Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi mahdollisuus tavata treffikumppani salaa. Käyttäisitkö tilaisuuden?

Vierailija
15.08.2019 |

Oon kirjoitellut netissä yhden miehen kanssa. Nyt selvinnyt, että todennäköisesti sama tyyppi on on kaverini työkaveri! Oon halunnut käydä monesti kaverin työpaikalla ja kaveri puhunut musta työkaverille, joka kertonut, että voitaisiin kolmistaan juoda kahvit. Oon melkein varma, että on sama tyyppi, koska yhtäläisyyksiä niin monta päätellen mitä kaveri kertonut työkaveristaan.

Nyt mulle tarjoutuisi mahdollisuus tavata salaa treffikumppani eli näin ei tarvitsisi turhaan selittää treffeillä miehelle, jos ei jutusta tulisikaan mitään. Eikö olisi hyvä idea?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo kohde ja olisinkin ap:n mielestä ihana ja saisin tietää tuosta pelailusta, se olisi kyllä aikamoinen hälytyskello ja saattaisi vaarantaa koko suhteen. 

Miten saisi tietää? Ja mistä tietäisi, vaikka sattumaa olisi.

Vierailija
22/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi olla varma, että on sama mies kyseessä, ainakin jos kaverisi työpaikalla vierailun jälkeen lopetat treffailun.

Miten voisin tietää ihan varmasti? Tiedän sen, että kaverin työkaverilla koirilla niin kuin kuin on tällä miehelläkin. Lisäksi kun oli tulossa vaalit, mies kirjoitti mulle, nimesi yhden poliitikon, että varmaan äänestettävä häntä, kun ei muuta keksi. Yksi päivä kaverini sanoi, että työkaveri oli ehdottanut hänelle vitsinä, että äänestäisi juuri tätä samaa henkilöä. Kaveri ei siis tiedä viestitteleväni kenenkään kanssa. Eikö tässä ole jo aika varmat todisteet? Lisäksi, kun kerran kysyin kirjoittaalla mieheltä, onko töissä x firmassa, vastasi, että voi kertoi näistä asioista paremmin sitten, jos paremmin opitaan tuntemaan. Eli ei kieltänyt asiaa. Eikö siis ole jo aika varmaa???

Aikas monilla on koiria ja yleensä valtakunnanpolitiikassa olevia äänestää useampi kuin yksi mies, jos et tiedä työpaikkaa tai edes koirien rotua, ei todennäköisyys että on sama ihminen ole vielä kovinkaan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo kohde ja olisinkin ap:n mielestä ihana ja saisin tietää tuosta pelailusta, se olisi kyllä aikamoinen hälytyskello ja saattaisi vaarantaa koko suhteen. 

Miten saisi tietää? Ja mistä tietäisi, vaikka sattumaa olisi.

Niinpä. Joillain ihmisillä on kuitenkin intuitio siitä, että heidä selän takanaan tehdään jotain ja monikaan ei pidä siitä. Ja osaako ap sitten näytellä "yllätyksen" uskottavasti? Ja miten hän selittäisi sen, että on netissä tutustunut kivaan mieheen ja SILTI lähtee kahvittelemaan toisen miehen kanssa?

Vierailija
24/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä pyöreäksi, elämät paskaksi. Alapää ohjaa onneen.

Vierailija
25/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ehkä toimisi noin mutta en kuitenkaan suuremmin järkyttyisi, jos saisin tietää olleeni vastaavan toiminnan kohteena. Näkisin tuon enemmänkin uteliaisuutena kuin pelailuna. Uteliaisuus on ihan inhimillistä ja tiettyyn rajaan asti ymmärrettävää, eikä se raja mielestäni tässä vielä ylity.

Vierailija
26/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tajua. Onko sinulla jotenkin vaikeuksia antaa pakkeja, vai miksi et voi vain käydä tyypin kanssa kahvilla, ja sitten ystävällisesti todeta että oli kivaa mutta ei enempiä.

Ja miten et jo tiedä tyypin oikeaa nimeä, minä en ainakaan edes lähtenyt treffille, ennen kuin oli tiedossa miehen oikea nimi, ja olin googlettanut että se oli oikea.

Jotain itsesuojeluvaistoa.

Ja jos minusta tehtäisiin tuollainen projekti, se olisi niin outoa, että homma tyssäisi jo pelkästään siihen.

Vierailija
27/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan tajua. Onko sinulla jotenkin vaikeuksia antaa pakkeja, vai miksi et voi vain käydä tyypin kanssa kahvilla, ja sitten ystävällisesti todeta että oli kivaa mutta ei enempiä.

Ja miten et jo tiedä tyypin oikeaa nimeä, minä en ainakaan edes lähtenyt treffille, ennen kuin oli tiedossa miehen oikea nimi, ja olin googlettanut että se oli oikea.

Ja jos minusta tehtäisiin tuollainen projekti, se olisi niin outoa, että homma tyssäisi jo pelkästään siihen.

Kun ei viitsisi turhaan tavata. Oon pettynyt monta kertaa kun mies ei olekaan ollut tyyppiäni ja jäänyt siihen. Myös kun ollaan kirjoiteltu jo yli puoli vuotta, tuntuisi kummalliselta, jos joutuisi yhtäkkiä torjumaan.

Vierailija
28/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut kysyttyä nimeä. Oon ajatellut kysyä siinä vaiheessa, kun sovitaan tapaaminen.

Vierailija
29/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten jos käykin niin, että menet työpaikalle ja mies tapaa sut ja rakastuu silmänräpäyksessä ja antaa netti-sulle pakit, koska ihastui niin perinpohjin siellä työpaikalla olleeseen suhun ja et kuule hänestä enää koskaan ja hän jää kaipailemaan työpaikka-sinun perään loppuelämäksi ja niin edelleen...

Vierailija
30/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten jos käykin niin, että menet työpaikalle ja mies tapaa sut ja rakastuu silmänräpäyksessä ja antaa netti-sulle pakit, koska ihastui niin perinpohjin siellä työpaikalla olleeseen suhun ja et kuule hänestä enää koskaan ja hän jää kaipailemaan työpaikka-sinun perään loppuelämäksi ja niin edelleen...

Kuten kerroin, ei onnistukaan salamyhkäinen tapaamiseni, koska kaverilla kiireempää töissä. Parempi siis tavata hänet oikeilla treffeillä.

Vierailija
31/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei viitsisi turhaan tavata. Oon pettynyt monta kertaa kun mies ei olekaan ollut tyyppiäni ja jäänyt siihen. Myös kun ollaan kirjoiteltu jo yli puoli vuotta, tuntuisi kummalliselta, jos joutuisi yhtäkkiä torjumaan.

Ootte kirjotellu yli puolivuotta? Etkä tiedä hänen nimeä? Etkä tiedä miltä hän näyttää, tai siis et ole nähny kuvia? Ainakaan se mies ei ole se keneksi häntä luulet ja todennäköisesti kaikki muukin mitä hän on itsestään kertonut on täyttä sontaa.

Vierailija
32/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses näitä juttuja! :DD

Vierailija
33/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tätä nettituttua voi suoraan pyytää kahvilla ja selvittää sitä kautta kuka on kyseessä?

Vierailija
34/34 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte kirjotellu yli puolivuotta? Etkä tiedä hänen nimeä? Etkä tiedä miltä hän näyttää, tai siis et ole nähny kuvia? Ainakaan se mies ei ole se keneksi häntä luulet ja todennäköisesti kaikki muukin mitä hän on itsestään kertonut on täyttä sontaa.

Ei ole edes kuvaa eikä hänelläkään minusta. Kerran pelästyin kun kirjoitti "Ei elämästä tiedä vaikka saisin sinut syliini". Kerroin, etten tykännyt ja pyysi anteeksi. Olen yrittänyt vähän hillitä häntä ja pitänyt välillä pidempää väliä kirjoittelussa, esim. 10 päivää. Kysyin häneltä vähän aikaa sitten haluaisiko tavata ja vastasi myöntävästi asiaan. Mutta onko tämä tuhoon tuomittu juttu?