Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö heterotkin sateenkaarilaukkuja?

Vierailija
15.08.2019 |

Vai onko lesboja noin paljon kun joka kulmalla tulee vastaan? Enkä tietenkään mitään sukupuoliryhmää vastaan ole, vaan oikeasti mietin että uskaltaako ihmiset nykyään olla enemmän sitä mitä on, vai onko tuo sateenkaari nyt niin in että heterotkin haluavat julistaa tuota tasa-arvon sanomaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää

Vierailija
2/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. T.hetero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en käyttäisi? Onko ihmiset nykyään niin raameihin jumittuneita että naiset ei voi käyttää sinistä ja heterot ei voi käyttää värikästä? 

P.S. mistä lähtien lesbot tai heterot on olleet sukupuoliryhmiä?

Vierailija
4/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sateenkaaren väreissä olevat kengät, mutta jos ihmiset liittävät sen tähän ideologiaan, jätin muuten kivat kengät kaappiin ja laitoin toiset. En tue aatetta, enkä halua että joku niin minusta kuvittelee.

Vierailija
5/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari mainitaan Raamatussa ihan eri asian symbolina. En vieläkään miellä ryhmittymän symboliksi, joten voisinpa hyvinkin käyttää. Omiin tarkoituksiin omiminen ei ole omistamista (vrt. auton luvaton käyttöönotto).

Kulttuurinen omiminen on joskus hupaisa ilmiö.

Vierailija
6/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Olen tosin kerran kännissä pannut paria naistakin niin en tiedä, lasketaanko mua heteroksi. Elelen kuitenkin parisuhteessa miehen kanssa ja pääasiassa tunnen vetoa lähinnä miehiin. Voi sitä sateenkaarihenkeä kannattaa heterotkin. Sitä paitsi, se on kiva väriyhdistelmä noin muutenkin. :)

Vierailija
7/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sateenkaaren väreissä olevat kengät, mutta jos ihmiset liittävät sen tähän ideologiaan, jätin muuten kivat kengät kaappiin ja laitoin toiset. En tue aatetta, enkä halua että joku niin minusta kuvittelee.

Eli olet osittain vielä kaapissa.

Vierailija
8/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Olen tosin kerran kännissä pannut paria naistakin niin en tiedä, lasketaanko mua heteroksi. Elelen kuitenkin parisuhteessa miehen kanssa ja pääasiassa tunnen vetoa lähinnä miehiin. Voi sitä sateenkaarihenkeä kannattaa heterotkin. Sitä paitsi, se on kiva väriyhdistelmä noin muutenkin. :)

Sama, ja ihan itseni heteroksi miellan. Kun en voisi kuvitella parisuhdetta naisen kanssa, ja pidan seksista miesten kanssa enemman kuitenkin. 

Mutta mitapa valia silla loppujen lopuksi on, turhapa sita on itseaan lokeroida? :) 

Joo ja siis ihan hyvin voisin kayttaa sateenkaariasusteita. 

Vierailija
9/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet osittain vielä kaapissa.

Minä en, mutta kengät toistaiseksi.

Vierailija
10/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sateenkaarisateenvarjo jo monta vuotta. Silloin kun sen ostin, niin sateenkaari oli ihan vaan tavallinen sateenkaari...

Vierailija
11/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero mies ei todennäköisesti käytä.

Vierailija
12/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut sateenkaarisateenvarjo jo monta vuotta. Silloin kun sen ostin, niin sateenkaari oli ihan vaan tavallinen sateenkaari...

Luuleekohan sun suku ja tuttavapiiri että olet lesbo kuitenkin?

Vierailija
13/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä sateenkaariasiaa, että eikö se Raamatussa ollut merkkinä Jumalan lupauksesta ettei hän hävitä maata enää tulvalla? Samoin sanotaan, että viimeisinä päivinä on oleva kuin Nooan päivinä. Ehkä sateenkaariväki toivoo armoa?

Vierailija
14/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä sateenkaariasiaa, että eikö se Raamatussa ollut merkkinä Jumalan lupauksesta ettei hän hävitä maata enää tulvalla? Samoin sanotaan, että viimeisinä päivinä on oleva kuin Nooan päivinä. Ehkä sateenkaariväki toivoo armoa?

Joo ja Aku Ankassa ja ties missä muussa satujutussa sateenkaaren päässä on aarre.

Mutta miten nämä satukirjojen kuvaukset nyt tähän aloitukseen liittyy?

Vierailija
15/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja Aku Ankassa ja ties missä muussa satujutussa sateenkaaren päässä on aarre.

Sateenkaari symbolina on kulttuurista omimista. Se on omittu juutalaisten kulttuurista, mutta myös kristityiltä.

Alkuperäiskansat eivät hyväksy kulttuurista omimista. Myös heidän kulttuureudensa tärkeisiin symboleihin liittyy usein uskonnollisia elementtejä.

Sekä kristityt että juutalaiset tietävät, mistä sateenkaarisymboli on "lainattu" eli omittu.

Vierailija
16/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se tarkoita, että pitää olla homoseksuaali kannattaakseen ihmisoikeuksia niille. Mulle on ihan **tun sama, luullaanko mua lesboksi kun pidän sateenkaarivärejä. Itse tiedän mikä olen, kaksikymmentä vuotta miehen kanssa naimisissa olleena. 

Vierailija
17/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taatusti heteropapalla , 75v, on sateenkaarisukat. Happy Socksin. Tykkää näytellä niitä ABC:n kahvijengilleen. Pappa on aina tykännyt väreistä! Osti viidet heti, kun löysi niitä.

Vierailija
18/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaari symbolina on kulttuurista omimista. Se on omittu juutalaisten kulttuurista, mutta myös kristityiltä.

Alkuperäiskansat eivät hyväksy kulttuurista omimista. Myös heidän kulttuureudensa tärkeisiin symboleihin liittyy usein uskonnollisia elementtejä.

Sekä kristityt että juutalaiset tietävät, mistä sateenkaarisymboli on "lainattu" eli omittu.

Ei luonnonilmiötä voi väittää omakseen eikä "omia toisilta". On ihmisen omaa pienimielisyyttä kuvitella jokaisesta sateenkaaresta jotain homp peleihin liittyvää.

Vierailija
19/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on jotain tuollaista tai kirkkaan värikkäitä vaatteita, neon vihreä, vaaleansininen, kirkkaan punainen, keltainen ja etenkin pinkkejä vaatteita niin kyllä miellän hänet homoksi tai bi curious mieheksi mielessäni heti. Mä en hetero pysty pitämään kuin valkoisia, mustia, tumman sinisiä ja harmaita vaatteita.

Vierailija
20/44 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetero mies ei todennäköisesti käytä.

Tunnen komeita nuoria heteromiehiä jotka käyttävät ja ymmärtävät että ihmiset ovat erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän