Muisteletko kaihoisasti aikoja, jolloin lentohäpeä ei estänyt ulkomaan huvittelulentoja?
Kommentit (36)
No ei se kyllä häiritse nykyäänkään. Lentelen mitä lentelen ihan hyvällä omatunnolla. :D
Niin kuin vielä tänään aamulla Finnairin luvuista päätellen?
Heti, kun nuo poliitikot lopettavat suihkariparveilunsa ja alkavat hoitaa lätinänsä skypellä, alan ottaa edes hieman tätä näkökulmaa huomioon. Hieman vaikeaa nauttia etelän lämmöstä etänä. Noi pulinat voi ihan hyvin hoitaa siten kyllä.
Enää ei ole edes lentokoneissa muovisia kertakäyttöastioita.
En ole kertaakaan tuntenut lentohäpeää ja lennän kaukomaille kaksi kertaa vuodessa. Lisäksi kaukomailla teen joitakin sisäisiä lentoja. Nautin elämästä. En kannata Vihreää puoluetta, mutta luonnonsuojelua kannatan, jonka näen ilmastonmuutosöyhötystä suurempana ongelmana. Merten saastuminen, kalakantojen köyhtyminen, koralliriuttojen kuoleminen, eläinten sukupuuttokuolemien suuri määrä jne jne.
En enään hirveän hyvällä omatunnolla viitsi lentää. Onhan se typerää että oman huvittelun takia saastuttaa ympäristö. Hiilidioksidi on myös saaste kun sitä on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä häiritse nykyäänkään. Lentelen mitä lentelen ihan hyvällä omatunnolla. :D
No tämä! Miksi tuntisin häpeää siitä, että käyn pari kertaa vuodessa kiertämässä Pohjois-Amerikassa upeita uusia paikkoja autolla?
En tunne lentohäpeää. Juuri tulimme Intian valtamereltä lomalta. Ei hävetä yhtään. Aion mennä uudelleenkin ja sillä aikaa ajella turbodiesel maasturillani ja polttaa takoissamme puita talvella. Kivasti vapautuu hiiltä kiertoon.
Ihan kostoksi otan elämäntehtäväkseni vapauttaa hiiltä eli tavoillani niin paljon kuin mahdollista, että Gretaa ahdistaisi oikein kovasti.
En kyllä tunne lentohäpeää. Matkailu on kivaa ja avartaa, Pennanen voi todistaa, ja pienemmät päästöt ja pienempi matka-aika on lentäessä kuin esim. autolla.
Vierailija kirjoitti:
Lennän täysin tunnottomasti, ajan isolla ”maasturi”mersulla (diesel), syön lihaa kun tekee mieli ja sokerina pohjalla - opetan lapseni tekemään samoin. Hyvin ovat oppineet.
Life is good. 😊
Mikäs siinä, oot siis vähän lähempänä apinaa kuin sivistyneemmät ihmiset. Eihän sitä geeneilleen mitään voi, kun on punaniskaa pukannut.
En ole koskaan lentänyt, tuskin lennänkään. Eli vastaus on selvä 'en'.
47n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lennän täysin tunnottomasti, ajan isolla ”maasturi”mersulla (diesel), syön lihaa kun tekee mieli ja sokerina pohjalla - opetan lapseni tekemään samoin. Hyvin ovat oppineet.
Life is good. 😊
Mikäs siinä, oot siis vähän lähempänä apinaa kuin sivistyneemmät ihmiset. Eihän sitä geeneilleen mitään voi, kun on punaniskaa pukannut.
Olen myös hyvin sivistynyt; jopa niin sivistynyt etten ota vakavissaan pahalta haisevien ja pilveä polttelevien vegaanien houreita. Jos käsityksesi sivistyksestä on se että pitää juosta jokaisen muotiin tulevan apokalytisen skenaarion uskovaisena, voin vakuuttaa sinulle että olen elämäni varrella tullut pelotelluksi niin ydinsodalla, kasvihuoneilmiöllä, uudella jääkaudella, öljyn loppumisella, planeetan lämpenemisellä ja ylipäänsä sään muuttumisella.
Kaikesta tästä olen välittänyt Ihan V1tu.n Vähän™️ ja kaikki kauhuskenaariot ovat vetäneet no-shown. 🤷🏼♂️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Life is good. 😊
Ihminen on apinalaji, jokainen ihminen on apina.
Turvenuijan trolliviesti toi oli mistä ärsyynnyit.
eri
Ei estä nykyäänkään. Käyn vähintään kaksi kertaa vuodessa lomalla lentäen. Miksi tuota edes pitäisi hävetä? Enemmän kulutan luonnovaroja ja tuhoan tellusta ihan vain Suomessa. Autolla töihin ja kauppaan, nettisurffailua päivittäin, punaisen lihan syömistä joka viikko...
Olen oikea ilmastotuholainen, sillä lennän todella paljon ja Suomessa suomalaiset huonolaatuiset maitotuotteet pistää niin kovasti pierettämään, että tuotan myös metaanipäästöjä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Life is good. 😊
Olen myös hyvin sivistynyt; jopa niin sivistynyt etten ota vakavissaan pahalta haisevien ja pilveä polttelevien vegaanien houreita. Jos käsityksesi sivistyksestä on se että pitää juosta jokaisen muotiin tulevan apokalytisen skenaarion uskovaisena, voin vakuuttaa sinulle että olen elämäni varrella tullut pelotelluksi niin ydinsodalla, kasvihuoneilmiöllä, uudella jääkaudella, öljyn loppumisella, planeetan lämpenemisellä ja ylipäänsä sään muuttumisella.
Kaikesta tästä olen välittänyt Ihan V1tu.n Vähän™️ ja kaikki kauhuskenaariot ovat vetäneet no-shown. 🤷🏼♂️
Perse1le vaan ihan rauhassa. Uima-allaskin kestää sen, että pikkupojat pissii sinne, ja sinä olet se joka kuseksii estoitta yhteiseen altaaseen ja apinana hoet persupropagandaa
Mutta älä uskottele itselllesi, että se on sivistystä.
Mulle riittää että autossani on katalysaattori.
Joo estää turhat lentelyt