Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö heterotkin sateenkaarilaukkuja?

Vierailija
15.08.2019 |

Vai onko lesboja noin paljon kun joka kulmalla tulee vastaan? Enkä tietenkään mitään sukupuoliryhmää vastaan ole, vaan oikeasti mietin että uskaltaako ihmiset nykyään olla enemmän sitä mitä on, vai onko tuo sateenkaari nyt niin in että heterotkin haluavat julistaa tuota tasa-arvon sanomaa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmisoikeidet homoilta Suomen valtiossa puuttuu? Mielipiteen-ja sananvapausko?

Vierailija
22/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on molemmilla sateenkaarikuosisia kamppeita (pyöräilykypärä, ostoskassa, sateenvarjo, kengännauhat) ja ollaan heteroita molemmat. Myös kolmella nassikalla on jokaisella jotain itsensä valitsemaa sateenkaarikuosista ja ihan tilastollisella todennäköisyydellä veikkaisin niistä ainakin osan olevan heteroita.

Tykätään väreistä eikä piitata siitä mitä muut meistä aattelee tai on aattelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on molemmilla sateenkaarikuosisia kamppeita (pyöräilykypärä, ostoskassa, sateenvarjo, kengännauhat) ja ollaan heteroita molemmat. Myös kolmella nassikalla on jokaisella jotain itsensä valitsemaa sateenkaarikuosista ja ihan tilastollisella todennäköisyydellä veikkaisin niistä ainakin osan olevan heteroita.

Tykätään väreistä eikä piitata siitä mitä muut meistä aattelee tai on aattelematta.

Oletko siis kassalla töissä?

Vierailija
24/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetero mies ei todennäköisesti käytä.

Tunnen komeita nuoria heteromiehiä jotka käyttävät ja ymmärtävät että ihmiset ovat erilaisia.

Se on hienoa mutta tietyissä piireissä sateenkaarimerkit antavat kyllä vahvan signaalin.

Vierailija
25/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä voit ajatella niin. Tai sitten, että siinä on kirjoitusvirhe joita joskus tapahtuu ja oikeasti meillä on ostoskasseja. En piittaa. :D

Vierailija
26/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on jotain tuollaista tai kirkkaan värikkäitä vaatteita, neon vihreä, vaaleansininen, kirkkaan punainen, keltainen ja etenkin pinkkejä vaatteita niin kyllä miellän hänet homoksi tai bi curious mieheksi mielessäni heti. Mä en hetero pysty pitämään kuin valkoisia, mustia, tumman sinisiä ja harmaita vaatteita.

Voi sinua raukkaa! Värit on kaikille tarkoitettuja! Meetkö sanomaan meidän papalle ABC:n kahvipöytään, että "oletpa rohkea vai oletko homo?" Voisit saada isällistä asennekasvatusta ja vähän rohkeutta olla ihan sitä mitä olet. Värikäs tyyppi. Ilman sivumerkityksiä. Vaikka kyllä pappa homotkin hyväksyy, ja sinutkin, vaikka olisit vähän kapea-alainen ajattelultasi.

Vierailija
27/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vähän itsestään epävarma, jos ei voi sateenkaarenvärejä käyttää, ettei vaan yhdistetä sateenkaariväkeen. Joo, sateenkaarivärit yhdistetään homoseksuaalisuuteen, mutta ei ne niitä värejä omista. Vai onko sun mielestä esim. kaikki vihreään pukeutuneet Vihreitä tai Keskustalaisia? Jos joku kysyy asiasta niin voit sanoa, että olen ihan hetero vaan. 

Vierailija
28/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä voit ajatella niin. Tai sitten, että siinä on kirjoitusvirhe joita joskus tapahtuu ja oikeasti meillä on ostoskasseja. En piittaa. :D

Joo sori, tyhmää huomautella kirjoitusvirheistä, mutta ensimmäiseksi vaan näin silmissäni kassan sateenkaaren väreissä. :)

Vierailija
29/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla vähän itsestään epävarma, jos ei voi sateenkaarenvärejä käyttää, ettei vaan yhdistetä sateenkaariväkeen. Joo, sateenkaarivärit yhdistetään homoseksuaalisuuteen, mutta ei ne niitä värejä omista. Vai onko sun mielestä esim. kaikki vihreään pukeutuneet Vihreitä tai Keskustalaisia? Jos joku kysyy asiasta niin voit sanoa, että olen ihan hetero vaan. 

En sille mitään voi, mutta jos näen naisen joka kantaa sateenkaarilaukkua, niin ensimmäiseksi mietin, että tuo on lesbo, enkä sitä mitenkään pahalla ajattele.

Ja kun näen ihmisen huomioliiveissä ja raksahousuissa niin ajattelen että tuo on töissä jossain rakennustyömaalla. En siis noita jää pohtimaan puolta sekuntia kauemmin, mutta mielessä käy ja ei kai siinä mitään pahaa ole?

Vierailija
30/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sille mitään voi, mutta jos näen naisen joka kantaa sateenkaarilaukkua, niin ensimmäiseksi mietin, että tuo on lesbo, enkä sitä mitenkään pahalla ajattele.

Ja kun näen ihmisen huomioliiveissä ja raksahousuissa niin ajattelen että tuo on töissä jossain rakennustyömaalla. En siis noita jää pohtimaan puolta sekuntia kauemmin, mutta mielessä käy ja ei kai siinä mitään pahaa ole?

Ei, mutta silti sua ilmeisesti häiritsisi, jos joku katsoisi sua, että "ahaa, tuolla on sateenkaarilaukku, mahtaa olla lesbo". 

Vierailija
31/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta silti sua ilmeisesti häiritsisi, jos joku katsoisi sua, että "ahaa, tuolla on sateenkaarilaukku, mahtaa olla lesbo". 

Ei häiritsisi sillä sehän minä olenkin. Ei häiritse myöskään se, että heteroksi minua usein luullaan. Silti minulle tulee mieleen, että sateenkaarilaukkua käyttävä nainen on lesbo.

Vierailija
32/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei niinkään haittaa mitä joku ajattelee minusta tai seksuaalisesta suuntautumisestani saati ole mitään ketään ihmistä vastaan. Vaan ideologiaa.

Kenkänsä kaappiin jättänyt

Vierailija
33/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei käyttäisi? Itse olen pro-gay, niin kuin monet muutkin tuttavapiirissä, vaikka henkilökohtaisesti ovat umpiheteroja.

Vierailija
34/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tekniikan puolella on myös heteroja jotka käyttävät Applen tuotteita, joten miksei se laukkujenkin puolella ole mahdollista.

Vierailija
35/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei niinkään haittaa mitä joku ajattelee minusta tai seksuaalisesta suuntautumisestani saati ole mitään ketään ihmistä vastaan. Vaan ideologiaa.

Tai sitä vastaan miten se ideologia on saanut kannattajansa käyttäytymään heitä kohtaan, joilla tismalleen samaa aatetta ei ole. Esimerkiksi oletetaan että kirkon pitäisi myydä oma aatteensa tämän uuden aatteen takia, on röyhkeää. Siitäkään en silti ylläty, jos eivät kerta itse usko. Sittenhän sillä ei ole väliä pyrkiikö elämään Raamatun mukaan vai ei.

Vierailija
36/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitä vastaan miten se ideologia on saanut kannattajansa käyttäytymään heitä kohtaan, joilla tismalleen samaa aatetta ei ole. Esimerkiksi oletetaan että kirkon pitäisi myydä oma aatteensa tämän uuden aatteen takia, on röyhkeää. Siitäkään en silti ylläty, jos eivät kerta itse usko. Sittenhän sillä ei ole väliä pyrkiikö elämään Raamatun mukaan vai ei.

Eli lopputulema: minun puolestani kukin pitäkööt oman ideologiansa. Mutta niin tulen pitämään minäkin oman uskoni siitä että Raamattu pitää paikkansa. Enkä tule sitä jonkun muun mieliksi muuttamaan.

Vierailija
37/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku pitäisi ristiä kaulassaan jos ei ole kristitty? Sellaisiakin ihmisiä varmasti on eikä siinä mitään mutta kyllä sinua uskovaisena kristittynä pidetään.

Vierailija
38/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen naisen esimerkiksi sateenkaarikassin kanssa niin ajattelen että hän VOI olla lesbo ja usein katson häntä pitempään. 

39/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kuustosen eräs vanha biisi, jossa hän on vierailulla Afrikassa. On joku heimo, joka uskoo, jot sateenkaaren päässä asuu saatana. Minä itse pidän sateenkaaresta ja väreistä. Olen nähnyt töissäni paljon erilaisia ihmisiä. Nyt tuli uusi ihminen kollegaksi. Persoonallinen ulkonäkö, mukava ja tehokkaan tuntuinen.

Vierailija
40/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritsisi sillä sehän minä olenkin. Ei häiritse myöskään se, että heteroksi minua usein luullaan. Silti minulle tulee mieleen, että sateenkaarilaukkua käyttävä nainen on lesbo.

Niin mikä se ongelma sitten oli? Minunko tässä nyt heterona pitäisi harmistua, jos luulet minua laukun takia lesboksi? Voin kyllä sanoa sulle, jos tulet kysymään, että hetero minä vaan ja nätistä laukusta tykkään. Ei minua haittaa mitä ajattelet päässäsi minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi