Olisi mahdollisuus tavata treffikumppani salaa. Käyttäisitkö tilaisuuden?
Oon kirjoitellut netissä yhden miehen kanssa. Nyt selvinnyt, että todennäköisesti sama tyyppi on on kaverini työkaveri! Oon halunnut käydä monesti kaverin työpaikalla ja kaveri puhunut musta työkaverille, joka kertonut, että voitaisiin kolmistaan juoda kahvit. Oon melkein varma, että on sama tyyppi, koska yhtäläisyyksiä niin monta päätellen mitä kaveri kertonut työkaveristaan.
Nyt mulle tarjoutuisi mahdollisuus tavata salaa treffikumppani eli näin ei tarvitsisi turhaan selittää treffeillä miehelle, jos ei jutusta tulisikaan mitään. Eikö olisi hyvä idea?
Kommentit (34)
Sinun pitäisi olla varma, että on sama mies kyseessä, ainakin jos kaverisi työpaikalla vierailun jälkeen lopetat treffailun.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi olla varma, että on sama mies kyseessä, ainakin jos kaverisi työpaikalla vierailun jälkeen lopetat treffailun.
Miten voisin tietää ihan varmasti? Tiedän sen, että kaverin työkaverilla koirilla niin kuin kuin on tällä miehelläkin. Lisäksi kun oli tulossa vaalit, mies kirjoitti mulle, nimesi yhden poliitikon, että varmaan äänestettävä häntä, kun ei muuta keksi. Yksi päivä kaverini sanoi, että työkaveri oli ehdottanut hänelle vitsinä, että äänestäisi juuri tätä samaa henkilöä. Kaveri ei siis tiedä viestitteleväni kenenkään kanssa. Eikö tässä ole jo aika varmat todisteet? Lisäksi, kun kerran kysyin kirjoittaalla mieheltä, onko töissä x firmassa, vastasi, että voi kertoi näistä asioista paremmin sitten, jos paremmin opitaan tuntemaan. Eli ei kieltänyt asiaa. Eikö siis ole jo aika varmaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin tietää ihan varmasti? Tiedän sen, että kaverin työkaverilla koirilla niin kuin kuin on tällä miehelläkin. Lisäksi kun oli tulossa vaalit, mies kirjoitti mulle, nimesi yhden poliitikon, että varmaan äänestettävä häntä, kun ei muuta keksi. Yksi päivä kaverini sanoi, että työkaveri oli ehdottanut hänelle vitsinä, että äänestäisi juuri tätä samaa henkilöä. Kaveri ei siis tiedä viestitteleväni kenenkään kanssa. Eikö tässä ole jo aika varmat todisteet? Lisäksi, kun kerran kysyin kirjoittaalla mieheltä, onko töissä x firmassa, vastasi, että voi kertoi näistä asioista paremmin sitten, jos paremmin opitaan tuntemaan. Eli ei kieltänyt asiaa. Eikö siis ole jo aika varmaa???
Ja sori virheet, liian nopeasti kirjoitin. Tarkoitin, että kaverin työkaverilla koiria. Ja kysyin kirjoittamalla.
Tavata salaa? Ei tarvitse selittää? Salaa keneltä? Eikä tarvitse selittää mitä?
Vierailija kirjoitti:
Tavata salaa? Ei tarvitse selittää? Salaa keneltä? Eikä tarvitse selittää mitä?
Siis treffailemani miehen tietämättä, että se olen minä.
Mikset sä voi vaan kysyä siltä mieheltä, että onko se, jonka oletat olevan? En tajua.
No ei tuo vielä takaa sitä, että kyseessä olisi sama mies, ellei korien nimet ole Vivian the third ja Riippakoivu-Jakke ja rotuina seiskarinkoira ja malamuutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
"Lisäksi, kun kerran kysyin kirjoittaalla mieheltä, onko töissä x firmassa"
Ja tuossa yhteydessä et voinut sanoa, että Hei taidan tietää sinut!...?
Kamalan monimutkaista. Mikä sinulla on se syvin ongelma? Ystäväsi ei saisi tietää vai mikä?
Ootte te naiset pelkureita. Ja miehiä vässyköiksi haukutte. Saman ohjeen saat kuin mieskin saisi eli avaa suusi!
Vierailija kirjoitti:
Ootte te naiset pelkureita. Ja miehiä vässyköiksi haukutte. Saman ohjeen saat kuin mieskin saisi eli avaa suusi!
Ap on yksi nainen ja me kaikki muut ihmetellään sen touhuja.
Naiset
Tottakai. Se vasta olisikin romanttista, jos hän on sama ja teillä synkkaakin livenä.
Oletko nähnyt leffan Sinulle on postia?
Sitä.paitsi eihän se ole stalkkausta. Jos hän onkin se, joka tulee treffeille, voit heti alkuun nähdessäsi ilahtuneena sanoa rehellisesti, että jopas nyt, mietin vähän oletko se sä, mutten olisi uskonut sittenkään.
Ap, olet ihan sekaisin. Nyt hengität syvään ja tapaat sen miehen.
Jos olisin tuo kohde ja olisinkin ap:n mielestä ihana ja saisin tietää tuosta pelailusta, se olisi kyllä aikamoinen hälytyskello ja saattaisi vaarantaa koko suhteen.
Ei taida onnistua tapaaminen kaverin työpaikalla niin vain, koska kaverilla ei nyt aikaa. Eli varmaan tavattava kuitenkin normaalisti. Näytti kyllä ihan kivalta, kun taisin vilaukselta nähdä, kun käveli kerran kaverin työhuoneen ohi ja vilkaisi kaverin työhuoneeseen oven ollessa kiinni. Kaveri ei viitsinyt esitellä häntä minulle, koska oli tyyppi silloin kiireisen oloinen. Kerran siis olen käynyt kaverin työpaikalla.
Tottakai kerrot miehelle, että luulet tietäväsi hänet ja sitten sovit treffit.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Se vasta olisikin romanttista, jos hän on sama ja teillä synkkaakin livenä.
Oletko nähnyt leffan Sinulle on postia?
Sitä.paitsi eihän se ole stalkkausta. Jos hän onkin se, joka tulee treffeille, voit heti alkuun nähdessäsi ilahtuneena sanoa rehellisesti, että jopas nyt, mietin vähän oletko se sä, mutten olisi uskonut sittenkään.
Olen nähnyt ja sama elokuva tullut mieleen :) On ollut niin paljon pettymyksiä ensitapaamisista ja siksi ajattelin voivan olla hyvä idea.
Tietysti riskinä on, että jos synkkaakin ja sitten kun sovittaisiin treffit, voisi mies epäillä oonko joku stalkkaaja. Vai epäilenkö turhia?