Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti naisella on semmonen mistä miehet tykkää?

Vierailija
15.08.2019 |

Siis joo tottakai miehet on yksilöitä ja kaikille riittää toki ottajia, mutta noin yleisesti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopraano.

Vierailija
2/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat ja lentoemännät

Vierailija
4/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoitajat ja lentoemännät

Ei taida olla perhe-elämän kannalta kaikkein helpoimmat työvuorot.

Vierailija
5/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat

Vierailija
6/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yks veen hailee, missä ammatissa nainen on. Ei merkkaa mitään onko siivooja vai ministeri. Aivan eri asiat naisessa tärkeitä, kuin hänen ammatinsa.

Vierailija
7/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off:

- teurastaja

- työkkärin virkailija

Vierailija
8/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva eli kokki-tarjoilija-strippari-saunottaja-siivooja-pyykkäri-ompelija-puutarhuri-remonttipiiskuritar

Vierailija
9/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiisi. mä haluaisiin etttä se aina pidätäääisi minut. hehhhe, olipa hauska joo. Aika monta kertaaa varmaaan kuultu.

Vierailija
10/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, missä on hyvä palkka ja normaalit työajat (ei liikaa ylitöitä yms). Ainakin pk-seudulla on asuminen ja eläminen niin kallista että kaksi hyvää palkkaa on parempi kuin yksi hyvä palkka.

Vierailija
11/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliiisi. mä haluaisiin etttä se aina pidätäääisi minut. hehhhe, olipa hauska joo. Aika monta kertaaa varmaaan kuultu.

Mullle jos laitttaisi käsirauuudat selän taaakse niin jonnglöööraisin ne jalat koukkkuuuun ja jalkojen kauttta eteeen ja piiilotttaisin paidan allle ja yhtäkkkiä saaattovaiheeessa pujahtaiiisin taaaakse ja siiinä olisi jo mahdolllisuuus kurstusottteeeeseeen.

Vierailija
12/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullle jos laitttaisi käsirauuudat selän taaakse niin jonnglöööraisin ne jalat koukkkuuuun ja jalkojen kauttta eteeen ja piiilotttaisin paidan allle ja yhtäkkkiä saaattovaiheeessa pujahtaiiisin taaaakse ja siiinä olisi jo mahdolllisuuus kurstusottteeeeseeen.

Vittsi. En mä ole koskaaan ollut poliisin kanssa tekemisisssä enkä koskaaan tule olemaaankaaan. Arvoostan poliiseja.

Vierailija
13/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan yks veen hailee, missä ammatissa nainen on. Ei merkkaa mitään onko siivooja vai ministeri. Aivan eri asiat naisessa tärkeitä, kuin hänen ammatinsa.

Niinhän sitä luulisi, mutta jos nainen seilaa esim. merillä pari kuukautta kerrallaan ja miehelle jää koti ja lapset oman työn lisäksi hoidettavakseen, ei varmaan enää olekaan ihan sama, mikä on naisen ammatti. 

Vierailija
14/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi, mutta jos nainen seilaa esim. merillä pari kuukautta kerrallaan ja miehelle jää koti ja lapset oman työn lisäksi hoidettavakseen, ei varmaan enää olekaan ihan sama, mikä on naisen ammatti. 

Minulle on aivan sama mikä on ammatti, kunhan ei ole huuhaata, esim ennustaja tai enkelihoitojen tuottaja. Minä tahtosin tuollaisen naisen joka pysyisi kotoa pois pitkiäkin aikoja. Lastenhoito ei ole mikään ongelma, enkä miellä sitä mitenkään raskaaksi. En oikeastaan tahdo että nainen asuu edes samassa asunnossa, koen että niin on helpompaa. Eri

Vierailija
15/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mistä tienaa niin hyvin, että minä voin olla kotona ja hoitaa lapsia ja kotia.

Vierailija
16/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapatyötön oma suosikkini.

Vierailija
17/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa. Vaikka olisi merillä, tai vuorotyössä. Minä hoidan lapset, eikä se ole mitään ruudinkeksimistä, minkä kuvan täältä usein saa. Jos tulee toimeen omillaan, niin kiva. Tapatyötöntä ei jaksa katsella.

Vierailija
18/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapukumalli

Vierailija
19/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi jotain missä tehdään käsillä, niin voisimme yhdessä tehdä kaikkia projekteja, eikä niin että nainen suunnittelee ja minä toteutan. En jaksa riidellä siitä miksi en toteuta naisten suunnitelmia ja tee toisella kädellä puolia kotitöistä. Ennemmin ilman.

Vierailija
20/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituoitu.

Prostituuttaaja on aivan paras. Siltä saa kaiken sen, mitä mies tarvii. Ja sen jälkeen sen voi työntää ulos hankeen eikä tarvi kuunnella mitään määkimistä. Seuraavalla kerralla tarvittaessa uusi tuuttaaja, jos edellinen olisi vaikka sattunut alkamaan määkimään jotain, mitä ei tarvitse kuunnella.

Joo, Prostituuttaja. Se se on, se paras amati.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi