Mitä ruokaa teillä on tänään?
Kommentit (65)
Peruna, kukkakaali, kikherne -jutskaa (currykermaa seassa), riisin kanssa.
Smörliqvidd. Painetaaan jänis kiinteästä mehuksiii ja imetääään pillillä. Vähän jotaiiin anista siiihen.
Teen ensimmäistä kertaa chicagolaistyylisen pannupizzan. Löysin Youtubesta hyvältä vaikuttavan ohjeen, muistaakseni otsikolla "Homemade Deep Dish Pizza". Teen sen irtopohjaiseen rengaskakkuvuokaan. Ohjeen mukaan pizza kuuluu paistaa 215 C, joten tavallisella uunilla voi sen hyvin tehdä.
Olen enemmän alkuperäisen ohutpohjaisen pizzan ystävä, mutta ajattelin nyt tätäkin kokeilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kanaa kermakastikkeessa ja riisiä. Lisänä salaatti jossa salaatinlehtiä, vesimelonia, tomaattia ja hunajamelonia.
Keittopäivä täälläkin. Huomenna kasvispäivä. Lauantaina laivalla brunssi
Tänään mennään ulos syömään iltabuffaan (taiteiden yön kunniaksi) mutta eilen oli itse tehtyä pinaattikeittoa kananmunalla, tiistaina kanacurryä ja riisiä. Ihan perus arkiruokaa siis.
Verilettuja, muusi ja muna-valkokastike. Lisäksi puolukoita. Jälkkäriksi mustikkapiirakkaa. (Kaikki itse tehtyjä)
Annos nro 8 kiinalaisessa ravintolassa.
Lounaalla syötiin kyyhkyjä salaatin kanssa (tiistailta jääneitä), illalliseksi eilen savustettua kuhaa ja salaattia. Itsepyydettyä lihaa ja kalaa ja itsekasvatettua salaattia.
Paahtoleipää tonnaritahnalla ja tomaatteja.
Lapsille possua (herkkusieniä + sipulia) kermakastikkeessa, uusia perunoita. Itse syön kanafilettä ja tabboulehia.
Söin lounaan koulussa.
Päivällisex joko pakastrpinaattikeitto tai valmissalaatti tai subwayn 15cm patonki en oo viel päättäny.
Kesäkeittoa ja vastaleivottuja sämpylöitä.
Perunamuussia, kananmunakastiketta (valkokastike), puolukkahilloa, porkkana-kvinoapihvejä (nämä kaupan pakastealtaasta, muut itse tehtyä) ja salaattia.
Pitaleipä runsaalla salaatilla, paistetulla lohella ja ranskankermalla.
Jauhelihakeitto