Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitajat kuumina vartijoihin?

Vierailija
15.08.2019 |

Nyt jonkin aikaa työskentelyäni sairaalassa vartijana olen huomannut, että herätän siellä selkeästi hoitajien mielenkiinnon. Pitkiä katseita, flirttiä ja jopa suoria ehdotuksia tullut melkein päivittäin.

Miten onko kolleegat huomanneet vastaavaa ja palstalla olevat hoitajat voisivat myös kommentoida miksi vartijat teidän työpaikoilla herättää teissä mielenkiintoa?

T. Patukka 22cm

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua.

Vierailija
2/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri pitää sairaanhoitajalla olla. Kunhan kiusaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsut herätys

Vierailija
4/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän kyllä joitain vartija-LÄHIhoitaja pareja, mutta en yhtään vartija-sairaanhoitaja pareja.

Vierailija
5/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin n. 20v nuorempi, niin mikä jottei... Ovat yleensä niin nuoria kundeja, että 44v:nä taidan olla vähän liian vanha 😆

Vierailija
6/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin allekirjoittaa tän täysin! Sairaaloita ja terveyskeskuksia tehneenä kyllä huomannut että vientiä olisi hoitajien parissa, johtuu vissiin siitä kun naisvaltainen ala ja talossa ainoastaan vartijat ja lekurit miehiä ja jälkimmäiset yleensä semmoisia nuhapumppuja joista ei turvaa saa 💪

- Tumppi

Vierailija
7/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

terv. vartija (nainen)

Vierailija
8/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut.

terv. vartija (nainen)

Sori, tarkoitin oikeita vartijoita

T. Patukka 22cm

Vierailija
9/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaatisin kumppaneiltani myös korkeakoulutusta ja aivoja vaikka onhan vartijan ammatti myös tärkeä. Terkut patukalle

Vierailija
10/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut.

terv. vartija (nainen)

Sori, tarkoitin oikeita vartijoita

T. Patukka 22cm

Kuka jumankekka sun patukkaasi ihailee, luusisi asekotelolle enemmän haikailevan. Vai löytyykö sieltä kenties ilmapistooli colt peacemaker:in sijaan?

Vierailija
11/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaatisin kumppaneiltani myös korkeakoulutusta ja aivoja vaikka onhan vartijan ammatti myös tärkeä. Terkut patukalle

Mikä siinä korkeakoulutuksessa on? Eikö henkisiä kykyjään voi muutoin ilmaista?

Vierailija
12/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meidän pienellä vastaanotolla on hoitaja, joka varmasti kävisi kuumana vartijaan. samainen rouva on kyllä todella intona flirttaamassa myös postimiehen, paketintuojan, pyykkipussinhakijan, laboratorion lähetin ja ihan kenen tahansa miespuolisen perään. Naisvaltainen työpaikka nääs. 😁 Oikeasti, tunnistan ilmiön. Reippaasti vaan small talkia niiden kiinnostuneiden rouvien suuntaan, me kyseisten rouvien työkaveritkin ollaan siitä kiitollisia kun rouvat on paremmalla päällä.

Vierailija
13/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin, kun naiset huomioivat ystävällisesti, se on heti flirttiä ja kiinnostusta tietenkin.

En tiedä yhtään hoitajaa, jonka kumppani ois vartija. Oisko laitsari-vartija-pariskunnat tyypillisempiä?

Vierailija
14/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Se ei liity ammattiin tai toimenkuvaan vaan henkilöiden väliseen sähköön ja kemiaan.

Vierailija
15/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö on pesääkin irronnut

Vierailija
16/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin HUS:n sairaaloissa ovat kuumina niihin pullisteleviin "kotipoliiseihin".

Jotkut tosin tietää miten tyhmiä ne vartijat on.

Vierailija
17/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö on pesääkin irronnut

Sama täällä. Nuoremmat hoitajat hommaa seuraa usein Tinderistä mutta yli 35-vuotiaiden kanssa tilanne on toinen. Yövuorojen aikana irtoaa ihan tarpeeksi usein ja nykyään pidän aina kumeja mukana. Ikäero ei ole kun pikku hidaste. Aloitin vartijana kun olin 19 ja nyt olen 27.

Vierailija
18/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsut sun patukastas on kiinnostuneita. Katsovat ja sanovat "kui kui kui".

Vierailija
19/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Olen isossa kaupungissa töissä vartijana ja jotkut hoitsut jopa loukkaantunut, kun olen sanonut ettei seksi kiinnosta, koska kumppani odottaa kotona. Kiusallista.

Vierailija
20/30 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Olen isossa kaupungissa töissä vartijana ja jotkut hoitsut jopa loukkaantunut, kun olen sanonut ettei seksi kiinnosta, koska kumppani odottaa kotona. Kiusallista.

Lähärit vai sh:t?