Apua teinkö mokan! Laitoin whatsapissa viestiä uudelle työntekijälle, joka on todellinen komistus!
Ihan extemporee pistin meneen: "Moi! Toivottavasti sulla on viikko alkanut kivasti. Huomenna palaveri XX:n kanssa kolmannen kerroksen neukkarissa ysiltä. Mä tuon kahvit, tuo sä vaan itses ;P"
Tää on niin ihana kolmekymppinen parrakas adonis, timmi peppu tiukoissa italialaisissa puvun housuissa ja paidan hihat kääritty niin että karvaiset käsivarret näkyy.
Kaikki mimmit meidän kerroksessa kuolaa sitä., se on niin sizzzzzzling hoooot mä kuolen!
Kommentit (28)
Ahdistelua, vielä tuo hymiö lopussa. Kyllä minä ainakin tulkitsisin flirttailuksi heti.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Missä moka?
No mä laitoin sen viestin klo 22.14 privana sille whatsapissa (numeron otin osaston ryhmästä). Oliko liian hen koht?
Mut uuuh se on kuuuumaHHH
Nooh, ei ehkä kannatta ainakaan enempää ahdistella työkaveria, ellei hän selkeästi ilmaise haluavansa sitä. Jos osaat jatkossa käyttäytyä, niin eiköhän suuremmilta vahingoilta vältytty.
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitus on 13v tasoa
Älä jaksa nillittää. Mä oon 27 v maisteri ja asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä moka?
No mä laitoin sen viestin klo 22.14 privana sille whatsapissa (numeron otin osaston ryhmästä). Oliko liian hen koht?
Mut uuuh se on kuuuumaHHH
Joo, siinä moka! :D Joka on nyt tehty. Voithan sä jotain soperrella, että sorry en huomannut ajan kulua jos katsot tarpeelliseksi.
Nappaa kiinni, ettei muut kerkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitus on 13v tasoa
Joka jäänyt lapsen tasolle.
Miksi ei minulle koskaan tapahdu noin? Höh. Ehkä pitäisi hommata italialaiset housut.
Osallistuuko siihen palaveriin muita? Jos osallistuu, niin mitä kautta sä niille laitoit kutsun? Ja jos taas ei osallistu, niin eikö privaviesti silloin ole ainoa oikea tapa kutsua?
Miksi ylipäätään jotain palaverikäskyjä laitat työajan ulkopuolella? Epäammattimaista, oli sitten kyseessä adonis tai ihan kuka vaan. Nuo hoidetaan työajalla, jos tarve tuli työajan ulkopuolella niin pistät sille sähköpostiin tai työpuhelimeen viestin jonka näkee sitten aamulla töihin tullessaan.
Palaveri näkyy jo kalenterissa. Mä vaan viestittelen muuten
Roikkuko joku lappu, vai mistä tiesit, että housut Italiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitus on 13v tasoa
Unohdit sanoa, että olet vaativissa asiantuntijatehtävissä.
Kuinka voi nainen tässä tapauksessa olla pinnallinen ja tyhmä. Häpeän sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitus on 13v tasoa
Unohdit sanoa, että olet vaativissa asiantuntijatehtävissä.
No eikö se nyt käy ilmi jo kontekstista? Ap, tuo sä kahvit ni mä tuon vaan mut :-)
Selvästi häirintää. Varoituksen paikka ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aloitus on 13v tasoa
Oletko hesalainen kun kuulostat noin juntilta?
Missä moka?