Käyttääkö heterotkin sateenkaarilaukkuja?
Vai onko lesboja noin paljon kun joka kulmalla tulee vastaan? Enkä tietenkään mitään sukupuoliryhmää vastaan ole, vaan oikeasti mietin että uskaltaako ihmiset nykyään olla enemmän sitä mitä on, vai onko tuo sateenkaari nyt niin in että heterotkin haluavat julistaa tuota tasa-arvon sanomaa.
Kommentit (44)
Olen hetero mutta tuen mielellään avoimesti seksuaalivähemmistöjä, ja siksi käytän usein sateenkaariasusteita - se on siis kannanotto paremman maailman puolesta, jossa kaikilla on samat oikeudet riippumatta siitä, mitä sukupuolta sattuu rakastamaan.
Minua ei paljon kiinnosta mitä johtopäätöksiä joku tuntematon minusta vetää pukeutumiseni perusteella.
Ostin vuosia sitten sateenkaarivärisen sateensuojan, koska oli niin pirteän värinen.
En kehtaa sitä nykyään käyttää, etten leimautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vuosia sitten sateenkaarivärisen sateensuojan, koska oli niin pirteän värinen.
En kehtaa sitä nykyään käyttää, etten leimautuisi.
Ja minä elän varmaan jossain ihan omassa kuplassani, koska en ole osannut ajatella aiemmin, että kun minulla on yhdessä usein kauppakassina käyttämässäni kassissa on sateenkaari niin kertoisi jotain eriyistä minusta...
Joissakin alternative- tyyleissä on aika yleisiä ristikorut, kuten gootti ja emo /scene ja Japani- katutyyleissä. Myös rukousnauhoja näkyy. Näihin genreihin kuuluva voi tietysti olla myös kristitty, ei siinä mitään.