, oikein puistattaa.🥶
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ef5a3926-bca8-4f45-adc5-a6f38d3…
Mustafan ja Stefanon mietteet 😳
Voi miten sympaattista, että Roy on laittanut Marimekon paidan.
Onpa kauniita ja nuoren näköisiä noi naiset :o
Vierailija kirjoitti:
42-vuotias Mustafa asuu suomalaisten suosikkilomakohteessa, Turkin Alanyassa.
Mustafa on aiemmin asunut Suomessa ja ollut naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Hän toivoo löytävänsä toistamiseen Suomesta elämänsä naisen.
Mustafa, lempinimeltään Musti, on ollut sinkkuna nyt kolmen vuoden ajan.
– Nyt riittää, haluan actionia, Mustafa nauraa ja kertoo kaipaavansa elämäänsä nyt muutakin kuin pelkkää työtä.
Mustafan sydän sykkii Suomineidoille, jotka miehen kokemuksen mukaan ovat suorapuheisia ja luotettavia.
– Onhan minulla Suomesta jo parinkymmenen vuoden kokemus. Niin pitkään olen suhannut edestakaisin. Olen tottunut sikäläisiin tapoihin ja, myönnettäköön, myös naisiin, Mustafa sanoo ohjelmassa.
Eli tyypillinen turkkilainen rantagigolo joka on pannut satoja suomalaisia muijia. Useat kerrat ollut täälläkin panolomilla. Nyt sitten on vakiintumassa kun ei enää irtoa sitä teini-parikymppistä pimperoa. Ja tuollaisten perässä te akat raavaatte. Hyi vit tu
Mutta ota huomioon, että se on niin eksoottista. Sitä tuntee itse niin elävänsä, kun mies on mistä tahansa muualta paitsi Suomesta.
Onko tuo edullinen kuvakulma naiselle, että katsoo yläviistoon otsa kurtussa, kuten tuossa yhdessä kirjeessä? Itse en syttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy ketä tahansa, joka aikoo treffailla turkkilaista tai libanonilaista. Turkkilainen on sovinisti ja sitoo naisen valvovan silmänsä alle, ja libanonilaiselle ei tule kelpaamaan muut kuin täydellisen vartalon omaavat nuoret naiset.
Toisaalta olis hauskaa jos molemmille miehille olisi kirjoittaneet ihan tavalliset kolme-nelikymppiset naiset. Semmoiset suorat ja vahvatahtoiset, joita ei alisteta.
Sääliksi käy todella naisia, jotka ovat uskaltaneet kirjoittaa ehdokkaille ja sääliksi jo syystä, että näillä palstoilla ruoditaan ja tuomitaan ja lyödään morsioehdokkaita täyttä päätä, kun naiset ilmestyvät kuvioihin. Sama kohtelu myös sulhasehdokkaille vaikka vasta näytetty pikainen esittely.
Näin se on ollut kaikissa formaateissa. Miten kukaan rohkeaa mennä "kansan näyteikkunaan" koska kohtelu on tiedossa?Parasta olisi, jos noille tummille olisivat kirjoittaneet naiset, jotka tietävät hyvin kelpaavansa, mutta haluavat näyttää millainen itsenäinen nainen oikeasti on.
Eli eivät välttämättä ole hakeutumassakaan suhteeseen, vaan pyrkivät "opettamaan" näitä kilttuurisovinisteja. Haha, sitä olisi hauska seurata, kun Musti ja Stefano joutuvat hölmistymään kerran toisen jälkeen. Ja naiset vinkkaisivat kameralle silmää näyttäen yläpeukkua. 😊👍
Opetuksen jälkeen vois henki olla löyhässä. Et todellakaan nimittäin ymmärrä mistä puhut.
Puhuipa Roy kauniisti, että haluaa lukea jokaisen kirjeen huolella ja siten osoittaa niille kunnioitusta ja arvostusta. Valovuosien päässä Stefanon kommentista, että kirjeiden sisällöksi riittäisi ”hei mennään kahville”. Kovin on suuri ero näiden miesten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Puhuipa Roy kauniisti, että haluaa lukea jokaisen kirjeen huolella ja siten osoittaa niille kunnioitusta ja arvostusta. Valovuosien päässä Stefanon kommentista, että kirjeiden sisällöksi riittäisi ”hei mennään kahville”. Kovin on suuri ero näiden miesten välillä.
Mitäpä sitä muuta voi odottaa noista kulttuureista, joissa vislataan jokaisen perään kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo edullinen kuvakulma naiselle, että katsoo yläviistoon otsa kurtussa, kuten tuossa yhdessä kirjeessä? Itse en syttynyt.
Joten sinun ei kannattane hommata naista. Itse kukin on joskus vaikka istumassa sohvalla otsa kurtussa kun toinen seisoo.
Odottivat missihoikkia nuoria blondeja ja saivat vanhoja tanttaraisia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten sinun ei kannattane hommata naista. Itse kukin on joskus vaikka istumassa sohvalla otsa kurtussa kun toinen seisoo.
Silloin, kun hakee televisiossa seuraa, lienee suotavaa laittaa edustavampi kuva liitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Odottivat missihoikkia nuoria blondeja ja saivat vanhoja tanttaraisia :)
Ei käy flaksi enää samaan tapaan kuin parikymppisenä Alanyan kaduilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun hakee televisiossa seuraa, lienee suotavaa laittaa edustavampi kuva liitteeksi.
Eipä luulisi sinua haittaavan, eihän se ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Roy haaveili vielä lapsestakin, mutta näytti siltä että kirjeiden kirjoittajissa oli vain lapsentekoiän ylittäneitä. Sama huomio muidenkin kirjeissä et nuoret puuttuivat.
Myötähäpeä.
Vappu nauraa omille jutuilleen, ulkomaan pojat katsoo hämmentyneinä vieressä. Vappu yrittää olla mukahauska ja vääntää kaiken Stefanon sanomisen joksikin aivan muuksi, mikä oli tarkoitus, Stefano katsoo hämmentyneenä.
Taidan lopettaa katsomisen tähän. Seuraavaan kauteen joku muu "juontaja", kiitos!
Nuo kanukit on tosi kivoja. Odotan innolla millaisilla tiloilla asuvat.
Hyi helkkarin mikähän alfa tuo stefano luulee olevansa!!!