Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Kuusiluoma, 49v

Vierailija
15.08.2019 |

Näyttääkö ikäiseltään?

https://www.is.fi/viihde/art-2000006205030.html

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea on ja treenattu kroppa! Täällä varmaan kaikki tynnyrivartalot arvostelemassa, niitä olen tänä kesänä nähnyt liikaakin. Marialta löytyy vyötärö ja on muutenkin lihaksikas. Todellakin haluaisin nähdä arvostelijoiden kokovartalokuvat. Itse olen 40+ nainen ja olisin erittäin tyytyväinen, jos olisin noin timmissä kunnossa muutaman vuoden päästä. Kateus ei kaunista ketään.

Vierailija
62/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vuoden vanhempi eikä ole tuollaista kaulaa.

Myös käsistä ikä näkyy, tosin ei minulla.

Juu ei minullakaan näy ikä, vaikka elinvuosia onkin kertynyt jo 69. Näytän kuitenkin 13-vuotiaalta, bussissakin matkustan aina lastenlipulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi 49-vuotiaana mahtua rippikansallispukuunsa? Mikä ihmeen saavutus tai tavoite se nyt muka on? Aikuisen naisen kropan ei tarvitse eikä pidä olla samanlainen kin 15-vuotiaalla.

Vierailija
64/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Maria vähän pizzaa ja jälkkäriksi suklaajäätelöä, ei se maailma siihen kaadu.

Vierailija
65/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Jotenkin säälittää sellaiset naiset, joille ikääntymisen merkit on joku suurikin asia tai vastaavasti ylpeillään ryppyjen vähyydellä.

Ja toisten ihmisten ikääntymisen merkkien arvostelu nyt vaan on todella alhaista ja rumaa, eikä kuulu teille ollenkaan.

Hankkikaa parempaa sisältöä elämäänne ja lopettakaa jatkuva ulkonäön vatvominen.

Heikon naisen merkki vatvoa tuollaisia.

Vielä enemmän säälittää kaltaisesi ihmiset, joilla on aina kova tarve asettua muiden yläpuolelle, ja sieltä neuvoa miten muiden pitää elää.

Teikäläisiä inhotaan joka paikassa, juhlissa ja sosiaalisissa tilanteissa teitä kartetaan, kukaan ei teitä arvosta.

Olen kyllä ihan pidetty ihminen, mutta jos jotkut pahantahtoiset arvostelijat ja juoruilijat minua karttelevatkin, niin arvaa kaksi kertaa haittaako tämä minua vai ei?

Itse pidän mukavasta seurasta, ja plussaa jos on mielenkiintoinen persoona.

Mukavat ihmiset eivät ruodi pahantahtoisesti toisten ihmisten luonnollista ulkonäköä ja mielenkiintoisia persoonia tuollaisten miettiminen ei edes kiinnosta.

Vierailija
66/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea on ja treenattu kroppa! Täällä varmaan kaikki tynnyrivartalot arvostelemassa, niitä olen tänä kesänä nähnyt liikaakin. Marialta löytyy vyötärö ja on muutenkin lihaksikas. Todellakin haluaisin nähdä arvostelijoiden kokovartalokuvat. Itse olen 40+ nainen ja olisin erittäin tyytyväinen, jos olisin noin timmissä kunnossa muutaman vuoden päästä. Kateus ei kaunista ketään.

Eihän tässä mistään timmiydestä ollut kyse, vaan kasvoista. Sitäoaitsi tuon linkin kuvista ei edes kunnolla paljastunut, kuinka timmi se kroppa oikeasti on.

Valitettavasti se vaan tahtoo mennä keski-ikäisillä naisilla niin, että mitä treenatumpi kroppa, niin sitä uurteisempi ja "vanhempi" naama.

Vierailija
67/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Kyllä kateus on vaan katkeraa kalkkia niellä. Vastahan täällä haukuttin Sirpan ulkonäköä. Kyllä se on niin että kaunis ja itsestään huolta pitävä viiskymppinen näyttää aina huomattavasti vanhemmalle kun samaniköinen av-mamma.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3362297/onko-sirpa-selanne-mielestasi-i…

Mainittakoon vielä että mammat olivat erityisesti takertuneet kyseisten naisten ulkona auringonvalossa otettuihin kuviin. Laittakaas nyt itsestänne tänne samanlaiset, niin voidaan vertailla.

68/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoitetaan, että kärsineen näköinen. Minusta on kyllä kovan ja kylmän näköinen. Ihan pelästyin, kun näin tänään tuon kuvan. Kyllä ihmisen luonteen pystyy näkemään kasvoihin uurtuineista ilmejuonteista.

Vierailija
69/77 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Marian livenä noin kuukausi sitten. Istuin kesäteatterin katsomossa ihan vieressä joten saatoin kyylätä läheltä oikein kunnolla. Aina kun tapaan ikäisiäni naisia eli olen suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kuin Maria,  niin yleensä katson ihon ryppyjä sekä onko kasvoja mahdollisesti kiristetty. Täytyy sanoa että tuo IS kuva ei tee oikeutta. Hänellä oli suht. rypytön iho (ei vaikuttanut tupakoitsijan iholta) ja kasvojen luusto klassisen kaunis ja sellainen, että tuskin mitään hamsteripusseja koskaan tuleekaan. Ei näkynyt kirurgin veitsen käsittelyä. Pitkä tukka oli vapaana ja tämä tyyli yleensä ei sovi enää lähes viiskymppiselle naiselle, mutta Marialle sopi. Sanoisin että on ikäisekseen keskimääräistä paremmin säilynyt ja nuoremman näköinen. Erityismaininta kropasta, timmi varatalo ja hyvä ryhti, tällainen ihminen kantaa vaatteensakin kauniisti. Sanoisin, että Maria ehdottomasti erottuu edukseen noin viiskymppisten leidin joukosta.

Vierailija
70/77 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää teräsmummolta. Sellaiselta terveysnatsilta, joka syöttää lapsenlapsille vain porkkanoita ja huomauttelee painosta.

Vierailija
71/77 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat taas arvostelee naista, joka pitää ittensä kunnossa. Kropasta kun ei voi valittaa, niin kyllähän se näyttää heti ikäistään reippaasti vanhemmalta. Kun kävelet peilin ohi, niin kurkkaa kunnolla

Vierailija
72/77 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavat ihmiset eivät ruodi pahantahtoisesti toisten ihmisten luonnollista ulkonäköä ja mielenkiintoisia persoonia tuollaisten miettiminen ei edes kiinnosta.

Miksi ei saisi ruotia julkkisten ulkonäköä ja mikä siitä tekee pahantahtoista? Itsehän tämäkin nainen on antanut haastattelun, jossa kehuu liikuntaharrastuksillaan ja elämäntavoillaan sekä on antanut julkaista itsestään valokuvia. Miksi niistä kuvista ei saisi keskustella ja kertoa mielipidettään? Pitäisikö vain ihailla ja käydä polkemassa kuntopyörää monta tuntia joka ilta?

Se hyvä piirre Kuusiluoman ulkonäössä on, että hänellä on lihaksia. Tosin vähäsen liikaa.

Vierailija
73/77 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ” mahdun rippikansallispukuuni” on paljastava kommentti. Vaikuttaa rasittavalta ihmiseltä, joka pakkomielteisesti liikkuu ja syö pakkomielteisen oikein myös.

Juu, mun yli 90v. mummokin mahtuu vanhaan kansallispukuunsa. On se vaan saavutus. Tietty vanhukselle maistuu ruoka muutenkin huonommin.

74/77 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävä nainen :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
75/77 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariallahan on tuossa kuvassa vahva teatterimeikki, se ei nuorenna ainakaan ketään! Se lokki oli hyvä näytelmä, kävin viime viikolla katsomassa.

Vierailija
76/77 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa timmi, kasvot vähän vähemmän.

Vierailija
77/77 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa. Toisenlaiset hiukset sopis paremmin ja nättyttäis freesimmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä