Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tyttö on 15-vuotias ja seurustelee 18-vuotiaan kanssa

Vierailija
14.08.2019 |

Niin pitääkö pojan odottaa niin kauan että tyttö on 16-vuotias ettei nimitetä lapseen sekaantujaksi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...joo soita poliisille itse ennenkuin ne soittavat sinulle. Etkö muka lukenut tuosta Espoon tapauksesta: uhrit 9-15v

15-vuotiaan tytön paneminen on kuitenkin pikkuisen eri asia kuin 9-vuotiaan tytön paneminen tai vauvan paneminen. Vai eikö ole?

Täysin sama asia. Alle 16 v nauttii erityistä lain suojaa tässä suhteessa. Itseasiassa suojaikää olisi tarpeen nostaa 18 vuoteen. Lisäksi tarvitaan jämäkämoää otetta , että nämä pedofiilit saadaan vastuuseen.

Vierailija
22/39 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa pidetä rikoksena, jos ikäero on pieni ja nuorten katsotaan olevan henkisesti samalla tasolla. Tilanteessa, johon liittyy manipulointia ja muuta asia on eri. Seurustelussa ei katsota hyväksikäytöksi. Googlatkaa.

Alaikäiset kakarat ei seurustele kenenkään kanssa.

Elät vissiin jossain ihan eri todellisuudessa kuin muut ihmiset. Terkkuja sinne!

Kyllä se vika on muissa ihmisissä jos eivät pidä mitään rotia kakaroilleen. Viimeaikaisten tapahtumien valossa olisi kannattanut pitää.

Olet sitten vissiin elänyt tuossa erilaisessa todellisuudessa koko ikäsi. Aivan niin kuin teini-ikäisten seurustelu olisi jotenkin uusi juttu. 

Wt-maaulmassa toki varmaan noin onkin. Sellainen tytär kun on äitikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihon väristä

Vierailija
24/39 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...joo soita poliisille itse ennenkuin ne soittavat sinulle. Etkö muka lukenut tuosta Espoon tapauksesta: uhrit 9-15v

15-vuotiaan tytön paneminen on kuitenkin pikkuisen eri asia kuin 9-vuotiaan tytön paneminen tai vauvan paneminen. Vai eikö ole?

Täysin sama asia. Alle 16 v nauttii erityistä lain suojaa tässä suhteessa. Itseasiassa suojaikää olisi tarpeen nostaa 18 vuoteen. Lisäksi tarvitaan jämäkämoää otetta , että nämä pedofiilit saadaan vastuuseen.

Sinusta on ihan sama työntää munasi 5-vuotiaan tytön sisään kuin 15-vuotiaan tytön sisään? Sairas olet.

Vierailija
25/39 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoslaki 20. luku 7a§:

"Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä tai 7 §:n 1 momentin 1 kohdassa tarkoitettuna törkeänä lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei pidetä tekoa, joka ei loukkaa kohteen seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja jonka osapuolten iässä sekä henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa."

Näin se lain mukaan siis menee. AV-mammathan harvemmin välittävät laista, vaan huutelevat omaa mutuaan mieluummin.

Tavallisessa seurustelussa rikosta ei siis tapahdu, mutta olosuhteista riippuen voi myös tapahtua.

Mikäli on syytä epäillä rikosta, niin lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä syyteoikeus on syyttäjällä asianosaisten (ja varsinkin näiden vanhempien) tahdosta riippumatta, eli mitään "rikosilmoitusten takaisin vetämisiä", mistä joku mamma höpisi, ei ole olemassa. Poliisi tutkii, jos saa tietoonsa mahdollisen rikoksen, ja syyttäjä syyttää jos niin päättää.

Vierailija
26/39 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ei ole juu iso ikäero tietenkään, mutta tuossa vaiheessa elämää se on aivan liian iso.

Ovat eri kehitys- ja elämänvaiheessa, eikä seurustelu ole soveliasta.

Ihmetyttää kyllä, mitä liikkuu 18v pojan mielessä joka haluaa saati kehtaa seukata pikkutyttöjen kanssa?

Jos mun tyttöä joku täysi-ikäinen jantteri joskus vikittelisi, niin saisi jantteri korvilleen hyvin nopeaa.

Itsellenikin isä opetti kun teiniksi tulin, että ne vanhempien poikien/miesten takapenkillä viihtyvät tytöt on sitten niitä noloja tyyppejä joille kaikki nauraa, ja en sitten koskaan hengannut vanhempien poikien/miesten kanssa.

Oli hyvä keino isältä, teinithän ei yleensä halua olla noloja.

Toki tässä oli sekin taustalla, että meillä oli isän kanssa hyvät, läheiset välit ja kunnioitin häntä, eli myös kuuntelin ja otin neuvoista vaariin.

Ja myöhemmin ajateltuna ne vanhempien poikien takapenkillä hengaavat oli eri piireistä/sosiaaliluokasta, eikä mun kaveripiirissä sellaista harrastettu.

Vierailija
27/39 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin 15-vuotiaana 21- vuotiaan kanssa. En oo tajunnut kuin nyt aikuisena ettei se ehkä ollut ihan ok kaikkien sääntöjen mukaan. Jätin sen miehen kun olis pitäny sänkyhommiin alkaa. Sanoin ettei kiinnosta, vaikka kyllä kiinnosti. Pelko oli vahvempi sillon. Oli jopa valmis naimisiin mun kanssa, kertonut äidilleenkin kuinka mahtavan tytön on tavannut ja lupasi odottaa että kasvan ja kehityn ( tai siis näin hän kertoi) Ehkäpä oli vähän kreisiä kun nyt mietin asiaa. Onneksi tuli järki päähän eikä mitään tehty. Seurusteli sitten muutaman vuoden mun hyvän ystävän kanssa. Ystävä oli niin mustasukkainen minusta että pisti välit poikki, itseä ei olis haitannut yhtään heidän seurustelu mutta ystävä oli toista mieltä. Kaikenlaista sitä on ollutkin.

Vierailija
28/39 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte odottaa mitään. Mä eksyin kerran kaverin kaverin kaverin kautta kotibileisiin ja jäin sit illan päätteeksi kahdestaan kämpän omistajattaren kanssa. Hän oli tuolloin 14-vuotias ja minä 30-vuotias. Mutta panemisesta ei oikeesti tulla mitään kun hänellä oli ihan liian tiukka p illu. Eli tavallaan sekaannuin, mut en kuitenkaan pannut kun ei mahtunut. Mut ei se mitenkään kummiskaan hävettänyt. Sattuuhan sitä humalassa.

Oksennus! Voi olla, että sait aikaan vaginismin. T. Ikäisensä kanssa neitsyytensä menettänyt 15-vuotiaana. Ei ne paikat ole ummessa jos ei kärsi vaginismista. Se taas on melkoisen yleistä nuorilla tytöillä.

Harvoin sanon, mutta palat h.e.lvetissä ja hyvä niin.

Vierailija
29/39 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte odottaa mitään. Mä eksyin kerran kaverin kaverin kaverin kautta kotibileisiin ja jäin sit illan päätteeksi kahdestaan kämpän omistajattaren kanssa. Hän oli tuolloin 14-vuotias ja minä 30-vuotias. Mutta panemisesta ei oikeesti tulla mitään kun hänellä oli ihan liian tiukka p illu. Eli tavallaan sekaannuin, mut en kuitenkaan pannut kun ei mahtunut. Mut ei se mitenkään kummiskaan hävettänyt. Sattuuhan sitä humalassa.

Taas joku ap-fantasia. Kyllä sen ikäisen mahtuu ihan hyvin. Muistan hyvin kun tyttöystäväni oli 15v (ja minäkin).

Vierailija
30/39 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vaimoni kun olin 19 ja hän 15. Ei ajateltu ikäeroa eikä meidän vanhemmat. Seksi alkoi vuotta myöhemmin. Ei mitään erikoista ja molemmat rakastamme toisiamme (edelleenkin). Sen sijaan näen täysin sairaaksi tällaisten asioiden kieltämisen. Jos meidät olisi erotettu toisistamme väkisin en tiedä missä nyt olisimme.

Vierailija
31/39 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolme vuotta vanhepimies 15v tytölle mielestäni ole rikos, etenkin jos rakkaus suhteesta puhutaan. Eikä tarvitse mennä kuin eestin puolelle niin 14v on suojarajana, tosin lain puitteissa ei suomalaisille.

Itse tiedän tapauksen tuttava piiristä jossa 14v tyttö ja 30+ mies alkoivat tapailla, suhde kesti yli kymmenen vuotta ja veikkaan että alusta lähtien oli seksi suhteessa mukana.

Vierailija
32/39 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v. ja aivot jääneet 9 v. tasolle

Vierailija
33/39 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pahana.

Minun äiti oli 15 ja isä 20, kun alkoivat seurustella. Heti äidin täytettyä 17 menivät naimisiin ja 11kk sen jälkeen syntyi isoveljeni. Nyt tulee heidän 35v hääpäivä ja ovat edelleen onnellisia yhdessä.

Kaikki ei ole niin yksiselitteistä eikä nuo 16 ja 18 ole maagisia rajapyykkejä lähellä toistensa ikää olevien kesken. Ajatusmaailma voi olla hyvin samanlainen ja suhde toimiva. Kaikki olemme niin erilaisia. Joku nuori aikuinen taas voi löytää sopivamman kumppanin vanhemmasta, kuten vaikka minun miesystäväni joka on reilu 10 vuotta itseäni nuorempi.

Vierailija
34/39 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kolme vuotta vanhepimies 15v tytölle mielestäni ole rikos, etenkin jos rakkaus suhteesta puhutaan. Eikä tarvitse mennä kuin eestin puolelle niin 14v on suojarajana, tosin lain puitteissa ei suomalaisille.

Itse tiedän tapauksen tuttava piiristä jossa 14v tyttö ja 30+ mies alkoivat tapailla, suhde kesti yli kymmenen vuotta ja veikkaan että alusta lähtien oli seksi suhteessa mukana.

Muuten hyvä, mutta tuo 14 ja 30 ei ole tervettä.

Vierailija
35/39 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on odottaa, että 16 vuotta tulee täyteen. Tai ainakin peruskoulu pitää olla läpäistynä. Muuten on ihan lapsi vielä.

Vierailija
36/39 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei yllätä, ettet osaa kirjoittaa ja tuttavapiirissäsi tapahtuu tuollaista.

Näen hyvin vahvan yhteyden näillä asioilla....

Vierailija
37/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikä on 16v joten sen alle on lapsiinsekaantuja ei vain nimitelty

Vierailija
38/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eesti, Eesti, kaipaan sinne niin perkeleesti,...

Vierailija
39/39 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 15 ja isäni 18, kun alkoivat seurustella. En ole kysynyt miten kauan "odottivat", eikä asia voisi minua vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi