Mitä kuoleman jälkeen on?
Mitä uskot kuoleman jälkeen tapahtuvan? Itse uskon että minulla on seuraava elämä ja kohtalo ohjaa ainakin jossain määrin elämääni. Todennäköisyys seuraavalle elämälle on sama kuin ennen syntymääni.
Kommentit (212)
Ei mitään mutta toivoisi ns uskovaisten vuoksi ettå on helvetti koska sinne joutumisen he ovat ansainneet olemalla äärettömän armottomia, sydåmettömiä ja julmia muita ihmisiå kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen tulee viimeinen tuomio. Jokaiselle, uskoi tai ei.
Ei kuoleman jälkeinen elämä ole sen kummallisempaa kuin tämä nykyinenkään hienoine vivahteineen.
Ja mikähän sinä olet kun tuollaisia luulet tietäväsi? Mikä hemmetin tuomio? Kuka tuomitsee ja millä perusteella?
Raamatusta voit lukea kaikki vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se valo siellä tunnelin päässä on äitisi synnytyskanavan aukeaminen. Synnyt aina uudelleen.
Rajakokemuksista on kirjoitettu useita kirjoja. Suosittelen lukemaan. Olen hyvin nuoresta asti ollut kiinnostunut tietämään tästä asiasta. Minulle on ollut selkeänä ajatus, että tämä elämä on vain yksi todellisuus muiden joukossa.
Niin myös on kirjoitettu kirjoja sisältäen henkilöiden kertomuksia, että he ovat olleet lentävällä lautasella ja mm. harrasteneet seksiä humanoidien kanssa.
Silti se ei tee näistä tarinoista totta.
Rajakokemukset ovat yleistyneet, koska ihmisiä pystytään elvyttämään monen minuutin jälkeen, vaikka olisi ollut ”kuolleena” monta minuuttia.
Jokainen voi uskoa miten haluaa. Silti on erikoisia paikkoja, joissa on erityinen energia, kuten hautuumaat. Kuinka moni skeptikko haluaisi viettää yön vaikka huotausmaan vieressä kuolleen ruumiin kanssa samassa huoneessa?
Jos siinä ei ole kerran mitään ja on vain kuollutta ainesta...?
Paikoilla ei ole mitään ”energiaa” mutta itse en ainakaan haluaisi olla ruumiiden kanssa samassa tilassa ihan hygieniasyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin mahdollisesti ruumiinavaus, sitten hautajaiset ja lopulta maatuminen.
Tämä!
Tiesitkö, että jos haluat vain osoittaa olevasi samaa mieltä jonkun kommentin kanssa ilman mitään omaa lisättävää tai kommentoitavaa, voit osoittaa sen antamalla kommentille ”yläpeukun”?
Tai vastaamalla esim. ”Tämä” tai ”+1”. Peukut on vähän sellaisten toistaitoisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei pelastu ilman Jeesusta. Jokainen joutuu kuolemansa jälkeen tuomiolle, josta selviät ilman kadotustuomiota vain, jos uskot Jeesukseen. Jeesus varoitti monet kerrat kadotuksesta, lue Raamatusta.
Paskan marjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin mahdollisesti ruumiinavaus, sitten hautajaiset ja lopulta maatuminen.
Tämä!
Tiesitkö, että jos haluat vain osoittaa olevasi samaa mieltä jonkun kommentin kanssa ilman mitään omaa lisättävää tai kommentoitavaa, voit osoittaa sen antamalla kommentille ”yläpeukun”?
Tai vastaamalla esim. ”Tämä” tai ”+1”. Peukut on vähän sellaisten toistaitoisten juttu.
Se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen tulee viimeinen tuomio. Jokaiselle, uskoi tai ei.
Ei kuoleman jälkeinen elämä ole sen kummallisempaa kuin tämä nykyinenkään hienoine vivahteineen.
Ja mikähän sinä olet kun tuollaisia luulet tietäväsi? Mikä hemmetin tuomio? Kuka tuomitsee ja millä perusteella?
Raamatusta voit lukea kaikki vastaukset.
Kuten esim. että pii on tasan kolme ja lepakko on lintu. Siitä voikin nopsaan todeta että sen kirjan ”vastauksia” ei kannata ihan hirveän suuressa arvossa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei pelastu ilman Jeesusta. Jokainen joutuu kuolemansa jälkeen tuomiolle, josta selviät ilman kadotustuomiota vain, jos uskot Jeesukseen. Jeesus varoitti monet kerrat kadotuksesta, lue Raamatusta.
Hölömö.
Kuoleman jälkeen kudokset hajoavat tavalla tai toisella, fyysinen olemus siis katoaa, samoin tietoisuus " minä" lakkaa olemasta. Miksi siis pelätä kuolemaa, koska tietoisuus katoaa?
On todettu että aivot ovat jollain tasolla tietoisuuden tilassa useita minuutteja sen jälkeen kun sydän on pysähtynyt, ilmeisesti siinä vaiheessa tulee näitä rajakokemuksia.
Kuten Stephen Hawnkins sanoi " Ihmisen aivot ovat kuin tietokone, ei ole taivasta rikkoutuneille koneille. Taivas on vain iltasatu ihmisille jotka pelkäävät pimeää".
Minua ajatus pimeydestä ja tiedottomuudesta ei pelota,
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on jonkinlainen paratiisi, jossa kaikki on hyvin. Olo on kevyt, eikä ole mitään hätää, on vai rauha. Värit ovat kauniita ja kirkkaita.
Tämä on luvattu vain kristityille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölömö.
No, sellainen olet vielä, mutta etkö haluaisikin tulla viisaaksi ja antaa elämäsi Herralle Jeesukselle Kristukselle? Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölömö.
No, sellainen olet vielä, mutta etkö haluaisikin tulla viisaaksi ja antaa elämäsi Herralle Jeesukselle Kristukselle? Eri.
Juu en. Satuolentojen palvonta ei oikein vastaa minun määritelmään viisaudesta.
Oonko ainoa jota tämä aihe ahdistaa ihan suunnattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet AINOA jota kuoleman ajattelu ahdistaa.
(huokaus)
Kun minä kuolen, kuolen. Minua ei ole. Muut ihmiset jatkavat elämäänsä, vaikka minä en ole sitä näkemässä. Sillä ei ole mitään väliä, koska minua, ajatuksiani tai mielipiteitäni ei enää ole. Elämä jatkuu ilman minuakin ja niin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen kuolee, ruumis kevenee mystisesti 5 grammaa. Siis selittämättömästi, kaiken muun eritteen päälle.
Tämä on sielun paino.
Se kevenee sen takia kun keuhkot tyhjenevät ilmasta. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi karmeata jos olisi joku kuoleman jälkeinen iankaikkinen elämä. Ajattele nyt vaikka jotakin i*sarin tehnyttä! Hän haluaa vaan pois tästä kärismyksestä, mutta naps huomaakin että sama paska jatkuu ikuisesti eikä enää ole mitään exit-mahdollisuutta.
Jos joku iankaikkinen elämä olisi, niin aivan samalla tavalla siellä jnnikset ja jykeväleukaiset alfat vievät kaikki naiset ja me kiltit kunnolliset miehet seuraamme kärsien sivussa. Aina ja iankaikkisesti.
Pointtihan onkin siinä että sama paska ei jatku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ahdistaisi? Ei sinua harmita tai ahdista kuoleman jälkeen yhtään mikään. Toisaalta mitä arvoa olisi elämällä jos se vaan jatkuisi ikuisesti? Ainoa ahdistava asia kuolemassa on sitä mahdollisesti edeltävä pitkäkestoinen kituminen joka tuottaa fyysistä ja henkistä tuskaa. Toki ihmisen biologia on viritetty taistelemaan kuolemaa vastaan viimeiseen asti, mutta ei siitä kannata muuten huolta kantaa.