Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ekan ja vikan jakson. Onko sarjassa useampi Terhi- niminen nainen? Mustafalla ja Matthewilla ainakin ne silmälasipäiset, oliko Royllakin? Erikoista kun Terhi ei ole niin yleinen nimi kuitenkaan.
Kaikilla oli vähintään yksi Maarit ja Terhi.
...ja Sanna!
Vierailija kirjoitti:
...ja mistä päättelet että minulla on pieniä lapsia??Katilla ja Piialla oli lapsia myös...Omani nyt pian 18vuotias,että niin pienen sinkkuäiti olen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule,ei ole rikostaustaa,lähetin kuvan,perhetausta ok,työssäkäyvä sinkkuäiti,yhteystiedot wi puutteellisia...mutta tuotanto toimi miten toimi ja hyvä näin sitten loppupeleissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kirjoitin eräälle kirjeen ja tuotanto on muka kontaktoinu kaikki kirjeiden kirjoittajat,minuun ei tuotannosta otettu mitenkään yhteyttä ja kun itse kysyin et hei milloin valintoja tehdään nii tuli vaan vastaus et sua ei valittu jatkoon?? Eli tuotanto on blokannu kirjeet jotka antavat maajusseille...Maajussit eivät siis edes itse saa lukea kaikkia heille lähetettyjä kirjeitä jotta oikeesti voisivat itse tehdä valinnan kehen haluavat tutustua tarkemmin.
Onkohan suomen maajussien kohdalla yhtä törkeää toimintaa tuotannon puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Jospa tutkivat taustojasi jollain muulla tavalla tai jos olet jättänyt puutteellisen yhteydenoton. Jos ovat löytäneet esimerkiksi rikosrekisterin tai jos et lähettänyt kuvaa tai pyydettyjä tietoja perhetilanteestasi tai mahdollisuudesta osallistua kuvauksiin. (En tiedä, mitä siellä kysytään, mutta voisin kuvitella, että tällaisia tietoja pitää antaa sen varsinaisen kirjeen lisäksi.)
Olettaisin, että eivät halua erottaa ainakaan kovin pienten lasten vanhempia äideistään ohjelman teon ajaksi.
Niin. Kati ja Piia valittiin, sinua ei. Siihen on varmaan syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ekan ja vikan jakson. Onko sarjassa useampi Terhi- niminen nainen? Mustafalla ja Matthewilla ainakin ne silmälasipäiset, oliko Royllakin? Erikoista kun Terhi ei ole niin yleinen nimi kuitenkaan.
Ai nyt se on Terhi. Jossain vaiheessa ainakin tämän palstan mukaan Maarit nimisiä oli jokaisella maajussilla.
Mustilla ja varsinkin Steffillä myös paljon Taruja ja Satuja.
Meinasin kirjoittaa Steffinkin Terhiksi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan Mattin vanhempien kuolemasta on?
Näkyykö hautakivessä kuolinvuodet 2011 ja 2017 tai jotain sinne päin? Isä oli syntynyt jo 20- ja äiti 30-luvulla. Eli ihan nuorena eivät ole lähteneet?
Eli korkea aikakin lähteä jo. Ei oo järkeä elää pidempään kun alkaa 98% ihmisistä kroppa ja pää olee niin sökönä siinä vaiheessa.
Tosi-tv:tä parhaimillaan. Tämä ohjelma lähti ihan omille raiteilleen ja siksi olikin viihdyttävä. Ei mennytkään käsikirjoituksen mukaisesti. Kaikki jaksot olivat täynnä hauskoja lausahduksia ja tapahtumia.
Mies, joka ei osaa vaihtaa lamppua, napsahtavat sauna nakit, pullan himoinen suomi-fani, "time is a lot", seisoskelut tädin kahvitteluissa, kuolleen kaupungin esittely, paaska-altaan pesu, yks saunoo 5 homon kanssa joka perjantai jne.
parasta.
Voi ehkä päätellä että ei ole kaikinpuolin käsikirjoitettu tai sitten jollain on hurja mielikuvitus
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri viimeisen jakson ja minua harmittaa Terhin puolesta. Oli silminnähden surullinen kun Roy ei valinnut häntä, itseasiassa ainoa naisista joka vaikutti oikeasti pettyneeltä... Mutta todella viisaasti Terhi kommentoi asiaa ja varmasti tietää arvonsa. Terhi teki kyllä minuun lähtemättömän vaikutuksen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Kertakaikkiaan ihana nainen ohjelman perusteella, juuri sellainen mitä itse etsin vierelleni. Harmillisesti taidan itse olla hänelle turhan nuori. Toivottavasti hän löytää vielä rakkauden.
;D Mä taas en mitenkään ymmärtänyt, mistä Terhi oli mahtanut saada vääriä signaaleja. Etenkin kun itse antoi melko erikoisia signaaleja. Istui auton etupenkillä naama nutturalla ja otsa vihaisesti kurtussa, aina vihaisen näköisenä ja siltä vaikutti, että evvk tämä ukkeli. Ei mitenkään ollut samalla kartalla Royn kanssa, aivan ihmeellistä että joku on edes pystynyt näkemään nämä jaksot toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö hautakivessä kuolinvuodet 2011 ja 2017 tai jotain sinne päin? Isä oli syntynyt jo 20- ja äiti 30-luvulla. Eli ihan nuorena eivät ole lähteneet?
Äiti yli 50 saadessaan lapsen, ei kai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 2009 ja 2011 mut en oo varma. Vissiin aika iäkkäänä saaneet Mattin
Vierailija kirjoitti:
...ja mistä päättelet että minulla on pieniä lapsia??Katilla ja Piialla oli lapsia myös...Omani nyt pian 18vuotias,että niin pienen sinkkuäiti olen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule,ei ole rikostaustaa,lähetin kuvan,perhetausta ok,työssäkäyvä sinkkuäiti,yhteystiedot wi puutteellisia...mutta tuotanto toimi miten toimi ja hyvä näin sitten loppupeleissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kirjoitin eräälle kirjeen ja tuotanto on muka kontaktoinu kaikki kirjeiden kirjoittajat,minuun ei tuotannosta otettu mitenkään yhteyttä ja kun itse kysyin et hei milloin valintoja tehdään nii tuli vaan vastaus et sua ei valittu jatkoon?? Eli tuotanto on blokannu kirjeet jotka antavat maajusseille...Maajussit eivät siis edes itse saa lukea kaikkia heille lähetettyjä kirjeitä jotta oikeesti voisivat itse tehdä valinnan kehen haluavat tutustua tarkemmin.
Onkohan suomen maajussien kohdalla yhtä törkeää toimintaa tuotannon puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Jospa tutkivat taustojasi jollain muulla tavalla tai jos olet jättänyt puutteellisen yhteydenoton. Jos ovat löytäneet esimerkiksi rikosrekisterin tai jos et lähettänyt kuvaa tai pyydettyjä tietoja perhetilanteestasi tai mahdollisuudesta osallistua kuvauksiin. (En tiedä, mitä siellä kysytään, mutta voisin kuvitella, että tällaisia tietoja pitää antaa sen varsinaisen kirjeen lisäksi.)
Olettaisin, että eivät halua erottaa ainakaan kovin pienten lasten vanhempia äideistään ohjelman teon ajaksi.
Mahtuiko siihen sinun kirjeeseesi muuta kuin kolmea pistettä peräkkäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on adobtoitu? Oliko Mattilla sisaruksia?
Tais olla 3 tai 4 siskoa jos en väärin muista
Vierailija kirjoitti:
Royn valitsema Sanna on tekopirteä, teennäinen flirtti. Ja kun noin paljon nauraa, niin kannattaisi VALKAISTA hampaat. Ihmettelen ettei hammaslääkäri ole jo ehdottanut.
Ihmettelen kovasti kuka mahtaa olla näitten Sannaa alituisesti dissaavien typerien kommenttien takana. Kukahan mahtaapi olla ;)
Vierailija kirjoitti:
Mustafan Sanna Ja MAarit olivat mukana vaan ilmaisen loman takia. Maarit sai jopa ilmaisen tatuoinninkin.
Ja tulehduksen kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royn valitsema Sanna on tekopirteä, teennäinen flirtti. Ja kun noin paljon nauraa, niin kannattaisi VALKAISTA hampaat. Ihmettelen ettei hammaslääkäri ole jo ehdottanut.
Ihmettelen kovasti kuka mahtaa olla näitten Sannaa alituisesti dissaavien typerien kommenttien takana. Kukahan mahtaapi olla ;)
Täällä taitaa olla joku oman elämänsä seinäruusu-Terhi systemaattisesti lyttäämässä Sannaa, miten oli tyrkky ja säälittävä ja ties mitä kaikkea. Huomaa kyllä että joku sama henkilö näitä laittamassa. Sanna oli iloinen, hymyili ja oli kevyttä flirttiä ja Terhi naama nyrpeänä ja muutenkin melko väritön ja mauton ulkosultaan. Ei kauaa tarvitse miettiä miksi Sanna valittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sannan irvistyshymy keltaisilla hampailla nyt vaan oli järkkyä katseltavaa.
Eikä sitä oikein voinut olla huomaamattakaan, kun niitä irvistyksiä riitti joka väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43 vuotias, s. 1938, poika 1981
Onkohan Matt jotenkin traumatisoitunut? Jos nelikymppisen ihmisen elämässä ei ole muuta sisältöä kuin vuosia sitten kuolleet vanhemmat, niin herättää vähän huolen. Toivottavasti osaa hakeutua terapiaan, jos ei omin voimin onnistu eteenpäin meneminen.
Itsekin menetin vanhempani kolmekymppisenä hyvin traagisen tapahtuman seurauksena, ja ihan helppoa ei ollut sen jälkeen lähteä eteenpäin. Tunnistan siis jotain hyvin tuttua tuossa hänen käytöksessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut Mustafan olla antamatra haastattelua iltapäivälehdille, antoi itsestään nyt tosi törpön kuvan. Ohjelmasta välittyi huumorintajuinen ja kohtelias Mustafa, joka kehui jokaista morsianehdokastaan. Nyt taisi paljastua todellinen luonne.
Hän muka näytteli osansa kuin näyttelijä. Nyt puhuu ukko paksua pajunköyttä. Ehkä Piia kertoi pian ettei tule kesää tälle suhteelle. Hänhän vaikutti suorastaan kauhistuneelta valinnan kuultuaan. Niin Mustin piti kääntää juttu toisinpäin.
Mustifin vanhat haavat suomalaisen kanssa erosta taisivat aueta. Ja isänsä vakava sairaus keikeutti maailman ylösaöaisin ja mieli mustui hetkellisesti. Eikä Piiakaan luvannut oikein mitään, kuten ei Mustifikaan naimisiinmenoa ainakaan heti. Kovin välttelevältä Piia vaikutti, ei kovin innostunut ja hyvä asenne. Mustifi toi ilmi pettymyksensä noin. Hienosti kyllä osasi käyttäytyä ja kohdella naisia ohjelmassa.
Mustifi :D
Mastiffi.