Haluan vain kuolla pois
Yli puolet elämästäni masennuksesta kärsineenä, ei jaksa enää.
Olen alkanut jo miettiä, miten järjestän niin, että lapseni muuttavat isälleen, kokonaan!
Minne sijoitan lemmikkimme, jotta ne voi jatkaa elämäänsä.
Ainoa joka jää kaipaamaan on lapsi. Hän tuskin koskaan antaa anteeksi, mutta eipä tuo kuolleena haittaa.
Itsekäs kun olen päätöksessäni. Minun elämähän tämä on, jolla voin tehdä mitä vain.
Välit aiempiin ystäviini on jo aikaa sitten katkenneet poikki. Eikä muita ole.
Sisaruksini on olemottamat välit, heitä ei voisi vähempää kiinnostaa! Saati vanhempiani.
Täällä itken pahaa oloani ja naurettavaa, kirjoitan aihe vapaa sivustoon! Säälittävää!
Kiitos ja hyvästi.
Kommentit (41)
Juu, eläimilleen suunnittelee hyvää elämää, mutta lapselleen ei. Kuka lapsi ei kärsi äidin itsemurhasta? Monelle se on koko elämän pituinen trauma.
Etkö pelkää lainkaan iäisyyskohtaloasi? MItä jos raamattu on totta eli ihminen viettää iäisyyden joko kadotettuna helvetissä tai pelastettuna taivaassa?
Tuskaisen ihmisen puhetta. Mutta se menee ohi, usko minua. Sitten ksuhistelet miten pystyi noin edes ajattelemaan
Ja hei kuollut näkee ja kuulee.
Sanotaan näin että itse sitä liikaa ajatelleena yms. Sanoisin sen verran että ihan sama mitä paskaa elämä tuo eteen niin parempi vain pysyä hengissä ja yrittää olla hyvässä. Kunhan jotain massun täytettä saa mutta henki on tallella niin hyvä. Hetki poistua tulee ajallaan
Kunpa löytäisit vielä elämän liekin. Tee ihan mitä tahansa mistä tulee hyvä tai edes neutraali olo. Anna aivoille mahdollisuus levätä ahdistuksen jälkeen. Ehkä sun kevät vielä koittaa ❤️ muista että kaikki p.aska on takana päin, et voi tietää mitä on tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
No en ole trolli.
En vain jaksa enää täällä maanpäällä tätä peeaata.
Oikeasti, mitä järkeä on elää? Miksi edes siis pitäisi, jos ei halua?!
Kuka sanoo etä on väärin tappaa itsensä?! NAURETTAVAA!!!
Ei kiinnosta "avun" hakeminen lainkaan! Tasan tiedän mitä siellä puhutaan ja jankataan samaa p.tä.. plääh, plääh plääh!!
Ihan yhdentekevää kuittaileeko täällä joku kuittailee. Tämä on aihe vapaa!
Ei siis voisi vähempää kiinnostaa.
No anna mennä sitten, kannustustahan täältä tulit hakemaan, eikös niin? Omalle elämälleen saa tehdä mitä haluaa, kunhan ei vahingoita muita (eli mieti vielä, jos sulla todella on lapsi) Ota nyt kuitenkin sen verran asioista selvää, että onnistuu sitten kerralla.
Tunnistan tuskasi,ap. Olen itse kärsinyt masennuksesta sekä ahdistusoireistata 14-vuotiaasta asti. Olen 43-vuotias.
Menneisyydessä seksuaalista hyväksikäyttöä, fyysistä väkivaltaa, pitkäaikaista sairastelua, ystävien kuolemia ym paskaa aivan yli yhden ihmisen sietokyvyn.
Itsemurhaan tulen kuolemaan aikanani mutta sinnittelee vielä.
En osaa antaa mitään oikeesti toimivaa neuvoa mutta mitä enemmän luet ja otat asioista selvää, huomaat varmasti ettet ole edes pahimmassa mahdollisessa tilanteessa.
Joskus on pakko työntää tunteet syrjään ja ajatella selvällä järjellä. Kyllä masentunut siihen kykenee.
Olenhan minäkin vielä elossa ☺️
Niiin minäkin. Haluuuaisin syntyä uudellleeen vaikkka helsinkiiin ja hyvälllä fysiiiikalllla. pelata jossssain if sssa tai jokereisssa ja siiitä nhl lllääään.
Etkö tiedä, että elämääsi tulee onnea, kun teet asioita muiden hyväksi
Kyllä määääki eläisin toisenlaisen elämän. Määmäää mää
Ihminen, joka on terve ajattelee aina tunteen kautta
Vierailija kirjoitti:
Vit*uaks porsitte, jos on masennustaustaa. Siirrätte surkeita geenejänne. "Yli puolet elämästäni masennuksesta kärsineenä" ja ajattelit siihen sitten pyöräyttää lapsen? Vai oliko kenties itsekäs idea nimenomaan se, että lapsi korjaa kaiken? Ja kun ei niin käynytkään, niin lyödään hanskat tiskiin?
Ei masennus geenien mukana siirry, vaan se on opittu ympäristöstä ja joskus kotiolot ovat ne periytyvät altistavat tekijät herkälle sielulle.
Minulle tuli synnytyksen jälkeinen masennus, joka toistui myöhemmin sitten muuten vain. Enpä tiennyt ennen lapsia, että olen tuollaiselle alttiina. Lapset on tehty rakkaudessa, he ovat kokonaan syyttömiä tilanteeseen ja harmittaa tietenkin, että joutuvat tällaista äitiä kestämään. Jos olisin tiennyt, niin en olisi tehnyt lapsia, mutta en siksi ettenkö heitä rakastaisi vaan juuri siksi kun rakastan heitä niin paljon.
Minä en lyö hanskoja tiskiin. Taistelen jokainen päivä selvittääkseen kuinka voisin tämän parantaa. Olen myös ollut itsetuhoinen kuten ap. Muistan erään kirkkaan hetken mustan synkän kauden jälkeen jolloin tajusin, että mikään elämäni paska ei ole niin suurta ettenkö jaksaisi ponnistella sen läpi lasten vuoksi. Mikään pahuus ei saa olla elämässäni niin merkityksellistä, että tappaisin itseni ja jättäisin jälkeeni lapset, jotka takuuvarmasti syyttäisivät itseään. Parempi huono äiti, kuin ei äitiä ollenkaan. Se oli ns elämäni pohjakosketus ja vaikka olen yhä toisinaan huonona, niin muistan kirkkaan hetken aina. Minä en anna periksi.
Juuri tämän vuoksi meillä pitäisi olla eutanasia. Saisi rauhassa miettiä avustetun kuolemansa, voisi käydä sen läpi ja miettiä onko kaikki kivet käännetty. Nyt itsemurhaa miettivät ovat kokonaan yksin.
Koko kesä menyt huonosti nukkuessa, työpaikan menettäessä, velat ulosotossa...
Siinäpä hieman taustaa...
Niin ja henkistä väkivaltaa omalta teiniltä! Tänmä vuoksi harkinnut lapsen muuttoa isälleen! Tai missä sitten olisikaan parempi kasvaa.
Edelleen minua ei kiinnosta täällä satelevat haukut kuinka paska ihminen/äiti olen. Ei niillä mielipiteillä ole merkitystä miniin, joten hukkaan menee. Mutta jos se mieltänne parantaa niin siitä vain!
Tajusin myös, että väsymyksen vuoksi jäänyt lääkitys ottamatta, joten otinpa sitten ilalla. Olo hitusen parempi. Juuri nyt en halua kuolla...! Vaikka jos saisin valita, kuolenko juuri nyt vaiko elän vielä 50v, niin ottaisin sen nyt.
Miksi lopettaisin lemmikit?! Kyseessä nuoria eläimiä, joilla elämä edessä.
Iälläni tuskin on merkitystä, joten miksisen kertoisin?!
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton aihe vapaa, kun ei anna edes julkaista viestejä täällä?!
Saat sanoa vain mitä saa sanoa. Laita niitä tähtiä sekaan niin voit sanoa mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Mieti sitä vielä siltä kannalta, että it se mur ha on oikeasti väärin, ja hae ammattiapua kriisiin, jossa nyt olet. On mahdollista, että joskus sinullekin koittaa taas paremmat ajat.
Mitä väärää on itsem ur hassa? Eikö muka ole ihmisellä itsemääräämisoikeutta, vai meneekö lähimmäisten oikeus ihmiseen yli sen ihmisen oman itsemääräämisoikeuden?
Sulla tuntuu olevan selvät sävelet ja itsellesi perustellut mielipiteet. Mitä niistä täällä enää väittelet, kun kerran tiedät mikä on mielestäsi oikein. Hakeutuisit mielummin ammattiauttajien pariin, kuin tänne.
Luuliko nyt joku minua aloittajaksi? Olen todellakin ollut ammattiauttajien parissa suurimman osan elämääni. Huomannut, mitä p**kapuhetta on se, että "jokaiselle annetaan vain se minkä jaksaa kantaa" - onneksi kukaan ei nähdäkseni viljele tuota tässä keskustelussa. Aina ei vain jaksaisi elää.
Ennen kuin kuolet kokeilet kaiken.
Mun ehdotus on, että ostat nyt heti ramavit pullon tai vastaavaan. Alat hörrpiä sitä sen 10ml aamulla ja illalla. Teen niin ainakin kuukauden ja katsot miten se vaikuttaa.
Et myöskään juo alkoholia tai syö suuria määriä sokeria. Kananmunaa voisit syödä päivittäin ja vihannesta ja juuresta ym terveellistä kotiruokaa.
Tule kertomaan kaikkien toimenpiteden jälkeen miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin kuolet kokeilet kaiken. SIIS ET KUOLE, KUN KOKEILET KAIKEN.
Mun ehdotus on, että ostat nyt heti ramavit pullon tai vastaavaan. Alat hörrpiä sitä sen 10ml aamulla ja illalla. Teen niin ainakin kuukauden ja katsot miten se vaikuttaa.
Et myöskään juo alkoholia tai syö suuria määriä sokeria. Kananmunaa voisit syödä päivittäin ja vihannesta ja juuresta ym terveellistä kotiruokaa.Tule kertomaan kaikkien toimenpiteden jälkeen miten kävi.
VASTA SITTEN LUONNOLLISESTI.
Välitätkö edes yhtään lapsestasi tai lapsista monikossa, kumpi se nyt olikaan, ?
Mieti mitä lapsesi ajattelee kun kuulee aikuisena että äiti ei halunnut mennä hoitoon vaan mielummin tappoi itsensä? Haluatko että lapsesi kärsii kuten sinä masennuksesta? Miksi yleensä hankit lapsia?
Onko erilaisia hoitovaihtoehtoja? Sopisiko sulle joku vähemmän pläääh?
Surullista on sekin, että kuten joku jo kertoi, itsemurhaakin masennuksen takia yrittänyt henkilö voi jäädä eloon ja jatkaa elämäänsä ja kokea sen onnelliseksi. Tunnen mm. erään joka nuorena aikuisena leikkasi kurkkunsa auki, mutta soitti viimeisillä voimillaan ambulanssin ja pelastui. On sen jälkeen elänyt vaikka kuinka rikasta elämää, ollut avioliitossa, on lapsia, on työuraa, matkoja vaikka mitä.