Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tahansa mies olisi viehättävä ellei tukka ja naama olisi ajeltu, eikä olisi rillejä

Vierailija
15.08.2019 |

tuli mieleen kun telkussakin näkyy aina vain lyhyttukkaisia klanittuja miehiä, naamassa ei partaa ja usein vielä rillit. Mutta ilman rillejäkin, kyllähän lyhyt tukka ja ajeltu naama auttamatta tekee miehestä hyvin tylsän näköisen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiai ainakin kokeilla sitä partaa, jos ei ole koskaan kokeillut. Muutamakin mies on sanonut että luuli ettei heillä kasva edes partaa, mutta kun antoi vain kasvaa, niin tulikin tosi komea parta. Se ei aina pikkusängellä vielä näytä miltään, vasta myöhemmin.

Vierailija
2/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen mielipide, itse olen huomannut että siisti lyhyt tukka ja vähän parransänkeä ja naisilta saa eniten huomiota.

Laseja en tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kalju, käytän silmälaseja ja ajan partani. Silti minulle riittää naisia ihan mukavasti. Kerroppa tarkemmin mistä oikein puhut?

Vierailija
4/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kalju, käytän silmälaseja ja ajan partani. Silti minulle riittää naisia ihan mukavasti. Kerroppa tarkemmin mistä oikein puhut?

Jos on luonnostaan kalju, se on ihan eri asia kuin se että tukka kasvaisi mutta vetää sen klaniksi tai leikkaa lyhyeksi.

Pakostihan lyhyttukkasilla ja kaljuilla on naisia, kun ei paljon parrakkaita pitkätukkia ole tarjolla naisille, harva edes osaa kuvitella miestä miehen näköisenä, sellasia karvattomia eunukkeja ne kaikki nykyään ovat enimmäkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi