Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä pitäisikö mun jättää kurssi kesken

Vierailija
16.08.2019 |

Todella nopeatahtinen kieltikurssi. En meinaa pysyä mukana, koska tekemistä on niin paljon ja jo lähtötaso oli minulle vähän liian korkea, päätin silti kokeilla. Kyllähän siellä silti jotain oppii, mutta ahdistaa olla jäljessä ja puurtaa ja kun esimerkiksi parijutteluissa toiset osaavat muodostaa paljon enemmän lauseita, itse en juuri mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltä pitää käyttää muuten ei opi, sun pitää hokea niitä lauseita ja tilanteita kotona lähes koko ajan et ne menee päähän, ainakin vanhemmalla iällä. Kielet pitäisi muutenkin opetella jo ala-aste ikäisenä, muuten menee kaikki aika siihen.

Vierailija
2/3 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kieli? Mä käytän tuota worddiveä kielten opiskeluun. Olisko siitä apua? En siis käy mitään kouluja nyt vaan olen työelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltä pitää käyttää muuten ei opi, sun pitää hokea niitä lauseita ja tilanteita kotona lähes koko ajan et ne menee päähän, ainakin vanhemmalla iällä. Kielet pitäisi muutenkin opetella jo ala-aste ikäisenä, muuten menee kaikki aika siihen.

Ja höpö höpö. Sen oppimäärän, mikä ala-asteen aikana opitaan, oppii motivoitunut aikuinen vaikka kuukaudessa.

Itse olen opiskellut uuden kielen nyt tässä muutaman viime vuoden aikana (olen 53) ja pärjään sillä oikein hyvin ja pystyn keskustelemaan sujuvasti. Olen myös suorittanut virallisen kielikokeen (B2-taso).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi