Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fwb-suhde sitoutumiskammoisen miehen kanssa

Vierailija
15.08.2019 |

Tapasimme puoli vuotta sitten ja olemme viestitelleet päivittäin, nähneet viikonloppuisin, molemmat olemme eronneet ja mies on satuttanut itsensä pahasti aiemmissa suhteissa, pelkää kovasti uutta pettymystä. Seksi on mahtavaa ja viihdymme hyvin yhdessä. Mies kertoi että häntä alkaa helposti ahdistamaan jos ajattelee liikaa.. Yhtenä päivänä laittoi viestin jossa kertoi ettei hänellä ole riittävästi tunteita, kysyin johtuuko siitä että on ajatellut liikaa, myönsi. Lopetimme yhteydenpidon kuukaudeksi, kunnes hän yhtenä iltana laittoi viestiä ja ehdotti että jos näkisimme silloin tällöin. On kuulemma miettinyt mua usein.. Olen suostumassa hänen kanssaan fwb-suhteeseen, vähän mietin että miten sujuu kun olen häneen ihastunut, mutta olen valmis antamaan aikaa hänelle. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää sua panopatjanaan ja se on susta ok?

Vierailija
2/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alottaisi uudelleen tapailua, koska en haluaisi tulla loukatuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jos Et halua kuin panosuhteen. Jos haluat enemmän niin anna aikaa mutta älä anna muuta.

Vierailija
4/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttää sua panopatjanaan ja se on susta ok?

Onhan sekin täällä ok, että nainen käyttää miestä rahasamponaan. Siihen kannustetaan ja sitä jopa vaaditaan.

Miksei naisen käyttäminen panopatjana siis olisi ok?

Vierailija
5/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi todennäköisesti päättyy tosi hyvin.

Vierailija
6/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just eronnut, tavallaan sopii hyvin tää järjestely, että tavataan välillä ja molemmat saa tarvitsemaansa läheisyyttä ym. Ainoa ongelma et olen häneen ihastunut mut otan kaverina vastaan että saan edes osittain

Vierailija
7/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen just eronnut, tavallaan sopii hyvin tää järjestely, että tavataan välillä ja molemmat saa tarvitsemaansa läheisyyttä ym. Ainoa ongelma et olen häneen ihastunut mut otan kaverina vastaan että saan edes osittain

Tuossa voi sattua, mutta niinhan aina kun tunteet ovat pelissä. Sinun valintasi.

Vierailija
8/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta että tää toimisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi