Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mä teen näiden mun 70v vanhempien kanssa? Oon aivan kyllästynyt tähän valitukseen

Vierailija
15.08.2019 |

Ovat melko pirteitä ikäisekseen. Nyt ovat viimeiset 4 vuotta valittaneet, kun eivät pääse lemmikkien takia mihinkään. Olen tarjoutunut että tuun sinne asumaan ja hoitamaan elukat jos lähdette. Eeeei. Valitusta ja muminaa miten eivät koskaan pääse mihinkään.

Nykytilanne on se että heillä on enää yksi kissa. No, nyt selitetään miten on verenpaineongelmaa ja muuta ettei voi lähteä mihinkään. Se ongelma ei ole oikeasti noin paha, he vaan keksivät syitä ja syitä. Ovat virkeitä, liikkuvat hyvin eikä ole isompia kiireitä elämässä.

Eilen soittivat että ruokinko kissan, jos he lähtevät huomenna (eli tänään) yhden yön reissuun. Sanoin että asia on ok. Myöhemmin soitin heille vielä uudestaan että no mihin aikaan lähdette jne... Valitusta miten eivät lähde, kun yhdessä tietyssä hotellissa ei ole tilaa huomiselle. Ehdotin muuta majapaikkaa, vastaanota muminaa ja selitystä. Ehdotin että no menkää ylihuomenna tai ensi viikolla, jos silloin siellä tietyssä paikassa olisi tilaa? Taas valitusta ja selitystä ja uhriutumista miten he "eivät ikinä pääse mihinkään, elämä on p*****stä, ihan sama vaikka ei mentäis koskaan mihinkään sit"

Tuo on ihan täyttä saamattomuutta, ekaks syytetään eläimiä ettei päästä mihinkään, apu ei kelpaa. Nyt ei ole enää niin paljoa lemmikeitä niin syitä keksitään vaikka väkisin sitten kun pitäis lähteä johonkin. Eivät siis ole ikinä matkustaneet mihinkään, ihmettelen välillä oikeasti miten ovat pärjänneet 70 vuotta jos 100km päähän lähteminenkin on noin vaikeaa.

Oon vaan niin kyllästynyt kuuntelemaan tuota uhriutumista ja valitusta. Rahasta ei todellakaan ole kiinni, voisivat lähteä sen puolesta vaikka maailman ympäri. En tiedä onko tämä jo naurettavaa vai surullista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niille suoraan että vttu mitä natinaa taas. Olkoot menemättä jos eivät halua, ihansama.

Vierailija
2/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lähteä mukaan. Eivät koe pärjäävänsä enää kaksin. t: samanikäisten tytär

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajan toimintaa: Ensin valitetaan yhdestä asiasta, sitten kun siitä ei voi valittaa niin siirrytään seuraavaan asiaan ja tuo kierre ei lopu koskaan sillä muita on aina helppo syyttää.

Vierailija
4/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkejä.

Vierailija
5/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että he ei enää oikeasti pohjimmiltaan niin halua lähteä, mutta mieli ei ole vielä tasaantunut hyväksymään täysin sitä kotielämääkään jossa ei kauheasti lähdetä mihinkään. Omat vanhempani oli jossain vaiheessa tuollaisia. Ensin matkustelivat ihan maanisesti kun pääsivät eläkkeelle. Sitten alkoi juuri tuollainen käytös että aina oli joku valivali tekosyy  miksi ei pääse. Tajusin aika äkkiä että he eivät halua, mutta eivät osaa oikein asettua menemättömään elämäänkään, kun ovat ensin tehneet hulluna uraa vuosikymmeniä ja sitten matkanneet pitkin maailmaa 5 vuotta perään. Nykyään ovat jo rauhoittuneita, tyytyväisiä tavis eläkeläisiä jotka eivät käy missään paitsi ruokakaupassa ja kyttäävät silmä kovana päiväpostin saapumista ikkunasta :D 

Vierailija
6/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halua ratkaista ongelmia oikeasti, koska sitten ei voisi valittaa.

Vierailija
7/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

totea vaan että mitä ikinä tekevätkään tai ovat tekemättä on just niinkuin he itse haluavat asiansa olevan.

Ja että kaikki valitus on turhaa.  Eikä kukaan normaalijörjellä varustettu jaksa tommosta ulinaa kuunnella.

Vierailija
8/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Mun vanhemmat on 75 vuotiaita ja jo muutaman vuoden valittaneet ja natisseet joka hemmetin asiasta. Taitaa kuulua ikään kun kunto heikkenee eikä tahdo enää jaksaa mitään, muttei haluis antaa vielä periksikään.

Vierailija
9/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on nähty, kun se ja tämä on Niiiiin vaikeaa. No ei ole, jos ei sitä tee vaikeaksi. Jotain marttyyrihuomionhakua. Mä sanoisin, että jos ei mene kun pääsisi, niin sitten en kuuntele yhtään valitustakaan. Elämänsä voi elää valittamalla jos haluaa, mutta pakko sitä ei ole kuunnella.

Vierailija
10/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo sukupolvi mikä on saanut kaiken hopeavadilla tarjottuna. Valittavat jatkuvasti ja vaatimassa erityiskohtelua. Jos joku kommentoi vetävät jonkun pula-aika/sotakortin esiin, mistä eivät oikeasti hädintuskin mitään muista tai parhaimillaan edes olleet elossa silloin. Etuoikeutetut eläkeläiset on Suomen pahin vitsaus. Tämä maa on rakennettu näille ryppyisiä, harmaita verenimijöitä varten.

Vierailija
11/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ikään. Kun vanhemmat täyttivät 70v niin kaikesta tuli niin hiton vaikeata, vaikka molemmat ovat pirteitä, terveitä ja liikkuvaisia. Pelkän valmisvajan sijoittaminen takapihalle johti kuukausia kestävään draamaan ja kitinään sitä, mikä olisi sopivin paikka (kyse lopulta metristä), ja vajan väriä ei ole vieläkään päätetty, kun niitä värejä on liian monta ja ne saattavat muuttua auringossa... Ja kohta on liian myöhäistä maalata koko vaja kun yöt kylmenevät, ja millä se tulisi silloin suojata... Aaargh!

Vierailija
12/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää lähteä mukaan. Eivät koe pärjäävänsä enää kaksin. t: samanikäisten tytär

Ei se valitus lopu reissullakaan, kohde vaan vaihtuu. Hotelli on huono, liian kuumaa tai kylmää, ruoka outoa liikaa turisteja, kaikki maksaa. Olen itse käynyt tasan yhden kerran matkoilla vanhempieni kanssa ja se oli yksi kerta liikaa.

Vierailija
13/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että heitä itseasiassa jännittää uuden kohtaaminen, vaikka peittävät sen valituksen ja erilaisten miksi-nyt-ei-voi-lähteä -syiden alle. Heitä jännittää, osaavatko ajaa toiseen kaupunkiin, löytävätkö siellä sen uuden hotellin. Miten siellä uudessa hotellissa toimitaan, missä on aamiaishuone jne. Tämmöiset asiat eivät välttämättä johdu siitä, että alkavat olla ikäihmisiä vaan yksinkertaisesti siitä, ettei elämä ole haastanut heitä kohtaamaan mitään uutta. Jos he vain rohkaistuisivat ja saisivat itsensä kammettua autoon ja sinne toiselle paikkakunnalle, saisivat kokemusta tehdä niin useamminkin. Voisiko ns. pakettimatka olla ratkaisu; ei tarvitsisi muuta kuin istua bussissa ja seurata opasta?

Vierailija
14/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vanhuksia pitäisi kunnioittaa. Turhasta valittajaa on vaikea kunnioittaa.

Vierailija
15/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no. Kai 70-vuotias jo saa olla ikäisensä oloinen, on vähän kaikenlaista kremppaa ja yleisesti kroppa alkaa olla kankea ja väsynyt. Matkustaminen on oikeasti vaikeata ja hotelleissa voi olla mahdotonta nukkua. Aika vihamielistä puhetta vanhempia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
16/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No no. Kai 70-vuotias jo saa olla ikäisensä oloinen, on vähän kaikenlaista kremppaa ja yleisesti kroppa alkaa olla kankea ja väsynyt. Matkustaminen on oikeasti vaikeata ja hotelleissa voi olla mahdotonta nukkua. Aika vihamielistä puhetta vanhempia ihmisiä kohtaan.

Ihmettelen kyllä, jos 70v ikäisellä olisi pahoja kremppoja. Ainakin minun tuntemani tuon ikäiset ovat hyväkuntoisia. Trump on syntynyt 1946 eli täyttää pian 74 vuotta, Niinistö(s.1948) taas on pienen pojan 71v isä.

Vierailija
17/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isä on 74 ja valitusta on kestänyt jo vuosia ja pahenee vain koko ajan.

Välillä pitää lopettaa puhelukin kesken, kun en jaksa kuunnella enää sitä älytöntä valittamista. 

Vierailija
18/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan pahenemaan. Kuuntelet sitä hyvässä lykyssä vielä sellaiset 15 vuotta.

Vierailija
19/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seitsemänkymppiset vanhemmat ovat ihan erilaisia... Isä on pyörätuolissa eikä enäö oikein ymmärrä, äiti taas ei oikein näe eikä kuule. Eivät nämä kyllä valitakaan.

Vierailija
20/20 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori orja kirjoitti:

Se on tuo sukupolvi mikä on saanut kaiken hopeavadilla tarjottuna. Valittavat jatkuvasti ja vaatimassa erityiskohtelua. Jos joku kommentoi vetävät jonkun pula-aika/sotakortin esiin, mistä eivät oikeasti hädintuskin mitään muista tai parhaimillaan edes olleet elossa silloin. Etuoikeutetut eläkeläiset on Suomen pahin vitsaus. Tämä maa on rakennettu näille ryppyisiä, harmaita verenimijöitä varten.

Kyllä nykyään näyttää minimaalisilla tiedoilla pääsevän peruskoulun läpi (vai oletko vielä koululainen?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän