Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Jenni taitaa olla vaan hakemassa mainosta korupajalleen. Ihmettelinkin miksi hän koristeli itsensä kuin joulukuusen mennessää yksilötreffeille ja pitihän hänen kysyä Mattilta mitä mieltä oli hänen itse Matille valmistamasta ja lahjoittamasta korusta.
En nyt vaan oikein osaa olla varma, onko Maajussille Morsian -sarja sellainen, että ostaisin koruja ja sanoisin: tämä on sen lannanpuhdistaja-Jennin suunnittelema. Ei oikein tunnu kivalta eikä tyylikkäältä.
Juuri näin. Oli menossa keilaamaan ja koristi itsensä joulukuuseksi. Kyllä minäkin ihmettelin. Syy sitten selvisi nopeasti täältä, kun löytyi oilein linkkiäkin hänen verkkokauppaansa. Ettei olisi jopa itse linkannut. Jos tulisi valituksi ohjelmassa, niin hänellähän olisi mahdollisuus laajentaa korubisnestä jopa rapakon taakse. Kyllä tässä vahvasti on myös muita intressejä. Jos ei edes perhettä halua, ja Matthewlle kai perhe olisi aika tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terhi ja Kati ovat ihania naisia. Kummankin ääni on sointuva, liikkuminen luonollista ja kohtelevat toisiaan ja Royta kunnioittaen.
Sanna luulee olevansa nätti, mutta voi jestas mikä kamala ääni tai ehkä tämä on sanottu rumasti, sillä voihan olla, että hänen narinsa johtuu jostain äänihuulten ongelmasta. Mutta en usko että mies jaksaisi kuunnella tuollaista narinaa monta päivää peräkkäin.
Luulen, että Roylla oli vaikeuksia pättää, pyytääkö Sannan tai sen toisen tumman naisen Kanadaan, mutta päätyi sitten Sannaan, kun se toinen jonka nimeä en enää muista oli kuitenkin niin monta vuotta vanhempi.
Jännittävää kuitenkin nähdä, miten ohjelma etenee.
Olen ihan samaa mieltä, että ensinnäkin tuollaista matalaa narinaa ei jaksa kukaan mies kauaa kuunnella, ja kun nainen on ihan liian innokas ja tyrkky, niin hän oikein säteilee sellaista epätoivoa, että mies ottaa vaistomaisesti pakkia. En ihmettele, että Sanna on sinkku.
Hei sinä täydellinen.
Lopetas nyt jo se Sannasta jankkaaminen sivutolkulla.
Keskustellaan ohjelmasta vaan jookos.
Vierailija kirjoitti:
Jenni taitaa olla vaan hakemassa mainosta korupajalleen. Ihmettelinkin miksi hän koristeli itsensä kuin joulukuusen mennessää yksilötreffeille ja pitihän hänen kysyä Mattilta mitä mieltä oli hänen itse Matille valmistamasta ja lahjoittamasta korusta.
En nyt vaan oikein osaa olla varma, onko Maajussille Morsian -sarja sellainen, että ostaisin koruja ja sanoisin: tämä on sen lannanpuhdistaja-Jennin suunnittelema. Ei oikein tunnu kivalta eikä tyylikkäältä.
Täytyy sanoa, että kävi sama mielessä :/ Oli kyllä Jennillä huomattavan isot korut keilaamaan mennessä, jutustelun lomassa ’tuli mieleen’ kysyä (mainostaa) omasta korustaan. Onko tämä Jenni ihan harrastelija vai tunnettukin tekijä? Eikö nuo ois Levin reissulla varmasti kaupaksi menneet, vähän ehkä sellaista Lapin henkeä :D
Vierailija kirjoitti:
onko kukaan nähnyt jostain jo seuraavaa jaksoa etukäteen?
Ruudussa
Musti on musti. Näen että tuollainen mies aurinkorannoilla iskee sellaisiin 40+ naisiin lomaromanssin merkeissä. Mutta ei hänestä ole aviomieheksi suomalaiselle naiselle. Ainakaan kenellekkään noista. Tykkään kyllä kun se vaalea nainen haastaa Mustin seksistisiä ajatuksia. En oikeen tiedä onko kukaan heistä kiinnostunut oikeasti vaan osa vähän esittää että sarjassa olisi mitään järkeä. Tykkäsin kyllä kun ne kaksi naista ystävystyi tässä. Ihan normi versiossakin on niin käynyt. Treffit on ehdottomasti parhaita ja samoin maatilatyöt. Tässä formaatti toteutuu parhaiten.
Roy on ihanan luonteva kameran edessä. En tiedä onko ihastus siihen tummaan naiseen oikeaa vai ihan vaan formaattiin kuuluvaa flirttiä. Ja varmaan heillä on hauskaa keskenään mutta en tiedä onko oikeaa kemiaa. Treffit on ihan kivoja ja naiset on todella asiallisia ja kielitaitoisia.
Matthew ei lämmitä yhtään. Hän on niin verkkainen. Aluksi ajattelin että onpas symppis, mutta ei hän lähde ollenkaan käyntiin. Treffit on vähän kummallisia ja kaverifarmareille ei ihan ehkä oltu kerrottu formaattia. Jotenkin tosi kiusallisia keskustelut Matthewn kanssa. Varmasti mukava mies, mutta hänen kanssa olo ainakin aluksi vaikuttaa kovalta työltä.
Mustafa on ihan pelle. Ohjelma on maajussille MORSIAN, joten lähtökohtaisesti olettaisin ainakin miesten olevan sellaisessa elämäntilanteessa, että oikeasti haluavat etsiä vakavaa parisuhdetta ja mennä naimisiin. Kyseessä ei ole "maajussit TREFFEILLÄ"-formaatti. Siihen nähden melkein putosin penkiltä, kun Pian kanssa treffeillä ollessaan Mustafa möläytti niin verbaalisesti kuin nonverbaalisestikin, että ei ole aikeissa mennä naimisiin. Ja tietyllä tavalla, miksi olisi? Avioliitossa hänellä olisi tiettyjä velvollisuuksia vaimoa kohtaan, kuten elatusvelvollisuus (näin ainakin yleensä ko. uskotokunnan edustajilla, joskin tullut selväksi ettei Mustafa ole mikään harras uskovainen). Samoin eron tultua joutuisi hän varmaankin maksamaan hyvät erorahat naiselle. Siten ajattelee, että jos saa jonkun hölmön ulkomaalaisen naisen huijattua seurustelu/avoliittodiiliin, niin saa napsittua mukavasti rusinat pullasta. Eli seksiä, seuraa, ilmaista työvoimaa farmille, naisen rahoilla rempattua kotia jne. Kätevä diili Mustille. Tietää varsin hyvin, ettei mikään turkkilainen perhe anna tytärtään moiseen susiparisuhteeseen, jossa naisen asema ei ole turvattu. Siksi tähtää ulkomaan markkinoille. Mutta hyvä Pia, kun näkee tuon kuvion, eikä anna Mustin nappisilmien hämätä. Taputin itsekseni kun Pia sanoi Mustille "ei, sinä et ole kiltti mies" ja kameroille "Musti on pelimies/naistenmies, mutta minä en halua sellaista, minä haluan oman miehen".
Eihän se Mustafa sitä Maarittia valitse eikä sitä toista, joka on mukana vaan ilmaisen loman takia. Jäljelle jää siis vaan Pia. En näe Piaa ja Mustafaa kuitenkaan parina.
Katselinpa tuossa pari Royn YouTube-videota. Tosi luonteva kameran edessä. Ihan viihdyttäviä pätkiä. Olisihan Royta kiva nähdä lisääkin Suomen televisiossa.
Minä pidän kaikista noista miehistä. Vaikka Mustafaa en kyllä miehekseni ottaisi. Heh - voihan tietenkin olla, ettei hänkään mua vaimokseen ottaisi.
Ja siitä tulikin mieleen että hei: eikö Vappu Pimiä tiiminsä kanssa selvittänyt etukäteen Mustafalle, että tämä ohjelma nimenomaa on sitä varten, että Maajussille etsitään morsian.
Löytyykö sellainen jusseille kirjoittamien naisten joukosta on tietenkin oma juttunsa, mutta ei p.....k..le, tuo Mustafahan menee laukomaan, etti edes aio mennä naimisiin kun ei halua että kukaan "omistaa" hänet.
Miksi Vappu ei potkaise äijää ulos ohjelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Terhi on kaikkein suloisin. Tarttis vaan saada vähän väriä naamaan ja ilmeisiin ja jonkun kertomaan mitä panna päälleen. Mutta muuten tosi kuulas ilmestys. Luulen että Terhi paranee vuosi vuodelta kuin hyvä punaviini.
On muuten ihan Royn äidin oloinen.
Jäänyt minulle vähän etäiseksi, kun en ole katsonut ohjelmaa ihan alusta asti. Viime jaksossa kiinnitin huomiota siihen, kun Terhi sanoi aivan rauhallisesti ettei jännitä lainkaan. Treffejä tai muutakaan. Että tulee mitä tulee. Noinhan se juuri pitääkin suhtautua. Asiat menee niin kuin on tarkoitettu. Jos mies on oikea ja juttu toimii, niin eihän siinä ole tarpeen mitään sen enempää kisailla tai turhaan jännitellä. Kypsän ihmisen suhtautumista.
Periaatteessa hyvä asenne, mutta Terhiltä puuttuu kaikki romanttisuus ja flirttailu. Sporttisen oloinen nainen, joka varmasti tykkää tehdä ja mennä, mutta Roi on hieman flirtimpi ja romanttisempi. Terhin puhe ja olemus on tosi sellaista miesmäistä. Roi ja Terhi yhdessä näyttää kuin olisi sisarukset tai serkukset viettämässä aikaa. Ei kemiaa.
Oliko Terhi se nainen, joka sanoi ettei jännitä treffejä Royn kanssa? Jos oli, niin olen samaa mieltä. Terhi on liian tylsä ja vaatimaton eläväiselle ja huumorintajuiselle Roylle. Minusta tuo tyyni vastaus "en jännitä treffejä" ei niinkään kerro mistään suuresta tunne-elämän kypsyydestä vaan tunteiden latteudesta. Olen itse 4-kymppinen parisuhteessa oleva nainen, ja kyllä, tässä iässä haluan tuntea vakiintuneessakin suhteessani perhosia vatsanpohjassa, flirttiä, hassuttelua ja viettelyä puolin ja toisin. Ihmettelen myös sitä, ettei Terhi yhtään näytä esim. panostavan omaan ulkonäköönsä vaikka pitäisi tehdä vaikutus mieheen, josta on kiinnostunut. JA ei, en tarkoita että pitäisi hankkia huulitäytteet, silikonit, tekoripset jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terhi ja Kati ovat ihania naisia. Kummankin ääni on sointuva, liikkuminen luonollista ja kohtelevat toisiaan ja Royta kunnioittaen.
Sanna luulee olevansa nätti, mutta voi jestas mikä kamala ääni tai ehkä tämä on sanottu rumasti, sillä voihan olla, että hänen narinsa johtuu jostain äänihuulten ongelmasta. Mutta en usko että mies jaksaisi kuunnella tuollaista narinaa monta päivää peräkkäin.
Luulen, että Roylla oli vaikeuksia pättää, pyytääkö Sannan tai sen toisen tumman naisen Kanadaan, mutta päätyi sitten Sannaan, kun se toinen jonka nimeä en enää muista oli kuitenkin niin monta vuotta vanhempi.
Jännittävää kuitenkin nähdä, miten ohjelma etenee.
Olen ihan samaa mieltä, että ensinnäkin tuollaista matalaa narinaa ei jaksa kukaan mies kauaa kuunnella, ja kun nainen on ihan liian innokas ja tyrkky, niin hän oikein säteilee sellaista epätoivoa, että mies ottaa vaistomaisesti pakkia. En ihmettele, että Sanna on sinkku.
Hei sinä täydellinen.
Keskustellaan ohjelmasta vaan jookos.
Ensinnäkin tämä oli ensimmäinen kommenttini Sannasta tässä keskustelussa.
Toiseksi, Sanna itse taitaa olla kommentoimassa. Taisi mennä tunteisiin, että narinasi ei viehätä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään ottanut korvaan tuo Mustin heitto, että Piia tulee halvaksi, kun ei syö paljon. Tuo on toinen kerta, kun olen elämässäni kuullut jonkun sanovan noin. Olisi niin red flag, että juoksisin ja kovaa. Ihan kuin nainen olisi joku koiraakin alhaisempi perheenjäsen, jota mies ylläpitää ja vielä pihistellen. Mulla on koulutus ja kyky työhön juuri siksi, että voin syödä luomupihviä, pensasmustikoita ja tryffeleitä vaikka joka päivä, jos siltä tuntuu eikä kukaan ulkopuolinen tule sitä määrittämään.
tuo nosti mustin pisteitä. Osoitti huumoria ja älyä. Tällaisen väärinymmärtäminen kertoo että sinulta puuttuu sarkastisen huumorin taju.
Valitettavasti Musti on silti kulttuurinsa tuote, arvostelee naista mustasukkaiseksi mutta on itse superomistushaluinen eikä hyväksy naiselle miestä ystäväksi. Itse saa mielestään katsella muita. Yih.
Tosiaan laiha nainen on Mustille parempi. Jaksaakin paremmin sängyssä.
Laihuus ei kyllä korreloi sängyssä(kään) jaksamista. Muuten voisi (r)yhtyä bilsanluokan luurangon kanssa.
Kyllä hoikka hyvinkin voi jaksaa paremmin kuin ylipainoinen. On myös ketterämpi ja siten edesauttaa toisen osapuolen jaksamista.
Hoikka/laiha voi olla riutunut, nääntynyt, sairas ja kuihtunut, jolloin ei ole yhtään "ylimääräistä" energiaa.
Niinpä tietenkin, kateellisen lihavan mielestä..::))
Vierailija kirjoitti:
Mustin turkoosi silmälasinen nainen on läpällä mukana (hyvillään että pääsi vaan reissuun mukaan), kiva seurata kun hän puhuu niin suoraan asiat. 👌
Kaikki naiset ovat vaaleaihoisia, eivät mustia eivätkä turkooseja.
Hoikka/laiha voi olla riutunut, nääntynyt, sairas ja kuihtunut, jolloin ei ole yhtään "ylimääräistä" energiaa.[/quote]
Niinpä tietenkin, kateellisen lihavan mielestä..::))[/quote]
Höpsis. Myös laiha voi olla kateellinen.
Älkää nyt viitsikö olla noin typeriä.
Keskustellaan ohjelmasta vaan jookos.[/quote]
Toiseksi, Sanna itse taitaa olla kommentoimassa. Taisi mennä tunteisiin, että narinasi ei viehätä ihmisiä.[/quote]
VAU! Ihan samaa ajattelin. Ihan pakko tuon kommentoija on oltava joko Sanna itse tai joku sen kaveri, sillä eihän Sannasta ole puhuttu yhtään enemmän kuin muistakaan, joten näyttää siltä, että ko kommentoija kelaa vain ne kommentit esille, joissa puhutaan Sannasta.
Ja sitäpaitsi: eikö Sanna kuuluu ohjelmaan? joten kyllähän sitä puhutaan ohjelmasta silloinkin kun puhutaan Sannasta.
Keskustellaan ohjelmasta vaan jookos.[/quote]
Toiseksi, Sanna itse taitaa olla kommentoimassa. Taisi mennä tunteisiin, että narinasi ei viehätä ihmisiä.[/quote]
VAU! Ihan samaa ajattelin. Ihan pakko tuon kommentoija on oltava joko Sanna itse tai joku sen kaveri, sillä eihän Sannasta ole puhuttu yhtään enemmän kuin muistakaan, joten näyttää siltä, että ko kommentoija kelaa vain ne kommentit esille, joissa puhutaan Sannasta.
Ja sitäpaitsi: eikö Sanna kuuluu ohjelmaan? joten kyllähän sitä puhutaan ohjelmasta silloinkin kun puhutaan Sannasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi tiennyt Jennin koruista mitään, jos en olisi lukenut niistä täältä, joten eipä ole paljon tuonut asiaa esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Terhi on kaikkein suloisin. Tarttis vaan saada vähän väriä naamaan ja ilmeisiin ja jonkun kertomaan mitä panna päälleen. Mutta muuten tosi kuulas ilmestys. Luulen että Terhi paranee vuosi vuodelta kuin hyvä punaviini.
On muuten ihan Royn äidin oloinen.
Jäänyt minulle vähän etäiseksi, kun en ole katsonut ohjelmaa ihan alusta asti. Viime jaksossa kiinnitin huomiota siihen, kun Terhi sanoi aivan rauhallisesti ettei jännitä lainkaan. Treffejä tai muutakaan. Että tulee mitä tulee. Noinhan se juuri pitääkin suhtautua. Asiat menee niin kuin on tarkoitettu. Jos mies on oikea ja juttu toimii, niin eihän siinä ole tarpeen mitään sen enempää kisailla tai turhaan jännitellä. Kypsän ihmisen suhtautumista.
Periaatteessa hyvä asenne, mutta Terhiltä puuttuu kaikki romanttisuus ja flirttailu. Sporttisen oloinen nainen, joka varmasti tykkää tehdä ja mennä, mutta Roi on hieman flirtimpi ja romanttisempi. Terhin puhe ja olemus on tosi sellaista miesmäistä. Roi ja Terhi yhdessä näyttää kuin olisi sisarukset tai serkukset viettämässä aikaa. Ei kemiaa.
Terhi vaikuttaa herkältä, samalla vahvalta ja reilulta.
Itse en jotenkin osaa arvostaa ns. flirttimäistä käyttäytymistä ollenkaan, en varsinkaan näissä puitteissa.
Terhi vaikuttaa ja näyttää sellaiselta rutikuivalta tylsimykseltä hymyttömän yrmynaamansa kanssa. Ei myöskään näe yhtään vaivaa laittautua mitenkään; aina meikitön naama ja hiukset roikkuvat epäsiistin näköisinä. Eikä tarvi mikään kauhea pakkelinaama tietenkään olla, mutta voisi sitä edes vähän laittautua ja SIISTIYTYÄ treffeille mennessään. Huoliteltu ja iloinen Sanna on ihan toista maata, eli eipä ole ihme, että Roy onkin Sannaan mieltynyt.
Minusta Roy näyttää lähinnä vaivaantuneelta Sannan seurassa. Tyrkyillä tuppaa olemaan sellinen vaikutus miehiin.
?? Erikoinen näkemys, kun Roy flirttailee nimenomaan Sannan kanssa ja jopa työnsi sen "salaisen" lapunkin Sannan käteen. Muutenkin ovat hyvin luontevan oloisia keskenään ja ovat myös ulkoisesti saman tyyppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään ottanut korvaan tuo Mustin heitto, että Piia tulee halvaksi, kun ei syö paljon. Tuo on toinen kerta, kun olen elämässäni kuullut jonkun sanovan noin. Olisi niin red flag, että juoksisin ja kovaa. Ihan kuin nainen olisi joku koiraakin alhaisempi perheenjäsen, jota mies ylläpitää ja vielä pihistellen. Mulla on koulutus ja kyky työhön juuri siksi, että voin syödä luomupihviä, pensasmustikoita ja tryffeleitä vaikka joka päivä, jos siltä tuntuu eikä kukaan ulkopuolinen tule sitä määrittämään.
tuo nosti mustin pisteitä. Osoitti huumoria ja älyä. Tällaisen väärinymmärtäminen kertoo että sinulta puuttuu sarkastisen huumorin taju.
Valitettavasti Musti on silti kulttuurinsa tuote, arvostelee naista mustasukkaiseksi mutta on itse superomistushaluinen eikä hyväksy naiselle miestä ystäväksi. Itse saa mielestään katsella muita. Yih.
Sarkastinen huumori on mielestäni täysin turhaa huumoria, koska monesti se on huumoria vain sen kertojan mielestä. Ja ylipäätään jostain ne jutut kumpuavat, täytyy edes osata ajatella noin, jotta voi sanoa noin. Ei kiitos sarkastista puolisoa tai ystävää minulle.
On muunkinlaista sarkasmia kuin ivailevaa. Esim. juuri tuo heitto, että pieniruokainen/pienikokoinen puoliso tulee halvaksi.
En voi mitenkään nähdä tuossa mitään loukkaavaa! Olen itse saanut samantapaisen kommentin brittiläiseltä herrasmieheltä, joka olisi tykännyt kuljetella minua paikkaan jos toiseenkin; ajanvietteeksi ja huviksi lähinnä. Kerroin hänelle, että olen kotonaviihtyvää sorttia enkä kaipaa muualle pyörteisiin. Silloin hän totesi tuon, että you'd be a low maintenance partner. Even that.No, kun olen itse sellaisen isän tytär, joka ei ole maksanut mitään tyttärensä juttuja koskaan vaan luistellut perheestä takavasemmalle, minulla nousee raivo ja ahdistus ihan vaan tuollaisesta vitsistäkin. Että joku viitsii ajatella, että olisi hyvä juttu, että rakkain ihminen olisi jotekin sellainen, että haluaisi pihistellä hänen suhteensa. Itse ainakin olen mielummin ylenpalttinen kuin pihi rakkaitani kohtaan.
Mutta joo, kukin tavallaan. Minulle ei miestä, joka haaveilee siitä, että pääsee kanssani mahdollisimman vähällä ja halvalla.
Oman traumasi takia tuo asia kolahti sinuun turhan kovasti. Kun joku sanoo tuollaisen ääneen, se tarkoittaa juuri, ettei se ihminen ole pihi ja kitsastele. Siksi hänellä on varaa laskea leikkiä asiasta.
Tuossa ohjelmassa muuten Mustafa on satsannut treffeihinsä selkeästi enemmän kuin kanadalaiset.Eiköhän noita treffejä ole helpompi käsikirjoittaa ja edullisempi toteuttaa Alanyassa kuin jossain Kanadan perukoilla. Näissä treffiohjelmissa aika hauskasti korostetaan,
kuinka joku unelmien poikamies tai jussi on ”järjestänyt” tunnelmallisen helikopteriajelun -todellisuudessa ne on formaattiin sisään rakennettuna ratkaisuja. Ei ole sattumaa sekään, että yhdessä jaksossa oli kaikilla saunatreffit.Minustakin toki Mustin treffit on parhaissa puitteissa, mutta en sitä ihan suoraan Mustin ansioksi laskisi ;)
Huonosti toteutetut jaksot, kun yhdessä jaksossa näytetään vain yksien yksilötreffejä, eikä esim. pätkiä kaikista. Jaksot ovat myötähäpeää herättäviä, junnaavia, väkisin väännettyjä ja kielimuuri on hys hys -tabu.
Miten niin yhdessä jaksossa näytetään vain yksien treffejä? Molemmissa treffijaksoissa kyllä näytetty kaikkien miesten treffejä.
Niin, vain yksi morsiokokelas kerrallaan yksilötreffeillä per jakso per jussi ja loppuvalintahoppu liian pian.
No sittenhän se vasta pian tulisi jos yhdessä jaksossa näytettäisiin kaikki yksilötreffit.
Ei vaan samaan jaksoon koottuna pieniä pätkiä kunkin jussin yksilötreffeistä: 3 * 3 = yht. 9 treffipätkää.
Lisäksi yksilötreffejä saisi silti kokonaisuudessaan olla useammat ja erilaiset kuin vain yhdet pikaiset per morsiokokelas, parit ryhmätreffitkin koko porukalla, sekä morsiokokelaat keskenään + jussi salatarkkailee.
Menisi sekavaksi, jos yhteen jaksoon tungettaisiin 9 treffit.
Kannattanee katsoa sitten vain Pikku Kakkosta jos aikuisten viihdeohjelmat liian sekavia.
Treenaappa vähän englantia: sanoi heti alussa että olisi valmis isäksi uudelleen "anytime" vaikkei nuoremmaksi muutukaan.