Apua teinkö mokan! Laitoin whatsapissa viestiä uudelle työntekijälle, joka on todellinen komistus!
Ihan extemporee pistin meneen: "Moi! Toivottavasti sulla on viikko alkanut kivasti. Huomenna palaveri XX:n kanssa kolmannen kerroksen neukkarissa ysiltä. Mä tuon kahvit, tuo sä vaan itses ;P"
Tää on niin ihana kolmekymppinen parrakas adonis, timmi peppu tiukoissa italialaisissa puvun housuissa ja paidan hihat kääritty niin että karvaiset käsivarret näkyy.
Kaikki mimmit meidän kerroksessa kuolaa sitä., se on niin sizzzzzzling hoooot mä kuolen!
Kommentit (28)
Vastasiko jotain?
Ei tuo nyt kovin paha ole, flirttiä kuitenkin. Olen niin vanhanaikainen, etten pidä näitä sähköisiä kanavia hyvänä tapana tunnustella toisen kiinnostusta.
Ihan töiden lomassa mahdollinen kiinnostuksensa olisi tullut hyvinkin pian esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitus on 13v tasoa
Älä jaksa nillittää. Mä oon 27 v maisteri ja asiantuntija.
Minkä asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitus on 13v tasoa
Minkä asian?
Kahvimaisteri, keittää toimiston Miehille kahvit ja (yrittää) näyttää nätiltä.
Ap taitaa olla asiantuntija ihan muissa asioissa, kuin työtehtävissä :P
wannabe adonis kirjoitti:
Miksi ei minulle koskaan tapahdu noin? Höh. Ehkä pitäisi hommata italialaiset housut.
Joo, muista kääriä myös hihat, jotta käsikarvat näkyy jos sulla on sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitus on 13v tasoa
Minkä asian?
Hän tarkoitti varmaan aisantuntija.
Vierailija kirjoitti:
wannabe adonis kirjoitti:
Miksi ei minulle koskaan tapahdu noin? Höh. Ehkä pitäisi hommata italialaiset housut.
Joo, muista kääriä myös hihat, jotta käsikarvat näkyy jos sulla on sellaiset.
Ja jos olisi niin onnettomasti että olet kovin karvaton, on aina mahdollista ostaa porontalja Kauppatorilta, leikata siitä sopivat palat ha liimata se käsivarsiin ja rinnan yläosaan.
Yhdessä italialaisten housujen kanssa tuo on sellainen pakkaus että pesää tulee ovista ja ikkunoista.
Sihteeriopistonnn maisteriko olet? Älä sitten keitä liian vahvoja kahveja ettei se komea perä ala laulaa kesken kokouksen ja mene italian housut pesuun.