Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisen joka ei käy suihkussa usein ?

Puhdas
16.08.2019 |

Olen kuullut, että tuollaisia saastoja oli suomessakin 60-luvulla.

Itse asustelen Bangkok :issa ja suihkussa on käytävä 3-6 kertaa vuorokaudessa.
Toisaalta täällä on harvoin yölläkään alle 30 C ja ilmankosteus 90 + %

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa päivässö käyn suomessa, kesäisin esim. Keskieuroopassa tuleen käytyä semmoiset 4 kertaa.

Vierailija
2/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä sit muuta ehdikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat ihmisiä jotka eivät käy kuutta kertaa päivässä suihkussa niin kyllä tunnen.

Vierailija
4/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla Ihmisillä ei ollut suihkuja 60-luvulla peseytyivät joka päivä saunassa tms. vaikka suihkua ja juoksevaa vettä ei ollutkaan.

Vierailija
5/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuuskutluvulla oli tosiaan sellaisia saastoja, jotka eivät käyneet kuutta kertaa päivässä suihkussa. Kyllä meillä vaan. Kiirettä tosin piti kun helmikuussakin juostiin suihkuun aamulla pariin otteeseen koulupäivän jälkeen taas muutaman kerran ja illalla ennen nukkumaan menoa vielä pari kertaa. Huh! Mutsi ei millään  meinannut ehtiä, kun piti töiden lisäksi huusholli hoitaa, mut kun yöunista vähän nipisti, niin sai sekin suihkukerrat täyteen.

Vierailija
6/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suihkutta n. 8 kk vuodesta, koska asun kesäpaikallani, jossa on kantovesi - silti peseydyn päivittäin.

Vierailija
7/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruudessa 70- luvulla naisen, joka ei puheiden mukaan olisi käynyt pesulla edes joka toinen päivä.

Olikin sitten jonkun ajan päästä laitoksessa, Harjavallan B-mielisairaalassa menehtyi luonnollisesti 90 luvun loppupuolella, kerrottiin tapauksesta.

Vierailija
8/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään. Itse käyn muutaman kerran viikossa, yleensä kolme kertaa.

Vierailija
9/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla Ihmisillä ei ollut suihkuja 60-luvulla peseytyivät joka päivä saunassa tms. vaikka suihkua ja juoksevaa vettä ei ollutkaan.

Jokapäivä? I doubt it..

Vierailija
10/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuollaisia ollut 2000 luvullakin.

Vapaana saavat kulkea.

Vierailija
11/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella miehen kanssa, joka kävi silloin vain kerran viikossa. Ihmettelinkin, kun hiukset ovat rasvaiset lähes joka tapaamiskerralla. 

Pesi toki strategiset paikat kerran päivässä. Mutta tuleehan ihoon muualle kehoon viikossa sellainen lievä rasvan ja hien haju. Hyvin mieto kuitenkin eli joku voisi pitää sellaisena "miehen tuoksuna". 

Pakko oli sanoa niistä hiuksista ja rupesi sitten käymään useammin ja pesemään hiukset joka käynnillä. Mutta tämä on kyllä ainoa tapaus, johon olen törmännyt. Kyllä normi on ainakin se joka toinen päivä ihmisillä yleensä. Kai useimmilla se kerran päivässä kuten minulla. 

Vierailija
12/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtamassa kokopäivätyön osa-aikaiseen, että ehdin käydä suihkussa useammin. Tavoite olisi vähintään 10 kertaa päivässä.

Vierailija
13/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy suihkussa päivittäin. Ehkä 2 päivän välein, joskus 1 päivän välein ja joskus 3. Viikottain varmaan 3-6 kertaa.

Vessassa käytän bide-suihkua ja pesen alapään kyllä päivittäin pariin otteeseen.

Hiukset pesen 2 kertaa viikossa.

Vierailija
14/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sauna ja suihku, mutta suihkussa en käy kuin saunomisen yhteydessä.  Saunassa käyn noin 2 viikon välein.  

En haise ja en kerro tuttaville, että näin harvoin käyn pesulla.   Joa ihminen käy päivittäin suihkussa, niin hänen ihonsa alkaa työntämään eritteitä ja alkaa haisemaan, jos ei käy joka päivä suihkussa.  Tuskin kukaan voisi tunnistaa minun harvoin pesulla käymistäni.  En toimi näin "säästääkseni" luontoa, olen vain laiska ja selviydyn hyvin näin.

Vierailija
15/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuiva iho ja kuiva karkea kihara tukka. Saan syyhyn jos käyn suihkussa joka päivä. En hikoile paljoa. 1-2 kertaa suihku/sauna viikossa on tarpeeksi. Alapesu ja hampaat aamuin illoin. Toimii.

Vierailija
16/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset, etenkin laitoksissa asuvat. Etenkin ne, joiden suihkuun pääsy on hoitajien armoilla.

Vierailija
17/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihtamassa kokopäivätyön osa-aikaiseen, että ehdin käydä suihkussa useammin. Tavoite olisi vähintään 10 kertaa päivässä.

Tässä varsinainen syy työttömyyteeni. Ei saateri ehi töihin! Nytkin kirjoitan suihkusta!

Vierailija
18/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ilmastotalkoot alotettaisiin siitä että turha veden läträäminen kiellettäisiin. Lika ei tapa.

Vierailija
19/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin vagina ja kainalot haisee jo 8 tunnin työpäivän jälkeen.

En usko, että yksikään nainen jättää suihkun väliin päiväksi.

Vierailija
20/72 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenperhe maaseudulla käy tosi harvoin suihkussa, vain pari x viikossa. Ovat jämähtäneet menneeseen aikaan jolloin ei useammin käyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi