Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Miksi se Musti sössöttää naisille? Oliko osa roolihahmoa? Puhuuko turkkilaiset silleen?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut että olen pienten lasten yh äiti??Ihan oon kuule 17-vuotiaan sinkkuäiti...oi ja anteeksi kun ei sanasta tuli wi...taidatkin olla varsinainen , nussija ja suuri humoristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule,ei ole rikostaustaa,lähetin kuvan,perhetausta ok,työssäkäyvä sinkkuäiti,yhteystiedot wi puutteellisia...mutta tuotanto toimi miten toimi ja hyvä näin sitten loppupeleissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kirjoitin eräälle kirjeen ja tuotanto on muka kontaktoinu kaikki kirjeiden kirjoittajat,minuun ei tuotannosta otettu mitenkään yhteyttä ja kun itse kysyin et hei milloin valintoja tehdään nii tuli vaan vastaus et sua ei valittu jatkoon?? Eli tuotanto on blokannu kirjeet jotka antavat maajusseille...Maajussit eivät siis edes itse saa lukea kaikkia heille lähetettyjä kirjeitä jotta oikeesti voisivat itse tehdä valinnan kehen haluavat tutustua tarkemmin.
Onkohan suomen maajussien kohdalla yhtä törkeää toimintaa tuotannon puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Jospa tutkivat taustojasi jollain muulla tavalla tai jos olet jättänyt puutteellisen yhteydenoton. Jos ovat löytäneet esimerkiksi rikosrekisterin tai jos et lähettänyt kuvaa tai pyydettyjä tietoja perhetilanteestasi tai mahdollisuudesta osallistua kuvauksiin. (En tiedä, mitä siellä kysytään, mutta voisin kuvitella, että tällaisia tietoja pitää antaa sen varsinaisen kirjeen lisäksi.)
Tässä on kyseeseen tullut varmaan kielitaito, kun ei tuo kotimainenkaan näemmä luonnistu. Lisäksi turhan pienten lasten yksinhuoltajuus on tietysti este.
Virke päättyy pisteeseen ja alkaa isolla alkukirjaimella. Pilkkua ennen ei tule välilyöntiä. Sen lisäksi tuohon ei kuulu pilkkua. Kysymysmerkin jälkeen tulee välilyönti.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut Mustafan olla antamatra haastattelua iltapäivälehdille, antoi itsestään nyt tosi törpön kuvan. Ohjelmasta välittyi huumorintajuinen ja kohtelias Mustafa, joka kehui jokaista morsianehdokastaan. Nyt taisi paljastua todellinen luonne.
Hän muka näytteli osansa kuin näyttelijä. Nyt puhuu ukko paksua pajunköyttä. Ehkä Piia kertoi pian ettei tule kesää tälle suhteelle. Hänhän vaikutti suorastaan kauhistuneelta valinnan kuultuaan. Niin Mustin piti kääntää juttu toisinpäin.
Mustifi :D
Mustifin vanhat haavat suomalaisen kanssa erosta taisivat aueta. Ja isänsä vakava sairaus keikeutti maailman ylösaöaisin ja mieli mustui hetkellisesti. Eikä Piiakaan luvannut oikein mitään, kuten ei Mustifikaan naimisiinmenoa ainakaan heti. Kovin välttelevältä Piia vaikutti, ei kovin innostunut ja hyvä asenne. Mustifi toi ilmi pettymyksensä noin. Hienosti kyllä osasi käyttäytyä ja kohdella naisia ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut Mustafan olla antamatra haastattelua iltapäivälehdille, antoi itsestään nyt tosi törpön kuvan. Ohjelmasta välittyi huumorintajuinen ja kohtelias Mustafa, joka kehui jokaista morsianehdokastaan. Nyt taisi paljastua todellinen luonne.
Hän muka näytteli osansa kuin näyttelijä. Nyt puhuu ukko paksua pajunköyttä. Ehkä Piia kertoi pian ettei tule kesää tälle suhteelle. Hänhän vaikutti suorastaan kauhistuneelta valinnan kuultuaan. Niin Mustin piti kääntää juttu toisinpäin.
Mustifin vanhat haavat suomalaisen kanssa erosta taisivat aueta. Ja isänsä vakava sairaus keikeutti maailman ylösaöaisin ja mieli mustui hetkellisesti. Eikä Piiakaan luvannut oikein mitään, kuten ei Mustifikaan naimisiinmenoa ainakaan heti. Kovin välttelevältä Piia vaikutti, ei kovin innostunut ja hyvä asenne. Mustifi toi ilmi pettymyksensä noin. Hienosti kyllä osasi käyttäytyä ja kohdella naisia ohjelmassa.
Mustifi :D
...ja mistä päättelet että minulla on pieniä lapsia??Katilla ja Piialla oli lapsia myös...Omani nyt pian 18vuotias,että niin pienen sinkkuäiti olen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule,ei ole rikostaustaa,lähetin kuvan,perhetausta ok,työssäkäyvä sinkkuäiti,yhteystiedot wi puutteellisia...mutta tuotanto toimi miten toimi ja hyvä näin sitten loppupeleissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kirjoitin eräälle kirjeen ja tuotanto on muka kontaktoinu kaikki kirjeiden kirjoittajat,minuun ei tuotannosta otettu mitenkään yhteyttä ja kun itse kysyin et hei milloin valintoja tehdään nii tuli vaan vastaus et sua ei valittu jatkoon?? Eli tuotanto on blokannu kirjeet jotka antavat maajusseille...Maajussit eivät siis edes itse saa lukea kaikkia heille lähetettyjä kirjeitä jotta oikeesti voisivat itse tehdä valinnan kehen haluavat tutustua tarkemmin.
Onkohan suomen maajussien kohdalla yhtä törkeää toimintaa tuotannon puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Jospa tutkivat taustojasi jollain muulla tavalla tai jos olet jättänyt puutteellisen yhteydenoton. Jos ovat löytäneet esimerkiksi rikosrekisterin tai jos et lähettänyt kuvaa tai pyydettyjä tietoja perhetilanteestasi tai mahdollisuudesta osallistua kuvauksiin. (En tiedä, mitä siellä kysytään, mutta voisin kuvitella, että tällaisia tietoja pitää antaa sen varsinaisen kirjeen lisäksi.)
Olettaisin, että eivät halua erottaa ainakaan kovin pienten lasten vanhempia äideistään ohjelman teon ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Stefano näyttää noissa kuvissa sellaiselta, että katsoo noita morsianehdokkaita jotenkin alentavasti. Aika tympääntynyt katse monessa kuvassa. Sellainen että EVVK nämä naiset.
Stefano taitaa olla arvonsa tunteva, varakkaasta ja arvostetusta perheestä tai suvusta sellaisella mittakaavalla, joka on monelle uomalaiselle vierasta? Hieman ylimielinen ja alentuva ainakin alkuunsa. KOkee ansaitsevansa vain parasta laatua, mitä se sitten ikinä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tällä kaudella jokin opetus? Että ei tätä soopaa toista kertaa, pliiiis!
Päinvastoin.
Tää oli kaikista viihdyttävin ja keskustelua herättänein MM- kausi. USein jätän suomalaiset kaudet kesken, koska eivät ole viihdyttäviä. Ei niitä jaksa katsoa. Tämä kausi oli kaikessa hölmöydessään, kulttuurieroineen jne. vuoden paras viihdeohjelma. Viihdyttävä, mutta ei ehkä sillä odotetulla tavalla. Viihteen kannalta "maajussit" olivat kaikki huikeita. Pulla-Roy, Masentunut-symppis-Matti, vitsaileva-flirtti-musti ja itsestään liika luuleva- stefano. Kaiken kruunasi ihanat morsian ehdokkaat, joita löytyi todellakin laidasta laitaan. Ja ihana Vappu :D
Odotin aina innolla, milloin seuraava jakso ilmestyy mtv3 palveluun katsottavaksi. Todellakin toivon, että jatkoa tulee. Olen fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roy vaikutti vähän siltä, että tajui itsekin jälkeen päin valinneensa väärin. Selvästi häntä oli häirinnyt itseäänkin, ettei voinut valita Terhiä.
Oli kyllä todella vaivaantunut siinä yhdessä viimeisen jakson haastattelussa, ihan kuin olisi ruvennut itkemään. Voisiko yrittää Terhin kanssa vielä, kun tulee Suomeen.
Jaa´a, toivottavasti valitsemansa Sanna ei ollut näitä kilpailuhenkisiä, joka vain halusi voittaa.
Siltä se kyllä valinnan jälkeen näytti. Sannan ilmeet ja eleet, mä voitin! Se vaikutti tärkeimmältä. Pahaa teki katsoa. Oli pakko kääntää katse ruudusta pois. Terhillä oli tunne mukana.
Piian elekieli oli valinnan jälkeen tosi välttelevä. Uskoisin että feministinen Sanna ja elämää nähnyt Maarit ovat jutelleet Mustista sieĺlä kämpillä , sovinisti, pelimies tms. Ehkä naisten liittoutuminen on huokunut Mustille päin. Sama on mahdollisesti käynyt Mattin morsianten välillä. Topakka Sutu on sanonut huomioitaan Mattin sulkeutuneisuudesta ja ympäristön ankeudesta. Jenni on syvällisen oloinen ihminen. On varmaan lopettanut Mattin kanssa ihan kunnolla perustellen eikä ole halunnut pitää roikkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roy vaikutti vähän siltä, että tajui itsekin jälkeen päin valinneensa väärin. Selvästi häntä oli häirinnyt itseäänkin, ettei voinut valita Terhiä.
Oli kyllä todella vaivaantunut siinä yhdessä viimeisen jakson haastattelussa, ihan kuin olisi ruvennut itkemään. Voisiko yrittää Terhin kanssa vielä, kun tulee Suomeen.
Jaa´a, toivottavasti valitsemansa Sanna ei ollut näitä kilpailuhenkisiä, joka vain halusi voittaa.
Siltä se kyllä valinnan jälkeen näytti. Sannan ilmeet ja eleet, mä voitin! Se vaikutti tärkeimmältä. Pahaa teki katsoa. Oli pakko kääntää katse ruudusta pois. Terhillä oli tunne mukana.
Et taida itse nähdä miten katkerien lasien läpi katsot tätä ohjelmaa.
Seuraava ohjelma voisi olla teemaltaan Kuujussille morsian. Neljä miestä, jotka ohjelman nimestä huolimatta eivät kuitenkaan asu kuussa, etsisivät morsianta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, millaisia ne muut kirjeet sitten olivat emmekä taida tietää myöskään oikeaa kirjeiden määrää, kun miehet saivat vain ne kirjeet, jotka oli hyväksytty. On ihan päivänselvää, että tietenkään mukaan ei oteta jotain sekopäitä tai henkilöitä, jotka eivät halua osallistua ohjelmaan.
Ihan selvästi on nuoret ja timmit naiset diskattu jo ennen kisaa. Heitäkin on olemassa, oon itekin nähny. Ja mitä "sekopäihin" tulee, niin eikös tätä genreä kutsuta Tosi-TV:ksi?
Miksi joku nuori ja timmi nainen olisi kiinnostunut ihan tavallisista keski-ikäisistä miehistä?
Kun kato joillakin on se sisin tärkein, toisin kuin ehkä sulla.
Eli miehet voi vaatia nuoria ja timmejä naisia, mutta edes nuoret naiset eivät saisi haluta nuoria timmejä miehiä, vaan sisin pitäisi olla tärkein.
Jos näin on, niin kyllähän miehillekin saa sitten kelvata vanhempi tavallinen nainen.
Kyse ei ollut mikä miehille kelpaa, vaan miksi Maikkarin tuotantoyhtiö rajoittaa osallistujien valinnanvapautta?
Nuoret naiset ne vain harjoittivat valinnanvapautta ja jättivät kirjoittamatta näille urhoille. Katkeria höpöhöpöjuttuja nuo väitteet, että tuotannon takia ei muka ollut itselle mieluisia naisia tyrkyllä. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä Mattiin tulee, niin lopettakaa nyt jo nuo typerät puheet saamattomuudesta, kun yksi häntä ymmärtämätön morsmaikku alkoi sellista maalailemaan. Hänhän oli suoraselkäinen ja rohkea jo ohjelmaan osallistuessaan. Miksi hänen olisi pitänt käyttää aikansa vanhan kotitilan kunnostukseen, jos ei ole tietoa tuleeko siinä kukaan perheineen asumaan? Onhan sinne mukava sauna saatu pystytettyä. Töitänsähän hän paiskii päivät. Outoja kommentteja.
Varmasti ihan rehti ja työtä tekevä mies, mutta onhan tuo hieman outoa puhua 10 vuotta sitten kuolleista vanhemmistaan koko ajan. Ja kaikilla ihmisillähän on kipeitä muistoja ja menetyksiä, mutta pitääkö niitä tuoda esiin koko ajan. Kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon, en jaksaisi noin raskasta tyyppiä. Mitä sitten kun on pienet lapset ja arki pyöritettävänä ja mies vaan haikailee äidin perään.
Tuli mieleen, että olihan suomi-kaudellakin se yksi Mauno (?), joka pamautti jotain, että nainen ei saa olla lihava tjsp. Se oli sellainen suomi-versio Stefanosta.
Tämä komistus:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/15d26dc6-6a6b-4c58-82ef-98d5e2d…
Katsoin ekan ja vikan jakson. Onko sarjassa useampi Terhi- niminen nainen? Mustafalla ja Matthewilla ainakin ne silmälasipäiset, oliko Royllakin? Erikoista kun Terhi ei ole niin yleinen nimi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ekan ja vikan jakson. Onko sarjassa useampi Terhi- niminen nainen? Mustafalla ja Matthewilla ainakin ne silmälasipäiset, oliko Royllakin? Erikoista kun Terhi ei ole niin yleinen nimi kuitenkaan.
Täällä puhutaan Royn Terhistä, joka pääsi farmiviikolle mutta ei tullut lopulta valituksi. En muista oliko muilla miehillä aiemmissa vaiheissa saman nimisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt se on Terhi. Jossain vaiheessa ainakin tämän palstan mukaan Maarit nimisiä oli jokaisella maajussilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tällä kaudella jokin opetus? Että ei tätä soopaa toista kertaa, pliiiis!
Päinvastoin.
Tää oli kaikista viihdyttävin ja keskustelua herättänein MM- kausi. USein jätän suomalaiset kaudet kesken, koska eivät ole viihdyttäviä. Ei niitä jaksa katsoa. Tämä kausi oli kaikessa hölmöydessään, kulttuurieroineen jne. vuoden paras viihdeohjelma. Viihdyttävä, mutta ei ehkä sillä odotetulla tavalla. Viihteen kannalta "maajussit" olivat kaikki huikeita. Pulla-Roy, Masentunut-symppis-Matti, vitsaileva-flirtti-musti ja itsestään liika luuleva- stefano. Kaiken kruunasi ihanat morsian ehdokkaat, joita löytyi todellakin laidasta laitaan. Ja ihana Vappu :D
Odotin aina innolla, milloin seuraava jakso ilmestyy mtv3 palveluun katsottavaksi. Todellakin toivon, että jatkoa tulee. Olen fani.
Sama. Pelkään vaan, että tähän ei hae enää kukaan. Mutta vaikka heti alusta näki, ettei romanssia syty kenellekään, niin oli viihdyttävää. Tosin olisin toivonut, että Musti olisi sanonut todelliset tunteensa naisille jo Alanyassa ja Sanna olisi vauhkoontunut ja sanonut suorat sanat takaisin. Tuotantoyhtiön pitäisi patistaa näitä Etelän miehiä sanomaan suoraan naisille, että ulkonäkö ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla oli vähintään yksi Maarit ja Terhi.