Nettideitti sanoo jo ihastuneensa vaikka ei olla edes nähty
Maanantaina alettiin kirjoittelemaan toisillemme. Sovittiin treffit lauantaille mutta nyt on alkanut "ahdistaa" se että mies kertoo jo ihastuneensa ja lähettelee ties mitä hali-pusu viestejä. Seksiä ei kylläkään ole vongannut tai mitään törkeyksiä muutenkaan kirjoitellut, siitä iso plussa hälle. Olen hälle sanonutkin jo että vähän nyt "rauhoittuu" kun ei olla livenä vielä nähty eikä tiedä kohtaako kemiat sitten oikeesti, mutta jatkaa silti noiden hali-pusu, oot niin ihana viestien lähettelyä. Ja kun en ole aikasemmin näitä nettideittejä juurikaan käyttänyt enkä varsinkaan aikaisemmin tavannut ketään netin kautta löydettyä. Vieläpä menin "tyhmänä" lukemaan muutaman kauhutarinan tuollaisista yli-innokkaista viestettelijöistä niin alkoi koko treffit ja homma muutenkin epäilyttää. Haluaisin kyllä mennä treffeille hänen kanssa, mutta onko nämä yli-innokkaat miehet yleensä jotain hyypiöitä? Vai olisko täällä jollain positiivisia kokemuksia tuollaisista miehistä tai naisista?
Kommentit (65)
Kauanko muuten olette viestitelleet?
Vierailija kirjoitti:
Neljänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänä päivänä.
Ai kamala, ja nyt jo puhuu ihastumisesta. Minkä ikäinen mies on?
Mulle alkoi yksi tyyppi ihan muutaman viestin jälkeen lähettelemään tuollaisia, vaikka asuttin kaukana toisitamme, eikä ollut vielä mitään puhetta tapaamisesta. Sitten hän alkoi määräillä etten saa (edes netissä) jutella kenenkään muun kanssa, koska se olisi hänen pettämistään(!) ja tunteilla leikkimistä. Estin koko sekopään.
Yök.
Mä muuten jättäisin treffit välistä kokonaan. Liian outoa.
Mies on ilmiselvä narsisti. Tuolla toimintatavalla on nimi, ja se on englanniksi "love bombing".
Googlaa niin tiedät.
Taisit juuri tavata palstan k-miehen :D
Leikki sikseen. Mitä suuremmat puheet niin sitä pahemmat elkeet, koska ite jätin pari vuotta sitten tuollaisen suurielkeisen puhelijan joka oli kaikkea muuta paitsi ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänä päivänä.
Hän on 34 ja mä 32. Joo, nuo ihastumis viestit kyllä vaikuttaa aika creepiltä ja siksi todellakin treffit epäilyttää. AP
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että on todella pieni mahdollisuus, että kauan viestitellessä ennen tapaamista voisi kumpikin yllättyä positiivisesti ja pitää pään kylmänä. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet joko livetilanteessa sattumalta törmättäessä tai netissä nopeasti livenä tapaamalla.
En halua enää kokea sitä että viestittelen jonkun kanssa pitkään ja vasta sen jälkeen tavataan, noista kerroista on jäänyt pahoja "traumoja" itselleni. Aiheuttavat vain masennusta, ahdistusta ja itsetunnon alenemista, tosin onneksi vain hetkellisesti.
Se oon juuri siiiinä että kun ihmisen odotukset perustuuu mielikuviiin jotka nekiiin taaas synergioituuu taaaas uusiin mielikviin ja siiitä muodostuuu taaas uusi mielikuva. Se on pareeempi antaa ylllättyä positiiivisesti kuiiin maalaillla jotakin ihiselämäään raunioiiista kasatttavia pilviinnnnoja, koskaaa ne on pilvilinnnoja yhtä untuvikkkkoa josssa kaksi ihhhmstä kohtaaa sumuisesssa pilvesssä ja kaiiikki on käsitystä vailllle toiiisen mielistelyyyä ja päällistelyä ja se on totttakai mahtavampaaa kuin ne rauuuniot, mutttta ne rauniooot ovat osa todellllisuuutta ja se pilvi tuntuuu vaiin houkuttelevammmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänä päivänä.
Ihastua voi vaikka heti. Se on kemiallinen reaktio viehättävän (yleensä) vastakkaisen sukupuolen edustajan nähdessä/kohdatessa. Rakastumiseen ja kiintumiseen tarvitsee tuntea paremmin.
Ei kai mies vain ole Etelä-pohjanmaalta?
Mä olen ollut jo yli 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, joka puhui rakastumisesta ennen kuin oltiin tavattu. Reilun vuoden päästä pidettiin häät.
Hän vaan tiesi, mitä halusi ja mä satuin olemaan sellainen.
Voihan sitä ihastua näkemättäkin, mutta pitäisi ymmärtää että se perustuu mielikuviin eikä siitä toiselle osapuolelle kerrota ennen kuin on tavattu. Voihan toki mies olla vaan poikkeuksellisen avoin.
Juuri tämän takia pitäisikin tavata aina mahdollisimman pian, jottei ehdi syntyä haavekuvien aiheuttamaa ennenaikaista ihastumista tai jopa tunnesidettä. Ei näistä yleensä tule kovin pitkäikäisiä suhteita, joissa mennään aluksi vahvasti mielikuvien varassa.