Teini tapasi vahingossa uuden miehen
Elikkä erosta vasta pari kuukautta. Olin se kuka lähti suhteesta. Lapsille sovittu viikko-viikko asuminen. Lapset olivat isäviikolla ja tytät tuli käymään luonani yllättäen. Silloin luonani oli uusi miesystävä, jota ei suunnitelmieni mukaan pitänyt esitellä lapsille ainakaan puoleen vuoteen. Tytär oli raivoissaan asiasta, varmasti myös shokissa, järkyttynyt ja surullinen. Nyt on minulle erittäin loukkaantunut. Eroilmoituksen jälkeen oli kuukauden vihainen ja nyt pikkuhiljaa leppyi... Sitten tuli tämä. Miten kannattaisi toimia? Tietenkin jutella, mutta ei suostu puhumaan mulle...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttären ikä?
13-19v
Siinä on valtava ero, onko 14 vai 18.
teini kuin teini.
Että sellanen huorintekijä tällä kertaa täällä itkee perheensä hajoitettuaan.
Sietäisit saada pannia 100 vuotta. Mistä teitä raukkoja riittää?
Olet kuvottava ja siksi olet jäänyt yksin, voisit tehdä ratkaisun häipyä kokonaan. Sinua ei kaipaa kukaan.
Ei, vaan sinä olet kuvottava. Jumala heittää palavan kiven niskaasi jollet kadu sanojasi! Minä en ole yksin, minulla on perhe ja seurakunta. Ikinä en voisi tehdä huorin_ kuten tämä ap on tehnyt. Se on jämpti se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttären ikä?
13-19v
Siinä on valtava ero, onko 14 vai 18.
teini kuin teini.
Että sellanen huorintekijä tällä kertaa täällä itkee perheensä hajoitettuaan.
Olet kuvottava ja siksi olet jäänyt yksin, voisit tehdä ratkaisun häipyä kokonaan. Sinua ei kaipaa kukaan.Ei, vaan sinä olet kuvottava. Jumala heittää palavan kiven niskaasi jollet kadu sanojasi! Minä en ole yksin, minulla on perhe ja seurakunta. Ikinä en voisi tehdä huorin_ kuten tämä ap on tehnyt. Se on jämpti se!
Voi sinua, sinä alhainen, tai asiaksesi tuomita.
Jumala viimeisellä tuomiolla sinulle raskaaksi lukee s, että olet asettunut Hänen yläpuolelleen.
”Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.”
.
No lapset suuttuu milloin mistäkin, mä olen aika nopeasti pakottanut lapseni keskusteluun. Suuttumus kuuluu mennä melko pian ohi ja sillon kun pahin raivo taittuu, on onko jutella,
Ei tuo ihmeempi asia ole. Keskustelu, perustelu, lapsille annetaan ihan liikaa valtaa! Lapsella on oikeus tunteeseensa, sinulla oikein miessuhteeseen, mykkäkoulu ei ole oikeutettu.
Mä osoittaisi ymmärtäväni lapsen tunteen ja olevani pahoillani erosta, kertoisin myös että mulla on oma elämä ja tulee olemaan ja toivon että samaa mallia ottaa sitten lapsikin isompana, ei varo elämää tuomioiden pelossa.
Olet kuvottava ja siksi olet jäänyt yksin, voisit tehdä ratkaisun häipyä kokonaan. Sinua ei kaipaa kukaan.