Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan tolkuton väsymys työpäivän jälkeen :(

Vierailija
14.08.2019 |

Nyt ollut monena päivänä peräkkäin ihan poikkeuksellisen voimakasta tämä väsymykseni, itku kurkussa kun niin naatti kotiin päästyäni ja ruoan tehtyäni. En ole ikinä ollut mikään Duracell-pupu töiden jälkeen, mutta on tämä silti oudon voimakasta, tuntuu ihan fyysisenä uupumistilana esim.jaloissa.
Työskentelen varhaiskasvatuksessa ja onhan se vauhdikasta ja hälinää+olen jaloillani n.6-7h/pvässä+työmatkakävely.
Olen hieman huolissani, mutta ehkä tämä johtuu kesäloman sluibailuista eli kroppa ei ole vielä päässyt mukaan arkeen tämän parin viikon aikana, en tiedä.
Ja juuu, nukun 7,5-8-5h arkiöinä, vkonloppuisin enemmän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borrelioosi?

Tai nestehukka

Vierailija
22/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää nesteytystä, kuumannihkeää niin helposti nestehukka yllättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli aivan älytön väsymys kun siirryttiin avokonttoriin ja paikattomaan toimistoon. Eli joka päivä pitää etsiä itselle joku "nurkka" missä tehdä töitä. Itselläni on vielä 3 lasta jotka vien aamulla päiväkotiin, eli en ehdi mitenkään kahdeksaksi toimistolle. Kaikki "hyvät" paikat ovat siis aina menneet ja mulle jää joku riivatun säkkituoli jostain keittiön perältä.

Tääh, eihän tuossa ole mitään järkeä.

Saattoi olla sulta sarkasmiakin, mutta ota vaikka työsuojeluvaltuutetun kanssa puheeksi tuo. Lisääntynyt väsymys muutoksen jälkeen tarkoittaa sitä, että muutos on huono. Kehityskeskustelun paikka. Kyllä kai avokonttorissakin voi olla vakipaikat!?

Vierailija
24/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, teen vain n.3 pv viikossa ja välipäivinä makaan sängyssä, työ on fyysisesti raskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi