Sairaanhoitajat kuumina vartijoihin?
Nyt jonkin aikaa työskentelyäni sairaalassa vartijana olen huomannut, että herätän siellä selkeästi hoitajien mielenkiinnon. Pitkiä katseita, flirttiä ja jopa suoria ehdotuksia tullut melkein päivittäin.
Miten onko kolleegat huomanneet vastaavaa ja palstalla olevat hoitajat voisivat myös kommentoida miksi vartijat teidän työpaikoilla herättää teissä mielenkiintoa?
T. Patukka 22cm
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin HUS:n sairaaloissa ovat kuumina niihin pullisteleviin "kotipoliiseihin".
Jotkut tosin tietää miten tyhmiä ne vartijat on.
En tiedä mistä kokemuksesi on, mutta ainakin meillä psyk.puolella naureskellaan niille vartijoille, juurikin tyhjänpäiväisen pullistelun vuoksi.
Oon vasta sairaalassa oppinut, että vartijoita kutsutaan "pystyyn nostetuiksi apinoiksi". Sairaalan tyhmin ja kouluttamattomin joukko?
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta sairaalassa oppinut, että vartijoita kutsutaan "pystyyn nostetuiksi apinoiksi". Sairaalan tyhmin ja kouluttamattomin joukko?
Paitsi ettei kukaan kutsu toista ihmistä apinaksi. Ei koulutettu eikä kouluttamaton.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
...johtuu vissiin siitä kun naisvaltainen ala...
Tämä.
Ihan sama oletko kopiokoneen korjaaja, postimies, vartija...
Paljon naisväkeä samassa paikassa, niin mies on siellä silmänilo piristämässä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö on pesääkin irronnut
Sama täällä. Nuoremmat hoitajat hommaa seuraa usein Tinderistä mutta yli 35-vuotiaiden kanssa tilanne on toinen. Yövuorojen aikana irtoaa ihan tarpeeksi usein ja nykyään pidän aina kumeja mukana. Ikäero ei ole kun pikku hidaste. Aloitin vartijana kun olin 19 ja nyt olen 27.
Voiko muka pitää paikkansa että vartija ja hoitaja on "yhdessä" jossain komerossa tai kahvihuoneessa yövuoron aikana, työajalla?
Ei johdu ammatistasi vaan jos päivittäin saat kiinnostunutta huomiota hoitajilta olet luultavasti poikkeuksellisen hyvän näköinen, avoin, huumorintajuinen, kohtelias, keskustelutaitoinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu ammatistasi vaan jos päivittäin saat kiinnostunutta huomiota hoitajilta olet luultavasti poikkeuksellisen hyvän näköinen, avoin, huumorintajuinen, kohtelias, keskustelutaitoinen jne.
Kieltämättä kaikkea noita
T. Patukka 22cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kaikkea noita
T. Patukka 22cm
Vai niin? Oletko sitten jotenkin epävarma itsestäsi kun liitit saamasi huomion ammatiisi etkä ulkonäköösi/ persoonaasi?
Ei pahalla mutta olet ihan väärällä alalla.
Nainen vartijana? Repesin nauruun.