Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla varaa yli 50 000 euroa maksavaan uuteen bensa-Volvoon?

Vierailija
15.08.2019 |

Mitä sitten valitat, että sähköautot muka ovat kalliita?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo, että suomalaisten autojen arvo on noin 4000 euroa. Mistähän uusia bensa-autoja saa 4000 eurolla? Toyotalla ei näytä olevan yhtäkään. Noin 30 000 euroa maksavat Toyotat vähintään.

Vierailija
2/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain viherhippilogiikkaa? Minulla ei ole varaa sen enempää teslaan kuin volvoonkaan vaan joudun ajamaan vanhalla toyotalla ja senkin te ituhipit yritätte tehdä vielä kalliimmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jotain viherhippilogiikkaa? Minulla ei ole varaa sen enempää teslaan kuin volvoonkaan vaan joudun ajamaan vanhalla toyotalla ja senkin te ituhipit yritätte tehdä vielä kalliimmaksi.

Kuka ostaa uudet autot Suomessa kun teidän nationalistiparkojen mukaan kenelläkään ei ole niihin varaa?

Vierailija
4/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en osta, koska 100k€ maksavan diesel-Q8:n. AUDI:n siis!

Vierailija
5/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mutta en näe mitään tarvetta sijoittaa autoon tuollaisia summia. Minulle riittää mainiosti nykyinen 10 vuotias Volvo.

Vierailija
6/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa uudet autot Suomessa kun teidän nationalistiparkojen mukaan kenelläkään ei ole niihin varaa?

Vihervassareiden eliitti tietenkin. Kai sinä sen tiedät että ne teidän ylijumalanne eivät elä niin kuin opettavat teille kuinka teidän tulee elää?

Vierailija
7/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareiden eliitti tietenkin. Kai sinä sen tiedät että ne teidän ylijumalanne eivät elä niin kuin opettavat teille kuinka teidän tulee elää?

No eivät nationalistitkaan tee lapsia vaan antavat Suomen tulla miehitetyksi ja katselevat vierestä.

Vierailija
8/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät nationalistitkaan tee lapsia vaan antavat Suomen tulla miehitetyksi ja katselevat vierestä.

Nyt puhuttiin autojen ostamisesta eikä lapsien teosta. Viiraako sinulla päästä viherpölökki?

Vierailija
9/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Mutta pari viimeisintä on olleet alle 30 tonnin Hyundaita.

Vierailija
10/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi, en ostaisi Volvoa enkä muutakaan 50 000 maksavaa.

Vierailija
11/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin Nissanilla ajava voittaa!

Vierailija
12/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsche Taycan minulle!

Vierailija
13/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, joten voin hyvin valittaa, että myös sähköautot ovat kalliita. 

Vierailija
14/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audimies ei Volvoon koske pitkällä tikullakaan vaikka olisi kuinka rahaa 💪

Vierailija
15/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyssähköauto Hyundai Kona kulkee pidemmälle kuin kalliimmat kilpailijansa, jotka eivät ole täyssähköauto Hyundai Konia ja jotka eivät kulje yhtä pitkälle kuin täyssähköauto Hyundai Kona.

Vierailija
16/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä kukaan täällä ostakaan.

Vierailija
17/56 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyssähköauto Hyundai Kona kulkee pidemmälle kuin kalliimmat kilpailijansa, jotka eivät ole täyssähköauto Hyundai Konia ja jotka eivät kulje yhtä pitkälle kuin täyssähköauto Hyundai Kona.

Vierailija
18/56 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähellekään. Mun auto maksoi 7000€ ja se oli kallis.

Vierailija
19/56 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois vara vaikka kolmeen mutta en ole ostamassa autoa.

Vierailija
20/56 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo? Hyi helv... En ostaisi vaikka olisi Lidlissä tarjouksessa.